
2ο Γυμνάσιο Πύργου: Υλοποίηση Εργαστηρίου στο πλαίσιο του 27ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους

Το Εργαστήριo προσέφερε μια μοναδική εμπειρία στους μαθητές/τριες που συμμετείχαν και είχαν την ευκαιρία να ασκηθούν στον κινηματογράφο και την τέχνη και να αναπτύξουν δεξιότητες ευρύτερης σημασίας.
Τη Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2025 οι μαθητές/τριες του Β2 τμήματος του 2ου Γυμνασίου Πύργου είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο Εργαστήριο «Ένα λαϊκό παραμύθι μπορεί να γίνει ταινία και μια ταινία μπορεί να γίνει αφήγηση;», στο πλαίσιο του 27ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους.
Το Εργαστήριo προσέφερε μια μοναδική εμπειρία στους μαθητές/τριες που συμμετείχαν και είχαν την ευκαιρία να ασκηθούν στον κινηματογράφο και την τέχνη και να αναπτύξουν δεξιότητες ευρύτερης σημασίας.

Η κ. Αγνή Στρουμπούλη, Αφηγήτρια Παραμυθιών, αφού με τη βοήθεια των μαθητών διαμόρφωσε την αίθουσα, μίλησε για τη δημιουργία της προφορικής παράδοσης και πως μεταφέρθηκε από γενιά σε γενιά. Με τη μέθοδο των ερωταποκρίσεων και τη χρήση παραδειγμάτων οι μαθητές/τριες οδηγήθηκαν στην κατάκτηση της συγκεκριμένης γνώσης. Ακολούθησε η αφήγηση δύο παραμυθιών με παραστατικότητα και το ανάλογο ηχόχρωμα με τη συνοδεία βιολοντσέλου, από τον μουσικό κ. Σταύρο Παργινό. Στη συνέχεια αλληλεπίδρασε με τους μαθητές/τριες, συζητώντας όρους αφηγηματικούς και κινηματογραφικούς, με ιδεοθύελλα κινητοποίησε τη σκέψη τους, ενώ με παιχνίδι ρόλων ενίσχυσε τη βιωματική συμμετοχή προσδίδοντας γραμματισμούς που αφορούν στην κριτική σκέψη, τον διάλογο και τη φαντασία.

Οι μαθητές εμβάθυναν σε δεξιότητες κοινωνικού χαρακτήρα κατανοώντας μέσα από την αφήγηση και τον διάλογο πως οι δυσκολίες της ζωής είναι απλά εμπειρίες που οδηγούν στην πείρα και την αυτογνωσία. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός για τον συντονισμό της δράσης ήταν η κ. Κωνσταντίνα Νικολοπούλου, φιλόλογος.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.