Γιατί η Eurobank ψάχνει drummer
Προσπαθώντας να φύγω από το Σύνταγμα, χθες το μεσημέρι, είπα να «ανοίξω» το κινητό μου.
Μια διαφήμιση με εντυπωσίασε. «EUROBANK is looking for a drummer».
Μάλιστα υπάρχει και μια φωτογραφία με ένα ωραίο κορίτσι 20-21 ετών που παίζει ντραμς.
Ξαφνιάστηκα.
Μα η Eurobank θέλει να προσλάβει ντράμερ;
Αποφάσισα να διαβάσω το κείμενο που συνοδεύει τη διαφήμιση.
Αυτό το οποίο αναφέρει, είναι ότι «η τράπεζα θέλει να προσλάβει νέους όχι απλά με άριστα CVs, αλλά ανθρώπους με μοναδική προσωπικότητα.
Αυτό που ψάχνει είναι στελέχη για το ΙΤ, το retail banking, το Risk management κ.λπ.».
Αμέσως αποφάσισα να μιλήσω με πηγή, για το ποιος εμπνεύστηκε αυτή την καμπάνια.
Λοιπόν έμαθα.
Από την πλευρά της Eurobank άμεσοι εμπλεκόμενοι ήταν οι ικανοί Μιχάλης Βλασταράκης και Νατάσσα Πασχάλη και από την πλευρά της Ogilvy μια νέα κοπέλα η Κατερίνα Σαχίνογλου στην ομάδα του Θοδωρή Τσεκούρα.
Εκτός από την Drummer υπάρχουν επιπλέον 3 διαφημιστικά θέματα, με έναν surfer, έναν ορειβάτη και έναν ζωγράφο.
Η εξήγηση για την ιδέα είναι ότι «σε ένα περιβάλλον με χιλιάδες διαφημίσεις σε social media και στα digital media, μια καμπάνια πρέπει να ξεχωρίζει.
Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για το τραπεζικό επάγγελμα που οι νέοι το αποφεύγουν.»
Άκουσα με προσοχή την πηγή που μου μιλούσε, μπήκα στο αυτοκίνητο και έφυγα από το Σύνταγμα…
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.