![mpantounasbb](https://iliakanea.gr/wp-content/uploads/2023/11/mpantounasbb-scaled.jpg)
![24sportlong](https://iliakanea.gr/wp-content/uploads/2024/10/24sportlong.png)
![agrotikanealong](https://iliakanea.gr/wp-content/uploads/2024/10/agrotikanealong.png)
Advertorial – Η Μέγιστη Προβολή σας στα Media
![μέσα κοινωνικής δικτύωσης social media](https://iliakanea.gr/wp-content/uploads/2024/06/μέσα_κοινωνικής_δικτύωσης_social_media.jpg)
Τι είναι Advertorial;
Το Advertorial (ADVERtising in ediTORIAL) σημαίνει “πληρωμένο άρθρο” και συνδυάζει αρθρογραφία με διαφήμιση.
Είναι ένα καλογραμμένο, ενδιαφέρον και ελκυστικό άρθρο, που περιλαμβάνει χρήσιμες συμβουλές, με σκοπό τη διαφήμιση – προβολή ενός προϊόντος, μιας υπηρεσίας ή μάρκας, για να δημιουργήσει επισκεψιμότητα και να ενισχύσει τη θέση της ιστοσελίδας σε οργανικές αναζητήσεις.
Γιατί είναι αποτελεσματικό;
To Advertorial αποτελεί μία ισχυρή εναλλακτική λύση προβολής, καθώς αποτελεί μέρος ενημερωτικού ή εκπαιδευτικού περιεχομένου, που είναι χρήσιμο στο κοινό και πολύ λιγότερο ενοχλητική από τη διαφήμιση στην τηλεόραση ή σε banner.
Αυτός ο τύπος διαφήμισης θεωρείται ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους προβολής και αποτελεί μέρος της διαδικασίας δημιουργίας ενεργών συνδέσμων (active links) μίας ιστοσελίδας.
Το κοινό εκτιμά την εμπειρία και τις απόψεις άλλων ανθρώπων, ιδιαίτερα των ειδικών, ενδιαφέρεται να εκφράσει τις δικές του απόψεις και να δοκιμάσει το ήδη δοκιμασμένο προϊόν.
Οι διαφημιστικές κριτικές συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση, συνιστούν το προϊόν και πολλές φορές αυξάνουν την επισκεψιμότητα.
Η επίπτωση στο ποσοστό μετατροπής (Conversion rate)
Advertorial γραμμένα για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή λέξη-κλειδί, επικεντρώνονται στην άμεση προώθηση, με μετρήσιμα αποτελέσματα ποσοστού μετατροπών για περιορισμένο χρονικό διάστημα.
Αντίθετα, advertorial που στοχεύουν τόσο στη βελτιστοποίηση για τις λέξεις-κλειδιά όσο και στην αύξηση της επισκεψιμότητας, χρησιμοποιούν συνδέσμους προς την ιστοσελίδα, με στόχο την αύξηση του ποσοστού μετατροπής διαχρονικά.
Πλεονεκτήματα
• Τραβά την προσοχή – είναι αποδεδειγμένο ότι το κοινό αντιδρά καλύτερα διαβάζοντας ένα ενημερωτικό ή εκπαιδευτικό ενδιαφέρον άρθρο από μια απλή διαφήμιση ή κείμενο σε ένα banner.
• Αξιοπιστία – τα advertorial έχουν προτεραιότητα από άλλους τύπους διαφήμισης.
Γιατί αυτό;
Επειδή, τις περισσότερες φορές, αποδίδουν μια καλά δομημένη και σχεδιασμένη ιστορία, που απαριθμεί τα ποιοτικά στοιχεία ενός προϊόντος ή μιας μάρκας.
Αυτό βέβαια σε μεγάλο βαθμό εξαρτάται από την αξιοπιστία και φήμη του συγγραφέα αλλά και της ιστοσελίδας στην οποία δημοσιεύονται.
Το advertorial θα είναι πιο αξιόπιστο εάν αναρτάται σε έναν “διάσημο” ιστότοπο.
• Διεξαγωγή της σύνδεσης (link) με φυσικό τρόπο, κατάλληλο και αποδεκτό για τις μηχανές αναζήτησης.
Τα backlink με τη μεγαλύτερη αξία, προέρχονται από δημοσιεύσεις και άρθρα σε ποιοτικούς ιστότοπους και συμβάλλουν στην αύξηση της προβολής στις αναζητήσεις.
• Ενισχύει την εύρεση σελίδων (indexing), η οποία αυξάνει την προβολή και οδηγεί στις υψηλότερες δυνατές θέσεις βάσει ορισμένων λέξεων-κλειδιών στις αναζητήσεις.
• Αυξάνει την προβολή και τη θέση στα αποτελέσματα οργανικής αναζήτησης, που αποτελεί πρωταρχικό στόχο για τον ιδιοκτήτη της ιστοσελίδας.
Φυσικά, αυτό συνεπάγεται αύξηση του ποσοστού μετατροπής, και κατ’ επέκταση, περισσότερες πωλήσεις.
Όλα αυτά τα πλεονεκτήματα θα αποδώσουν μόνο αν δημιουργήσετε υψηλής ποιότητας advertorial, με περιεχόμενο που δεν γράφεται για τις μηχανές αναζήτησης αλλά κυρίως για το κοινό-στόχο.
Συμβουλές για αποδοτικό advertorial
• Επιλέξτε προσεκτικά τον ιστότοπο που θα το δημοσιεύσετε.
• Προτιμήστε non-branded περιεχόμενο (χωρίς όνομα προϊόντος/μάρκας).
• Συντάξτε το περιεχόμενο με αξία για το κοινό-στόχο.
• Διατηρήστε καλή ισορροπία με τις λέξεις-κλειδιά για τις μηχανές αναζήτησης.
• Επιλέξτε τον συγγραφέα να έχει αξιοπιστία και φήμη στο κοινό-στόχο.
![Advertorial – Προβολή στα Media Advertorial Προβολή στα Media](https://4cc1a826.delivery.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2019/05/images_Advertorial.jpg)
Συμβουλές για την επιλογή ιστότοπου για δημοσίευση
• Απευθύνεται στο κοινό-στόχο σας.
• Δημοσιεύει σχετικό και πρωτότυπο περιεχόμενο και κυρίως non-branded αρθρογραφία.
• Είναι δημοφιλές στο κοινό-στόχο σας, δηλαδή σκοράρει υψηλά σε χρόνο παραμονής/επίσκεψη, προβολή σελίδων/επίσκεψη και έχει χαμηλό ποσοστό εγκατάλειψης.
• Αποφύγετε τους ιστότοπους που δημοσιεύουν αποκλειστικά επικαιρότητα, αποκλειστικά κυρίως advertorial με branded περιεχόμενο και μη πρωτότυπο περιεχόμενο καθώς σκοράρουν πολύ χαμηλά στο Google ranking.
Συμπέρασμα
Τα advertorial μπορούν να φέρουν οφέλη σε μία καμπάνια βελτιστοποίησης SEO, να απολαμβάνουν αξιοπιστία από το κοινό, αλλά μόνο αν είναι υψηλής ποιότητας, καλά σχεδιασμένα, τοποθετημένα σε αξιόπιστο και δημοφιλή ιστότοπο και τηρούν τόσο τους ηθικούς κανόνες όσο και τους προτεινόμενους από την Google.
Για την αναπόφευκτη επιτυχία σας, μην ξεχνάτε να γράφετε πρώτιστα για τον αναγνώστη!
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.