


Νέα σενάρια για όλο το Πύργος – Τσακώνα

Αναζητούν χρηματοδότηση για επέκταση της σύμβασης παραχώρησης: Νέα σενάρια για όλο το Πύργος – Τσακώνα
Οι αντιδράσεις που προκάλεσε η πρόσφατη σύσκεψη στο υπουργείο Υποδομών και το συνολικότερο αρνητικό κλίμα για την κυβέρνηση στην περιοχή της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου φαίνεται πως αποδίδουν καρπούς σε ότι αφορά την ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου από την Πάτρα μέχρι την Τσακώνα.
Εδώ και ήμερες κυκλοφορούν φήμες ότι η κυβέρνηση έχει αλλάξει στάση και δεν συζητεί πλέον μόνο για το Τμήμα Πύργος – Αλφείο αλλά για όλο το δρόμο μέχρι τη Τσακώνα. Την αλλαγή αυτή στάσης επιβεβαιώνει ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρα σε δηλώσεις του το Σάββατο στο ΑΠΕ ΜΠΕ.
Ο κ Σταϊκούρας τόνισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα εκκινήσει άμεσα τις διαδικασίες ανεύρεσης χρηματοδότησης για τον οδικό άξονα Πύργος – Κόμβος Αλφειού – Καλό Νερό – Τσακώνα, ενώ θα ζητηθεί από την Παραχωρησιούχο εταιρεία (Ολυμπία Οδό) η υποβολή προτάσεων για την επέκταση κατασκευής του, συνεκτιμώντας τους όρους, την εφικτότητα οικονομικής διαχείρισης και τη σύμφωνη γνώμη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Με τον τρόπο αυτό, σημειώνει ο Υπουργός, τίθενται οι βάσεις για να κλείσει ο δακτύλιος των αυτοκινητοδρόμων της Πελοποννήσου, της Ολυμπίας Οδού και του Μορέα, ένα εθνικό όραμα την υλοποίηση του οποίου ξεκίνησαν οι κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας με τις συμβάσεις παραχώρησης και σήμερα παίρνει σάρκα και οστά.
ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΠΑΤΡΑ – ΠΥΡΓΟΣ
“Ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα -Πύργος αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία, όπως ακριβώς είχαμε δεσμευτεί, μέσα στο 2025, με την πρόοδο του να έχει ξεπεράσει σήμερα το 70% αναφέρει ο Υπουργός Υποδομών. Ειδικότερα, τα 65 χλμ., που αφορούν στο οδικό τμήμα Πύργος – Αλισσός, προβλέπεται να ολοκληρωθούν στις 31 Ιουλίου 2025 και να αποδοθούν άμεσα σε χρήση και λειτουργία. Το υπολειπόμενο οδικό τμήμα Αλισσός – Μιντιλόγλι, μήκους 10 χλμ., προβλέπεται να ολοκληρωθεί στις 30 Νοεμβρίου 2025.
Όπως τονίζει ο κ Σταϊκούρας με την ολοκλήρωση του συνολικού έργου θα βελτιωθούν ουσιαστικά οι κυκλοφοριακές συνθήκες και η προσβασιμότητα στους οικισμούς της ευρύτερης περιοχής των Νομών Ηλείας και Αχαΐας, ενισχύοντας τα επίπεδα οδικής ασφάλειας και μειώνοντας τις χρονοαποστάσεις.
Περαιτέρω, ο εν λόγω οδικός άξονας θα έχει σημαντικό αναπτυξιακό πρόσημο για ολόκληρη την Δυτική Ελλάδα, συμβάλλοντας στην τουριστική ανάπτυξη και βελτιώνοντας τις κοινωνικοοικονομικές συνθήκες.
Επισημαίνεται ότι με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών θα υλοποιηθούν πρόσθετες συμπληρωματικές εργασίες στον αυτοκινητόδρομο, εντός των ορίων του έργου παραχώρησης, οι οποίες περιλαμβάνουν επέκταση και ασφαλτόστρωση παράπλευρου οδικού δικτύου και διαμορφώσεις κόμβων. Εκτός του ορίου του έργου παραχώρησης, θα υλοποιηθούν – μεταξύ άλλων – και αντιπλημμυρικά έργα που εκτείνονται κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος.
(Με πληροφορίες από ΑΠΕ),elefteriaonline
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.