
Η µη ολοκλήρωση της σύνδεσης Πύργου µε Καλό Νερό και Τσακώνα συνιστά δοµική υστέρηση για τη συνοχή του οδικού δικτύου της ∆υτικής Ελλάδας και της Πελοποννήσου

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΕ
Το Τεχνικό Επιµελητήριο Ελλάδας ∆υτικής Ελλάδας, αναγνωρίζοντας την ολοκλήρωση του έργου ως ένα ουσιαστικό αναπτυξιακό επίτευγµα, υπογραµµίζει ότι η λειτουργική και στρατηγική ολοκλήρωση του έργου απαιτεί απαντήσεις και δεσµεύσεις σε τέσσερις άξονες:
1. Οδικός Άξονας Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα: Ηµιτελές κρίσιµο τµήµα µε υψηλή επικινδυνότητα: Η µη ολοκλήρωση της σύνδεσης Πύργου µε Καλό Νερό και Τσακώνα συνιστά δοµική υστέρηση για τη συνοχή του οδικού δικτύου της ∆υτικής Ελλάδας και της Πελοποννήσου, και ζητά την άµεση ένταξή του στον εθνικό στρατηγικό σχεδιασµό µεταφορών, την παρουσίαση συγκεκριµένου χρονοδιαγράµµατος µελετών και κατασκευής και τη διασφάλιση της χρηµατοδότησης και περιβαλλοντικής ωριµότητας.
2. ∆ίκαιη πολιτική διοδίων: Το ΤΕΕ/Τ∆Ε επιµένει στην υιοθέτηση κλιµακωτής πολιτικής διοδίων για µόνιµους κατοίκους και επαγγελµατίες, ηλεκτρονικής κάρτας διέλευσης µε ειδικό τιµολόγιο για περιοχές που τέµνονται από τον άξονα, και αξιολόγηση κοινωνικών, οικονοµικών και αναπτυξιακών παραµέτρων κατά τον καθορισµό του τέλους διοδίου.
3. Συµπληρωµατικά έργα: Υποδοµές κρίσιµες για λειτουργικότητα και βιωσιµότητα µε επίσηµη ενηµέρωση και δέσµευση για: • την πορεία κατασκευής αντιπληµµυρικών έργων και συστηµάτων απορροής. Σηµειώνεται ότι κατά την τεχνική έκθεση των αρµοδίων αξιολογήθηκαν και προέκυψαν, 14 κρίσιµης σηµαντικότητας, 59 σηµαντικά, 48 µέτριας σηµαντικότητας, 22 διακριτής σηµαντικότητας και 5 µικρής σηµαντικότητας, σχετικά µε την απορροή στις κατάντη περιοχές του αυτοκινητοδρόµου. • την ολοκλήρωση παράπλευρων και βοηθητικών δρόµων για την ασφαλή διασύνδεση µε το τοπικό οδικό δίκτυο, • και την πρόβλεψη για συντήρηση και διαχείριση των παραπάνω έργων µε διαφάνεια και µακροπρόθεσµο ορίζοντα.
4. Σύνδεση µε ΒΙ.ΠΕ. Πάτρας, Άραξο και αστικά κέντρα: Αναπτυξιακή αξιοποίηση του άξονα µε άµεση λειτουργική σύνδεση του άξονα µε τη ΒΙ.ΠΕ. Πάτρας, εξυπηρετώντας επιχειρήσεις και διακίνηση εµπορευµάτων, τη σύνδεση µε το Αεροδρόµιο Αράξου, ενισχύοντας τη διατροπική µετακίνηση, και την βελτιστοποίηση προσβασιµότητας σε αστικά κέντρα και τουριστικούς πόλους µε στοχευµένες οδικές παρεµβάσεις.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.