Νέα και ειδήσεις της Ηλείας, Ηλειακά Νέα, Πύργος, Αμαλιάδα, Ζαχάρω, Κρέστενα, Ολύμπια, Ανδραβίδα, Γαστούνη, Πάτρα, Ήλιδα, Ηλεία Live News Ειδήσεις Νέα από Δυτική Ελλάδα.

giannikopoulos
antonopoulos autokintita 6x10 cmyk
locomotive gif output g3t4JV

Γράφει ο Δημήτρης Θεοδωρόπουλος: “Μια άλλη άποψη για τον επενδυτή στο λιμάνι Κατακόλου…

theodoropoulosdimitris
investment red long banner

O κύβος ερρίφθη.
Το λιμάνι του του Κατακόλου βγαίνει στο σφυρί….
«Διεμερίσαντο τα ιμάτιά μου εαυτοίς και επί τον ιματισμόν μου έβαλον
κλήρο».
Κάποιος ιδιώτης θα το πάρει για να κάνει αυτά που η Πολιτεία απέτυχε
να κάνει ή που δεν ήθελε να κάνει για να φτάσουμε εδώ που φτάσαμε
σήμερα…..
Ποιό από τα δυο ισχύει μένει να διευκρινιστεί.
Το σίγουρο πάντως είναι ότι η Πολιτεία έδωσε εξετάσεις με την
δημιουργία της Μαρίνας και απέτυχε παταγωδώς….
Το μόνο που κατάφερε ήταν να σπαταλήσει άφθονο χρήμα για να
βολευτούν κάποιοι ημέτεροι.
Τα κομμάτια της διαλυμένης πλέον Μαρίνας είναι ατάκτως ερριμένα
στην παραλία για να θυμίζουν την ανευθυνότητα κάποιων που έχουν
όνομα και επίθετο και για να μην ξεχνάμε και εμείς που τα πληρώσαμε.
Στην προκήρυξη δίνεται το λιμάνι του Κατακόλου μαζί με αυτό της
Πάτρας και εκεί είναι που οι τοπικοί μας άρχοντες έχουν τις αντιρρήσεις
τους.
Αν λέει είναι ίδιος ο επενδυτής θα ρίξει το βάρος στο λιμάνι της Πάτρας
και σε συνδυασμό με τον νέο δρόμο θα μεταθέσει εκεί τις αφίξεις και
έτσι θα υποβαθμιστεί το λιμάνι του Κατακόλου.
Αυτό είναι μια υπόθεση και αυτήν την υπόθεση προβάλει ο Δήμαρχος
στην επιστολή του προς τους αρμοδίους.
Δηλαδή για να το κάνουμε λιανά, αν υπάρχει κοινός επενδυτής δεν θα
μπορέσει λέει να κρατηθεί κάποια ισορροπία μεταξύ των δυο λιμανιών
και η πλάστιγγα θα γείρει κατά την πλευρά της Πάτρας.

Αν όμως λέει πάρει άλλος επενδυτής την Πάτρα και άλλος το Κατάκολο
τότε θα υπάρχει ισορροπία και όλα καλά και όλα ωραία
Βέβαια δεν έχουν σκεφτεί ότι σε αυτήν την περίπτωση θα είναι δυο
εταιρίες που θα είναι σε κατάσταση διαρκούς ανταγωνισμού για το ποιος
θα κερδίσει το πάνω χέρι δηλαδή μεγαλύτερο κομμάτι στην πίτα της
Κρουαζιέρας.
Σε αυτόν τον ανταγωνισμό εκ των πραγμάτων θα μπουν και οι εταιρίες
Κρουαζιέρας που και αυτές τα κέρδη τους κοιτούν και δεν βγάζουν τα
Άγια των Αγίων .
Είμαστε σίγουροι ότι σε αυτόν τον ανταγωνισμό θα κερδίσει αυτός που
θα έχει πάρει το Κατάκολο σε σχέση με αυτόν που θα έχει πάρει την
Πάτρα???
Μπορεί να κάνουμε αυτήν την πρόβλεψη ???
Με τι στοιχεία άραγε…..
Μπορούμε να στηρίξουμε τις όποιες αντιρρήσεις μας στην πολιτική
απόφαση της Κυβέρνησης πάνω σε αυτό το στοίχημα???
Γιατί περί στοιχήματος πρόκειται με ότι αυτό συνεπάγεται.
Καπιταλισμό έχουμε όμως μην το ξεχνάμε ….
Καπιταλισμό και ελεύθερο ανταγωνισμό το οποίον εστί
μεθερμηνευόμενο ο θάνατος σου η ζωή μου ….
Εμείς σαν Νομός Ηλείας τι ακριβώς θέλουμε και τι ακριβώς
διεκδικούμε????
Είμαστε τόσο σίγουροι για το πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα με τους
επενδυτές και έχουμε την θέση που έχουμε???
Το θέμα όμως είναι απλό
Πολύ απλό
Σαν Νομός δηλαδή σαν τοπική αυτοδιοίκηση και σαν φορείς επιβάλλεται
να τοποθετηθούμε πολιτικά σχετικά με αυτό το θέμα.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πούμε καθαρά και χωρίς αστερίσκους αν
είμαστε υπέρ ή εναντίον της ιδιωτικοποίησης του λιμανιού.
Όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Αν κάποιοι δεν μπορούν ή δεν θέλουν να πάρουν μια συγκεκριμένη θέση
μη κουράζονται και μη μας κουράζουν με γενικότητες και ευχολόγια ….

investment red long banner

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων

interactive kataskeui istoselidon pyrgos

GIANNIKOPOULOS ELAIOTRIBIO 2X5 copy(1)

This will close in 20 seconds