
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο Marketing – Μαύρα νέα για γραφίστες

–Νέα εργαλεία «photo edit», όπως αυτό που λάνσαρε προχθές η OpenAI, ακολουθώντας το Gemini της Google πριν από μερικές εβδομάδες, φέρνουν πραγματική ανατροπή στην αγορά του marketing, η οποία στις ΗΠΑ εκτιμάται στα 250 δισεκατομμύρια δολάρια τον χρόνο. Χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη, οι marketeers μπορούν πλέον να δημιουργούν, να τροποποιούν και να προσαρμόζουν εικόνες σε δευτερόλεπτα, χωρίς να χρειάζονται εξειδικευμένο σχεδιαστή ή πολύπλοκα εργαλεία γραφιστικής. Αυτό μειώνει δραστικά το κόστος παραγωγής περιεχομένου κατά έως και 70% και αυξάνει την ταχύτητα κυκλοφορίας στις καμπάνιες μέχρι και 5 φορές! Η καινοτομία αυτή συμβαδίζει με την ανερχόμενη τάση του «vibe marketing», όπου η συναισθηματική σύνδεση με τον χρήστη μέσω visuals έχει μεγαλύτερη σημασία από το κλασικό προϊόν-μήνυμα. Επιπλέον, η δυνατότητα ενσωμάτωσης AI agents & workflows επιτρέπει την πλήρη αυτοματοποίηση των εκστρατειών διαφήμισης και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Πλέον, μικρές ομάδες ή startups μπορούν να ανταγωνιστούν μεγάλους οργανισμούς, κάτι που αναδιαμορφώνει ριζικά το οικοσύστημα του marketing.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.