Νέα Πατρών-Πύργου:Το υβριδικό σύστημα χρέωσης διοδίων
Με χιλιομετρική χρέωση τα διόδια στον νέο αυτοκινητόδρομο
Η ολοκλήρωση και των 74,5 χιλιομέτρων του οδικού έργου αναμένεται να επιτευχθεί τέλη του 2025 – αρχές του 2026.
Το καλοκαίρι θα δοθεί στην κυκλοφορία το μεγαλύτερο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, ο οποίος αποτελεί την επέκταση της Αθηνών – Πατρών έως την πρωτεύουσα της Ηλείας. Η ολοκλήρωση και των 74,5 χιλιομέτρων του οδικού έργου αναμένεται να επιτευχθεί τέλη του 2025 – αρχές του 2026.
Οι μετωπικοί και πλευρικοί σταθμοί διοδίων
Θα υπάρχουν δύο μετωπικοί σταθμοί διοδίων: Στην Κάτω Αχαΐα με ζώνη χρέωσης διοδίων Μιντιλόγλι – Κυλλήνη και στα Χανάκια με ζώνη χρέωσης διοδίων Κυλλήνη – Πύργος.
Επίσης θα λειτουργούν δύο πλευρικοί σταθμοί διοδίων: Στην Κάτω Αχαΐα και στην Αμαλιάδα.
Το υβριδικό σύστημα χρέωσης διοδίων
Καθώς την ευθύνη συντήρησης και διαχείρισης του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος έχει αναλάβει η Ολυμπία Οδός, από την πρώτη στιγμή λειτουργίας του θα εφαρμοστεί το σύστημα «Hybrid», όπως και στην Αθηνών – Πατρών.
Μέσω του πομποδέκτη Ολυμπία Pass, το σύστημα υπολογίζει αυτόματα τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει κάθε όχημα και επιστρέφει αυτόματα τη διαφορά. Έτσι ο οδηγός πληρώνει για την πραγματική απόσταση που έχει διανύσει μέσα στον αυτοκινητόδρομο. Το σύστημα διοδίων Hybrid αφορά οχήματα όλων των κατηγοριών πλην των δικύκλων.
Υπενθυμίζεται ότι στην Ολυμπία Οδό ισχύουν – χάρη στη διαλειτουργικότητα – οι πομποδέκτες και των άλλων αυτοκινητόδρομων, όμως δεν προσφέρουν τις εκπτώσεις.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.