O Μητσοτάκης ανέλαβε να διαχειριστεί το πιο δύσκολο θέμα που μπορεί να «κάτσει» στη θητεία ενός πρωθυπουργού, ένα τρομακτικό δυστύχημα με 57 νεκρούς, κυρίως νέα παιδιά.
Χαίρετε, ο Μητσοτάκης ανέλαβε χθες να διαχειριστεί, για μια ακόμη φορά, ομολογουμένως το πιο δύσκολο θέμα που μπορεί να «κάτσει» στη θητεία ενός πρωθυπουργού, ένα τρομακτικό δυστύχημα με 57 νεκρούς, κυρίως νέα παιδιά. Δυσκολεύτηκε, πιέστηκε, στρεσαρίστηκε ο Κ.Μ σε μια συνέντευξη που ρωτήθηκε από τον δημοσιογράφο Σρόιτερ για όλα όσα αφορούν τα Τέμπη -δίχως εκπτώσεις- αλλά κατά τη γνώμη μου έδωσε την εντύπωση ενός πολιτικού που δεν πήγε εκεί για να κρύψει και να μπαλώσει, αλλά μάλλον για να απολογηθεί, έστω και για πράγματα που δεν θα μπορούσε να ήξερε δυο χρόνια πριν. Δεν αρνήθηκε ότι στην πρώτη του συνέντευξη είχε πάρει και μεταφέρει στην κοινή γνώμη άλλη εικόνα από την ιδιωτική εταιρεία που ελέγχει τα τρένα αλλά και από την Πυροσβεστική και τον κρατικό ΟΣΕ, ότι με βεβαιότητα δεν υπήρχε κάποιο εύφλεκτο υλικό στα βαγόνια, αλλά κάθε λογικός άνθρωπος δέχεται ότι ο οποιοσδήποτε πρωθυπουργός -όχι μόνο o Μητσοτάκης- δεν θα έπαιζε το όνομα και το κεφάλι του για κάποιους λαθρέμπορους. Δεν αρνήθηκε ότι η Εξεταστική Επιτροπή για τα Τέμπη με τους δικούς του βουλευτές δεν έπεισαν κανέναν και φυσικά δεν απέκλεισε Προανακριτική Επιτροπή αν η Δικαιοσύνη παραπέμψει πολιτικά πρόσωπα. Ούτε και θα μπορούσε, κατά τη γνώμη μου. Ο Μητσοτάκης ξέρει ότι οι πολίτες τον εμπιστεύτηκαν για δεύτερη θητεία επειδή τον θεωρούν ικανό να πάει παρακάτω τη χώρα και γνωρίζει ότι αν κάτι πάει στραβά θα πρέπει να λογοδοτήσει αυτός κατευθείαν σε όσους τον εμπιστεύθηκαν. Αυτό προσπαθεί να κάνει λοιπόν και τώρα που στράβωσαν τα Τέμπη, έστω και για άλλες αιτίες γενικότερες που αφορούν και στη συνολική φθορά της πενταετίας που κυβερνάει. Το αν θα καταφέρει να το μαζέψει και να ξεπεράσει αυτήν την ομολογουμένως δύσκολη σκόπελο θα φανεί, αλλά πρώτα απ’ όλα πρέπει να κάνει τα βασικά. Με καθαρό μυαλό να αποδώσει ευθύνες σε όσους δεν έχουν κάνει και πολλά, για να μπορούσε χθες με ψηλά το κεφάλι να πει τι έχει κάνει για την ασφάλεια των τρένων, για να μην ξανασυμβεί το κακό. Και ευθύνες δεν μπορεί να μην υπάρχουν στους υπουργούς και τα στελέχη του, καθώς επίσης και σε όσους τον άφησαν εκτεθειμένο στον σχεδιασμό της αντιμετώπισης αυτής της πολύ σοβαρής κρίσης.
Ανασχηματισμός;
-Τώρα το σοκ της διαδήλωσης των Τεμπών έφερε σκέψεις για ανασχηματισμό, κάτι που χθες άλλωστε στη συνέντευξη άφησε ανοιχτό και ο ίδιος ο Μητσοτάκης. Ασφαλώς από κανέναν δεν πέρασε απαρατήρητο το γεγονός ότι πλην του Φλωρίδη και του εκπροσώπου Μαρινάκη ουδείς βγήκε να υπερασπιστεί την κυβέρνηση στα Τέμπη και φυσικά μιλάμε κυρίως για τον Σταϊκούρα που ασχολείται με τις εργολαβίες, αλλά όχι με τις συγκοινωνίες και πιθανότατα δεν βγήκε να μιλήσει για τον ΟΣΕ, γιατί δυστυχώς το ίδιο πιθανότατα δεν έχει να δείξει και κάτι σημαντικό για την ασφάλεια. Τώρα βέβαια στην ονοματολογία ακούγονται πολλά και διάφορα, όπως για τον Γεραπετρίτη στο Μ.Μ (προχθές πάντως εκεί εθεάθη ο Παπασταύρου) για σπάσιμο του υπουργείου Μεταφορών στα δυο, ώστε να «βρεθεί» υπουργός που να ασχολείται με τις συγκοινωνίες επιτέλους, κ.λπ. κ.λπ. αλλά ας μη σεναριολογούμε τόσο χωρίς πραγματικό ρεπορτάζ.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.