Νέα και ειδήσεις της Ηλείας, Ηλειακά Νέα, Πύργος, Αμαλιάδα, Ζαχάρω, Κρέστενα, Ολύμπια, Ανδραβίδα, Γαστούνη, Πάτρα, Ήλιδα, Ηλεία Live News Ειδήσεις Νέα από Δυτική Ελλάδα.

giannikopoulos
antonopoulos autokintita 6x10 cmyk
locomotive gif output g3t4JV

Πάτρα – Πύργος: Tο καλοκαίρι παραδίδονται τα 65 από τα 75 χλμ (από ΒΙΠΕ Πάτρας έως Βούναργο)

bipe dromos

· Τα υπόλοιπα 10 χλμ (από το Μιντιλόγλι μέχρι τη ΒΙΠΕ Πάτρας) που είναι και τα πιο δύσκολα, καθώς γίνεται ταυτόχρονη κατασκευή και λειτουργία του δρόμου, θα δοθούν προς το τέλος του έτους.

· Σημαντικό συνοδό έργο του αυτοκινητόδρομου αποτελεί και η σύνδεση του με τις πόλεις του Πύργου, της Αμαλιάδας, της Γαστούνης, της Κυλλήνης, με το αεροδρόμιο του Αράξου, την Κάτω Αχαϊά και την ΒΙΠΕ Πάτρας. Το θετικό εδώ είναι πως οι πιστώσεις είναι εξασφαλισμένες για να προχωρήσουν και τα συγκεκριμένα έργα.

· Η ολοκλήρωση του έργου θα δώσει τέλος σε μια περιπέτεια περίπου δύο δεκαετιών.

investment red long banner

· Με τη λειτουργία του νέου αυτοκινητόδρομου, η απόσταση Πάτρα-Πύργος θα μειωθεί αισθητά σε κάτι περισσότερο από 35 λεπτά, κερδίζοντας πάνω από 40 λεπτά απαιτητικής οδήγησης.

· Παράλληλα ο Νομός Ηλείας θα αποκτήσει για πρώτη φορά κλειστό αυτοκινητόδρομο που θα διασχίζει κάθετα το μεγαλύτερο τμήμα του.

· Στην γραμμή εκκίνησης μπαίνει το πλάνο για την επέκταση της Ολυμπίας Οδού στο τμήμα Πύργος-Αλφειός, όπως έγινε γνωστό μετά την συνάντηση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα με τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη Ανδρέα Νικολακόπουλο.

· Το σημαντικότερο νέο που βγήκε από την συνάντηση είναι πως αναμένεται το πράσινο φως της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για να ξεκινήσει η διαδικασία χρηματοδότησης. Εφόσον εγκριθεί, τότε ανοίγει και η πόρτα υλοποίησης αυτού του πρώτου τμήματος, που στέλνει τον αυτοκινητόδρομο κάτω από τον Πύργο.

· Στη συνάντηση των δύο ανδρών συζητήθηκε επίσης και η εξέλιξη του συνόλου των μελετών για το τμήμα Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα. Όπως έχει γίνει γνωστό, η Ολυμπία Οδός έχει εκπονήσει λύσεις για την υλοποίηση του συνόλου του έργου, με το κόστος να κυμαίνεται στα 700 εκατ. ευρώ.

· Προς το παρόν εξετάζονται όλες οι πιθανές λύσεις, όμως όπως φαίνεται θα έχουμε μια σταδιακή υλοποίηση, καθώς εφόσον ξεκινήσει το τμήμα Πύργος-Αλφειός, μετά θα μπορεί να εξεταστεί και το υπόλοιπο τμήμα.

· Αγκάθι παραμένει η διέλευση του Καϊάφα καθώς εκεί πρέπει, λόγω της απόφασης του ΣτΕ, να ακολουθηθεί νέα χάραξη.

investment red long banner

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων

interactive kataskeui istoselidon pyrgos

GIANNIKOPOULOS ELAIOTRIBIO 2X5 copy(1)

This will close in 20 seconds