
Μπράλος – Άμφισσα: Ο δρόμος – κλειδί που μετασχηματίζει τη Στερεά Ελλάδα και και ενισχύει τη διασύνδεση μεταξύ Δυτικής Ελλάδας

Ο νέος αυτοκινητόδρομος Μπράλος–Άμφισσα – Μια γέφυρα ανάπτυξης για τη Στερεά Ελλάδα
Ο αυτοκινητόδρομος Μπράλος–Άμφισσα αποτελεί μια σημαντική επένδυση που αλλάζει το πρόσωπο της Στερεάς Ελλάδας, φέρνοντας νέες ευκαιρίες ανάπτυξης, βελτίωση της οδικής ασφάλειας και ενίσχυση της διασύνδεσης μεταξύ Δυτικής και Κεντρικής Ελλάδας.
Κοινοπραξία AKTOR – ΑΒΑΞ αναλαμβάνει επίσημα το μεγάλο αρδευτικό έργο στον Ταυρωπό
Μετά την επιτυχημένη λειτουργία του αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου, το νέο αυτό έργο ξεχωρίζει για την υψηλή τεχνική του πρόκληση και την πολύπλευρη συμβολή του στην οικονομική και κοινωνική αναζωογόνηση της περιοχής.
Η κατασκευαστική ιδιαιτερότητα και δυσκολία του νέου αυτοκινητοδρόμου, που υλοποιεί ο Όμιλος ΑΒΑΞ, είναι ότι από τα 24 χιλιόμετρα δρόμου, ένα σημαντικό μέρος δημιουργείται μέσα στο σκληρό ανάγλυφο της περιοχής. Έτσι, απαιτήθηκε η ανάπτυξη έξι εργοταξίων. Κυριαρχούν, δε, οι δύο μεγάλες σήραγγες 2,2 χλμ και 2,4 χλμ. οι έξι γέφυρες, που έχουν συνολικό μήκος ενός χιλιομέτρου, καθώς και οι έξι ανισόπεδοι κόμβοι.
Ο άξονας Μπράλος–Άμφισσα, που διασχίζει το απαιτητικό φυσικό ανάγλυφο με δύο μεγάλες σήραγγες και έξι γέφυρες συνολικού μήκους περίπου ενός χιλιομέτρου, δημιουργεί νέες προοπτικές για τις τοπικές κοινότητες και τις επιχειρήσεις. Η κατασκευή του έργου προχωρά με σταθερό ρυθμό, χάρη στην τεχνογνωσία και την αφοσίωση των 250 εργαζομένων και των 160 μηχανημάτων που δραστηριοποιούνται καθημερινά.
https://googleads.g.doubleclick.net/pagead/ads?gdpr=1&gdpr_consent=CQSe30AQSe30AEsACBELBtFoAP_gAEPgAAyIK1ID_C7EbCFCiDp3IKMEMAhHQBBAYsQwAAaBA4AADBIQIAQCgkEYBASAFCACCAAAKCSBAAAgCAAAAUAAYAAVAABEAAwAIBAIIAAAgAAAAEAIAAAACIAAEQCAAAAEEEAAkAgAAAIASAAAAAAAAACBAAAAAAAAAAAAAAAABAEAAQAAQAAAAAAAiAAAAAAAABAIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAgAAAAAAAAAABAAAAAAAQTrQD-F2I2EKFEHCuQUYIYBCugCAAxYhgAA0CBgAAGCQgQAgFJIIkCAEAIEAAEAAAQEgCAABQABAAAIAAgAAqAACIABgAQCAQQIABAAAAgIAAAAAAEQAAIgEAAAAIIIABABAAAAQAkAAAAAAAAAECAAAAAAAAAAAAAAAAAAIAAEABgAAAAAABEAAAAAAAACAQIAAAAAAAAAAAAAAAAAABAA.f_wAAAAAAAA&addtl_consent=2~61.89.122.184.196.230.314.318.442.445.494.550.576.609.1029.1033.1046.1051.1097.1126.1166.1301.1415.1725.1765.1942.1958.1987.2068.2072.2074.2107.2219.2223.2224.2328.2331.2387.2416.2501.2567.2568.2575.2657.2686.2778.2869.2878.2908.2920.2963.3005.3023.3126.3219.3234.3235.3253.3309.3731.6931.8931.13731.15731~dv.&client=ca-pub-6551001679422690&output=html&h=280&adk=79328908&adf=120497676&pi=t.aa~a.1569262691~i.19~rp.4&w=930&abgtt=7&fwrn=4&fwrnh=100&lmt=1754210197&num_ads=1&rafmt=1&armr=3&sem=mc&pwprc=1664175263&ad_type=text_image&format=930×280&url=https%3A%2F%2Fependitis.gr%2F%25ce%25bc%25cf%2580%25cf%2581%25ce%25ac%25ce%25bb%25ce%25bf%25cf%2582-%25ce%25ac%25ce%25bc%25cf%2586%25ce%25b9%25cf%2583%25cf%2583%25ce%25b1-%25ce%25bf-%25ce%25b4%25cf%2581%25cf%258c%25ce%25bc%25ce%25bf%25cf%2582-%25ce%25ba%25ce%25bb%25ce%25b5%25ce%25b9%25ce%25b4%25ce%25af-%25cf%2580%25ce%25bf%25cf%2585%2F&host=ca-host-pub-2644536267352236&fwr=0&pra=3&rh=200&rw=930&rpe=1&resp_fmts=3&wgl=1&fa=27&uach=WyJXaW5kb3dzIiwiMTAuMC4wIiwieDg2IiwiIiwiMTM4LjAuNzIwNC4xODQiLG51bGwsMCxudWxsLCI2NCIsW1siTm90KUE7QnJhbmQiLCI4LjAuMC4wIl0sWyJDaHJvbWl1bSIsIjEzOC4wLjcyMDQuMTg0Il0sWyJHb29nbGUgQ2hyb21lIiwiMTM4LjAuNzIwNC4xODQiXV0sMF0.&dt=1754210185171&bpp=1&bdt=621&idt=0&shv=r20250730&mjsv=m202507240101&ptt=9&saldr=aa&abxe=1&cookie=ID%3Dc2c57e19df5b947f%3AT%3D1749059759%3ART%3D1754209963%3AS%3DALNI_MbmKdOLXOX2IcaIB7gZT6BgZDP0nw&gpic=UID%3D000010ede5d979f0%3AT%3D1749059759%3ART%3D1754209963%3AS%3DALNI_MZdahNdAL3GO3ADuIJXXlvXY786sA&eo_id_str=ID%3De146c937df9d9ce8%3AT%3D1749059759%3ART%3D1754209963%3AS%3DAA-Afjasc6HVV5qHcEvHqayjcLIR&prev_fmts=0x0%2C930x280&nras=3&correlator=225940706646&frm=20&pv=1&u_tz=180&u_his=3&u_h=720&u_w=1280&u_ah=680&u_aw=1280&u_cd=24&u_sd=1.5&dmc=8&adx=15&ady=1759&biw=1270&bih=559&scr_x=0&scr_y=0&eid=95362655%2C95366915%2C95366847%2C95359266%2C95367165&oid=2&pvsid=503818465649630&tmod=2061856313&uas=0&nvt=1&ref=https%3A%2F%2Fependitis.gr%2F%25ce%25b1%25ce%25bb%25ce%25b7%25ce%25b8%25ce%25b9%25ce%25bd%25ce%25ae-%25ce%25b9%25cf%2583%25cf%2584%25ce%25bf%25cf%2581%25ce%25af%25ce%25b1-%25ce%25bc%25ce%25b9%25ce%25b1-%25ce%25bc%25ce%25bf%25cf%2585%25cf%2583%25ce%25b9%25ce%25ba%25ce%25ae-%25cf%2580%25ce%25b1%25cf%2581%25ce%25ac%25cf%2583%25cf%2584%2F&fc=1408&brdim=0%2C0%2C0%2C0%2C1280%2C0%2C1280%2C680%2C1280%2C559&vis=1&rsz=%7C%7Cs%7C&abl=NS&fu=128&bc=31&bz=1&td=1&tdf=2&psd=W251bGwsbnVsbCxudWxsLDNd&nt=1&pgls=CAEQBBoHMS4xNTguMA..&ifi=3&uci=a!3&btvi=2&fsb=1&dtd=12060
Αυτός ο νέος αυτοκινητόδρομος όχι μόνο μειώνει σημαντικά τον χρόνο ταξιδιού, αλλά και αναβαθμίζει την ποιότητα ζωής, καθώς συνδέει σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς και παράκτιες ζώνες του Κορινθιακού και Πατραϊκού Κόλπου με το εσωτερικό της χώρας.
Η ολοκλήρωση του έργου, προγραμματισμένη για τις αρχές του 2028, ανοίγει το δρόμο για μια νέα εποχή κινητικότητας και βιώσιμης ανάπτυξης στην καρδιά της Ελλάδας, ενισχύοντας την τοπική οικονομία και δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας.
Οι εργασίες κατασκευής είναι πλέον ορατές σχεδόν σε όλο το μήκος του έργου, οι εργασίες κατασκευής των γεφυρών είναι σε εξέλιξη και οι χωματουργικές εργασίες έχουν αναπτυχθεί σε όλο το μήκος της οδού. Η διάνοιξη των δύο σηράγγων γίνεται με τον παραδοσιακό τρόπο (εκσκαπτικά μηχανήματα υπογείων έργων και χρήση εκρηκτικών), έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή των στομίων τους και έχει διανοιχθεί υπόγειο τμήμα σε ποσοστό που, σε μία από αυτές, φτάνει το 20%.
Ο οδικός άξονας Μπράλος – Άμφισσα είναι τμήμα του οδικού άξονα Λαμίας-Ιτέας. Η συμβατική αξία του έργου είναι 207 εκατ. ευρώ (πλέον ΦΠΑ), ενώ αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί στις αρχές του 2028.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.