Δουλειές στα λιμάνια
-Συνάντηση με τον πρωθυπουργό έχει ζητήσει ο υπουργός Ναυτιλίας για να παρουσιάσει το πλαίσιο «κανονιστικής μεταρρύθμισης» που έχει επεξεργαστεί μαζί με τη διοίκηση του Υπερταμείου για τα λιμάνια.
Τα λιμάνια που διαχειρίζεται το Υπερταμείο -από τη Ραφήνα έως την Ελευσίνα και τα περιφερειακά- αντιμετωπίζουν προκλήσεις διαχείρισης, ελλείψεις υποδομών και υπο-εκμετάλλευση της εμπορικής τους δυναμικής.
Η νέα κανονιστική δομή προβλέπει στοχοθεσία (KPIs), διαφάνεια και κίνητρα για προσέλκυση ιδιωτικών επενδύσεων χωρίς απώλεια του δημόσιου ελέγχου.
Στόχος του σχεδίου είναι η βελτίωση της κερδοφορίας των λιμανιών, όχι μόνο για να ενισχυθούν τα έσοδα του Υπερταμείου, αλλά κυρίως για να υπάρξει πρόσφορο έδαφος για στρατηγικές συνεργασίες με διεθνείς λιμενικούς operators.
Στην υπόθεση του Διαγωνισμού για την παραχώρηση του Λαυρίου φαίνεται πως ένας από τους διεκδικητές έχει τώρα δεύτερες σκέψεις στην υποβολή των ενστάσεων, γεγονός που ίσως (λέμε, «ίσως») επιταχύνει τη δικαστική διαδικασία.
Ο συγκεκριμένος διεκδικητής έσπευσε να απολογηθεί για την υποβολή των ενστάσεων «διότι δεν είναι στην κουλτούρα του», ίσως όμως με τον τρόπο αυτόν να δείχνει ότι δεν πιστεύει πολύ στην προσφορά που υπέβαλε.
Στο λιμάνι της Καβάλας η ΤΕΡΝΑ έχει ξεκινήσει να το χρησιμοποιεί πολύ περισσότερο και ετοιμάζεται για επενδύσεις στις υποδομές.
Το λιμάνι του Βόλου υλοποιεί το επιχειρηματικό του σχέδιο που ξεκινά από τις εργασίες εκβάθυνσης.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.







Ακολούθησε τα Ηλειακά Νέα στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις







