Νέα και ειδήσεις της Ηλείας, Ηλειακά Νέα, Πύργος, Αμαλιάδα, Ζαχάρω, Κρέστενα, Ολύμπια, Ανδραβίδα, Γαστούνη, Πάτρα, Ήλιδα, Ηλεία Live News Ειδήσεις Νέα από Δυτική Ελλάδα.

mpantounasbb
24sportlong
agrotikanealong

Η online αγορά τροφίμων εκτοξεύεται και τα στοιχεία είναι εντυπωσιακά!

supermarket 5

Τέλος στα ψώνια με καρότσι στα σούπερ μάρκετ της Ελλάδας: Τι αλλάζει

Τα σούπερ μάρκετ της Ελλάδας σιγά σιγά χάνουν τη δυναμική τους… και τα online ψώνια κατακτούν όλο και περισσότερο το ελληνικό κοινό. Διαβάστε στα xristika.gr πώς θα είναι τα σούπερ μάρκετ του μέλλοντος.

tselepistudio photo 1

Η online αγορά τροφίμων εκτοξεύεται και τα στοιχεία είναι εντυπωσιακά! Οι καταναλωτές στην Ελλάδα ξόδεψαν το 2024 335 εκατ. ευρώ σε ηλεκτρονικές αγορές σούπερ μάρκετ, σημειώνοντας αύξηση 9% σε σχέση με το 2023. Και το πιο εντυπωσιακό; Αυτό το ποσό δεν περιλαμβάνει τις ταχέως αναπτυσσόμενες πλατφόρμες Q-Commerce, όπως το eFood Market και το Wolt Market, που κερδίζουν διαρκώς μερίδιο στην αγορά!

Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους

FREDRICK ALMA
like us on facebook logo iliakanea

Η μέση αξία κάθε online παραγγελίας αυξήθηκε κατά 6%, φτάνοντας στα 85 ευρώ. Ο λόγος; Οι καταναλωτές αγοράζουν περισσότερα προϊόντα σε κάθε παραγγελία (κατά μέσο όρο 34,3 τεμάχια από 32,8 το 2023). Αντίθετα με ό,τι θα περίμενε κανείς, αυτή η άνοδος δεν οφείλεται στον πληθωρισμό, αφού οι τιμές αυξήθηκαν μόλις κατά 1%, σε αντίθεση με το 8% της προηγούμενης χρονιάς.

Τι αγοράζουν περισσότερο οι Έλληνες online;

Κάποιες κατηγορίες προϊόντων ξεχώρισαν με εντυπωσιακές αυξήσεις:

  • +18% σε προϊόντα για κατοικίδια
  • +14% σε ποτά & αναψυκτικά
  • +12% σε κατεψυγμένα τρόφιμα
  • +9% σε συσκευασμένα τρόφιμα
  • +8% σε φρέσκα τρόφιμα

Ενδιαφέρον έχει και το ποσοστό των ιδιωτικής ετικέτας προϊόντων, το οποίο πλέον αντιπροσωπεύει το 15% των συνολικών online αγορών.

Πότε ψωνίζουν οι Έλληνες online;

Αν αναρωτιέσαι ποια είναι η πιο «καυτή» μέρα για online ψώνια, η απάντηση είναι Παρασκευή! Το 16,8% των παραγγελιών πραγματοποιείται εκείνη τη μέρα, επιβεβαιώνοντας ότι το τέλος της εβδομάδας είναι η αγαπημένη στιγμή των καταναλωτών για να γεμίσουν το online καλάθι τους.

Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από την ετήσια έκθεση της Convert Group, της κορυφαίας εταιρείας data & analytics για το πολυκαναλικό εμπόριο. Το 2024, το δείγμα της κάλυψε το 83% της αγοράς, ενώ το 2025 θα φτάσει το 90%, με την προσθήκη του efresh και των online παραγγελιών της ΑΒ μέσω eFood.

Η online αγορά τροφίμων δεν είναι απλώς μια τάση – είναι το μέλλον! Μένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί η αγορά και ποιοι θα καταφέρουν να πρωταγωνιστήσουν σε αυτή τη νέα εποχή των σούπερ μάρκετ!

investment red long banner

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων

interactive kataskeui istoselidon pyrgos