
Διεύθυνση Δ.Ε. Ηλείας: Εργαστήριο Πληροφόρησης και Συμβουλευτικής στους Μαθητευόμενους του Μεταλυκειακού Έτους – Τάξη Μαθητείας από το ΙΝΕ/ΓΣΕΕ

Εργαστήριο Πληροφόρησης και Συμβουλευτικής στους Μαθητευόμενους του Μεταλυκειακού Έτους – Τάξη Μαθητείας από το ΙΝΕ/ΓΣΕΕ
Εργαστήριο Πληροφόρησης και Συμβουλευτικής στους Μαθητευόμενους του Μεταλυκειακού Έτους – Τάξη Μαθητείας από το ΙΝΕ/ΓΣΕΕ. Με επιτυχία ολοκληρώθηκε Εργαστήριο Συμβουλευτικής και Πληροφόρησης στους Μαθητευόμενους του Μεταλυκειακού Έτους–Τάξη Μαθητείας.
Η οργάνωση του εργαστηρίου έγινε από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας με την συνεργασία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και του Ινστιτούτου Εργασίας της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδος και πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 13/2/2025 στην αίθουσα εκδηλώσεων του 2ου ΕΠΑΛ Πύργου και την Τρίτη 18/2/2025 στην αίθουσα του Συνεδριακού Κέντρου του Δήμου Ήλιδας.
Το εργαστήριο είχε ως θέμα «Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Συναισθηματικής Νοημοσύνης, υλοποιήθηκε από τη Σύμβουλο Απασχόλησης του ΙΝΕ ΓΣΕΕ ΠΔΕ Κα Μόσχου Σταματία και το παρακολούθησαν συνολικά 50 Μαθητευόμενοι των Τμημάτων Μαθητείας του 1ου και 2ου ΕΠΑΛ Πύργου, του 1ου ΕΠΑΛ και Π. ΕΠΑΛ Αμαλιάδας.
Στην έναρξη του εργαστηρίου παρευρέθηκαν ο Συντονιστής Μαθητείας της ΠΔΕ-Δυτικής Ελλάδας, ο Υπεύθυνος Μαθητείας της ΔΔΕ Ηλείας, οι Διευθυντές των ΕΠΑΛ / ΕΚ και Εκπαιδευτικοί – Επόπτες των Μαθητευομένων. Το εργαστήριο είχε ως στόχο την υποστήριξη της ένταξή τους στην αγορά εργασίας και η συμμετοχή των επιμορφωμένων παρέχεται δωρεάν.
Σχετικά αναφέρουμε ότι πολυετείς έρευνες έχουν αναδείξει την Συναισθηματική Νοημοσύνη ως τον παράγοντα που προβλέπει με μεγαλύτερη ακρίβεια το πόσο ευτυχισμένος και επιτυχημένος είναι ένας άνθρωπος.
Αναλυτικότερα, το εργαστήριο εστιάζει στα πέντε στοιχεία-δεξιότητες της συναισθηματικής νοημοσύνης, την αυτοεπίγνωση, τα κίνητρα συμπεριφοράς, τον αυτοέλεγχο, την εν-συναίσθηση και τις κοινωνικές δεξιότητες μέσω ασκήσεων και δραστηριοτήτων


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.