Νέα και ειδήσεις της Ηλείας, Ηλειακά Νέα, Πύργος, Αμαλιάδα, Ζαχάρω, Κρέστενα, Ολύμπια, Ανδραβίδα, Γαστούνη, Πάτρα, Ήλιδα, Ηλεία Live News Ειδήσεις Νέα από Δυτική Ελλάδα.

mpant gianniko
auto moto news gr logo

Οδεύει προς λύση το Πύργος – Τσακώνα με εξαίρεση την περιοχή του Καϊάφα

kaiafas dromos

Τα εμπόδια που έχει θέσει η απόφαση του ΣτΕ για τον δρόμο Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, στην ευρύτερη περιοχή του Καϊάφα, φαίνεται πως τελικώς θα ξεπεραστούν με την προώθηση της λεγόμενης «μηδενικής λύσης». Με την εξαίρεση αυτού του τμήματος και την κατασκευή του υπόλοιπου δρόμου με τις προδιαγραφές του Πάτρα – Πύργος.

Ετσι το τμήμα που εξαιρείται θα μείνει ως έχει, το πολύ με μικρή βελτίωση και διαπλάτυνση και η περιοχή του Καϊάφα θα αξιοποιηθεί τουριστικά.

Οι πληροφορίες αυτές από έγκυρους τεχνικούς κύκλους, θεωρούνται αρκετά αξιόπιστες και οι τελικές αποφάσεις θα οριστικοποιηθούν σύντομα, έτσι ώστε το υπουργείο Υποδομών να θέσει το θέμα στον πρωθυπουργό Κυρ. Μητσοτάκη για να το παρουσιάσει κατά την παράδοση του δρόμου Πάτρα – Πύργος στις 31 Ιουλίου.

Την ιδέα αυτή είχε παρουσιάσει η «Ε» σε πρωτοσέλιδό της, πριν πολλά χρόνια, την εποχή που το ΣτΕ είχε… κόψει το ενδιάμεσο τμήμα. Είχαμε τότε χαρακτηρίσει τον Καϊάφα ως τα «Τέμπη της Πελοποννήσου» παρομοιάζοντάς τον με την στάση που έκαναν οι ταξιδιώτες και οι τουρίστες στα Τέμπη για ξεκούραση κάτω από αιωνόβια δένδρα του Πηνειού και ένα κεράκι στην εκκλησία της Αγίας Παρασκευής. Τότε η απήχηση της πρότασης ήταν περιορισμένη και χρειάστηκαν πάρα πολλά χρόνια για να ωριμάσει αφού πρώτα απέτυχαν τα «σλάλομ» των διαφόρων κυβερνήσεων και των συμφερόντων που εξυπηρετούσαν.

Την ιδέα επαναλάβαμε προς τον ίδιο τον πρωθυπουργό Κυρ. Μητσοτάκη τον Οκτώβριο του 2019, κατά την συνάντησή του με εκδότες εφημερίδων της Πελοποννήσου στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας. Την επόμενη ημέρα ο πρωθυπουργός κάλεσε στο Μαξίμου τους βουλευτές της Ν.Δ. Μεσσηνίας και Ηλείας και συζήτησαν το θέμα. Ακολούθησε η οδηγία του προς την Ολυμπία Οδό που κατασκευάζει το Πάτρα – Πύργος για να εκπονήσει μελέτες που να οδηγούν σε συμφέρουσα τεχνική και οικονομική λύση η οποία φαίνεται να καθυστέρησε μεν αλλά να έφθασε σε αυτό που αναφέρουν οι πληροφορίες οι οποίες μένει σύντομα να επαληθευτούν.

Με την λύση αυτή ο δρόμος είναι εφικτό να αρχίσει να κατασκευάζεται το 2026 και να ολοκληρώνεται στο τέλος της δεκαετίας.

elefteriaonline

investment red long banner

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων

interactive kataskeui istoselidon pyrgos

bollarisfr25

This will close in 20 seconds