Παράκαμψη Αγίου Ιωάννη – Κατάκολο – Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες κατασκευής της οδού Λαστέικα – Παράκαμψη Αγίου Ιωάννη – Κατάκολο
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες κατασκευής της οδού Λαστέικα – Παράκαμψη Αγίου Ιωάννη – Κατάκολο, όπως διαπίστωσε και ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Έργων, Βασίλης Γιαννόπουλος που βρέθηκε χθες στο σημείο. Το μήκος της παράκαμψης θα είναι 3,3 χλμ περίπου. Η είσοδος από Ε.Ο. Πατρών – Πύργου θα γίνεται στην διασταύρωση Βουνάργου και η έξοδο στον οικισμό Άγιος Ιωάννης, κάτω από τη Σχολή Βυζαντινής Μουσικής.
Προβλέπεται η κατασκευή δυο γεφυρών (στον Ιάρδανο ποταμό και στην συμβολή με τον δρόμο Γρανιτσαίικα – Βυτινέικα. Οι εργασίες βρίσκονται σε πολύ προχωρημένο στάδιο και εντός των επόμενων εβδομάδων θα γίνουν και οι πρώτες ασφαλτοστρώσεις στο τμήμα από τον Άγιο Ιωάννη προς τα Βυτινέικα. Με την ολοκλήρωσή του ουσιαστικά εξασφαλίζεται πιο ασφαλής, πιο γρήγορη σύνδεση του λιμανιού Κατακόλου με την Αρχαία Ολυμπία και πιο εύκολη, καθώς μέχρι τώρα τα τουριστικά λεωφορεία διέρχονται υποχρεωτικά μέσα από τον οικισμό και η κίνησή τους δυσχεραίνεται λόγω της στενότητας του δρόμου.
Αποτέλεσμα αυτού θα είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας στον Αρχαιολογικό χώρο, τα Μουσεία (Αρχαιολογικό και Αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων) με μεγαλύτερα οφέλη για την Εθνική και Τοπική Οικονομία. Ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Έργων, Βασίλης Γιαννόπουλος τόνισε: «Σε πλήρη εξέλιξη οι εργασίες οδοστρωσίας, οι διανοίξεις και η κατασκευή τεχνικών της οδού Λαστέικα – Παράκαμψη Αγίου Ιωάννη – Κατάκολο.
Ένα σημαντικό οδικό έργο, που θα ενώσει την Ε.Ο Πατρών – Πύργου με την Επαρχ. Οδό Πύργου – Κατακόλου, διευκολύνοντας και τη μετακίνηση των τουριστών από το Κατάκολο προς την Αρχ. Ολυμπία». Ταυτότητα του έργου Το κόστος του έργου είναι 11,9εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 9,6εκατ.ευρώ).
Η προβλεπόμενη διατομή είναι η διατομή τύπου β2, σύμφωνα με τις Ο.Μ.Ο.Ε.-Δ, με πλήθος λωρίδων κυκλοφορίας 2, με πλάτος πλευρικού χώρου ελευθερίας κινήσεως οχημάτων 0,75 m με βασικό πλάτος λωρίδας κυκλοφορίας 3,50 m, με πρόσθετο πλάτος λωρίδας λόγω αντίθετης κατεύθυνσης 0,25 m δηλαδή συνολικό πλάτος λωρίδας 3,75 m. Επίσης, προβλέπεται λωρίδα πολλαπλών χρήσεων πλάτους 2,0 m.
Προβλέπεται επίσης, η κατασκευή 2 μεγάλων τεχνικών 24 και 40,5 μέτρων, πασσαλοσυστοιχία μήκους 60 μ με φρεατοπασσάλους 20 μ, κατασκευή τοίχων αντιστήριξης, δίκτυο αποχέτευσης ομβρίων (μικρά τεχνικά), κατασκευή 4 κόμβων και παράδρομων μήκους 1.500 μ. περίπου, επιχώματα, οδοστρωσίες, ασφαλτικά, πλήρης ηλεκτροφωτισμός σε όλο το μήκος της οδού και τέλος, φωτεινή σηματοδότηση του κόμβου με την Εθνική Οδό.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.