
H απόφαση για το ποιος θα ελέγχει το Λιμάνι του Λαυρίου για τα επόμενα 36 χρόνια, μετατίθεται για του χρόνου.

Νέο «ματς»: Προκοπίου κατά Ηλιόπουλου και Ηλιόπουλος κατά Προκοπίου
-Υπό κανονικές συνθήκες, αύριο το πρωί θα συνεδρίαζε, το Διοικητικό Συμβούλιο του Υπερταμείου για να ανοίξει τις οικονομικές προσφορές, με την ελπίδα ότι τέλος Οκτωβρίου, θα είχε ανακοινωθεί ο πλειοδότης επενδυτής για το Λιμάνι του Λαυρίου.
Οι ενστάσεις ωστόσο που κατέθεσαν, η Olympic Marina εναντίον της Jet Plan Shipping CΟ αλλά και του εφοπλιστή Μάριου Ηλιόπουλου της Seajets εναντίον του Γ. Προκοπίου, μπλοκάρουν τη διαδικασία, επομένως η απόφαση για το ποιος θα ελέγχει το Λιμάνι του Λαυρίου για τα επόμενα 36 χρόνια, μετατίθεται για του χρόνου.
Υπενθυμίζεται, ότι στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού συμμετείχαν 5 επενδυτικά σχήματα: Η Κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – CELESTYAL. Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, μεταξύ άλλων, διαχειρίζεται το εμπορικό τμήμα του λιμένος Καβάλας, ενώ η Celestyal είναι ένας από τους κύριους χρήστες κρουαζιέρας του λιμένος Λαυρίου. Η Κοινοπραξία ΙΝΤΕΡΚΑΤ Α.Ε. – BEAUFORT SEA SHIPPING CORPORATION – NEWSPHONE HELLAS S.A., στην οποία ανήκει η Levante Ferries. Η Κοινοπραξία OLYMPIC MARINE S.A. – CRUISE TERMINAL INVESTMENT LIMITED SARL. Δηλαδή η κοινοπραξία του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου που διαχειρίζεται την Olympic Marine στο Λαύριο και της CRUISE TERMINAL INVESTMENT LIMITED SARL του ναυτιλιακού κολοσσού της MSC, η οποία έχει εκδηλώσει αρχικό ενδιαφέρον για το Κατάκολο. Η ISRAEL SHIPYARDS INDUSTRIES LTD με τη JET PLAN SHIPPING CΟ του εφοπλιστή Μάριου Ηλιόπουλου της Seajets.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.