Νέα και ειδήσεις της Ηλείας, Ηλειακά Νέα, Πύργος, Αμαλιάδα, Ζαχάρω, Κρέστενα, Ολύμπια, Ανδραβίδα, Γαστούνη, Πάτρα, Ήλιδα, Ηλεία Live News Ειδήσεις Νέα από Δυτική Ελλάδα.

giannikopoulos
georgiou kritikos kreopoleio
NTOAS COOKIES 2X7 XMAS copy

Σχολεία: Ποιοι μαθητές θα πάρουν το sports pass των 300 ευρώ

kinhto sto sxoleio 768x512
bolarisxmas24

Σχολεία: Kαλά τα νέα για τους μαθητές που θα φοιτήσουν φέτος για πρώτη φορά στην Α Γυμνασίου καθώς θα λάβουν το Sports Pass, το νέο voucher που προωθεί η κυβέρνηση για την ενίσχυση και προώθηση της συμμετοχής των παιδιών στον αθλητισμό.

Με την επιστροφή των μαθητών στα θρανία και την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2024-25, δρομολογείται από πλευράς Υπουργείου Παιδείας ο σχεδιασμός για την έναρξη υποβολής των αιτήσεων των δικαιούχων μαθητών ώστε η καταβολή του voucher των 300 ευρώ να έχει δοθεί μέχρι το τέλος του τρίτου τριμήνου του 2024 δηλαδή από τον Οκτώβριο έως και τον Δεκέμβριο.

Σύμφωνα με τα έχουν ανακοινωθεί το Sports Pass είναι ένα νέο voucher ύψους 300 ευρώ που αποφασίστηκε να δοθεί στο πλαίσιο της προσπάθειας για να ενισχυθεί η συμμετοχή των εφήβων σε αθλητικές δραστηριότητες και αθλήματα και ουσιαστικά με αυτό το ποσό θα επιδοτείται άπαξ η εγγραφή των δικαιούχων μαθητών αθλητικούς συλλόγους. Η υποσημείωση όμως που πρέπει να προσεχθεί αφορά το γεγονός ότι δεν θα δοθεί στο σύνολο των μαθητών της Α Γυμνασίου καθώς θα τεθούν εισοδηματικά κριτήρια ώστε να προκύψουν κατόπιν της υποβολής αιτήσεων οι 35.000 δικαιούχοι. Μέχρι στιγμής δεν έχει διευκρινιστεί το πλαίσιο των εισοδηματικών κριτηρίων. Σύμφωνα με τα δεδομένα θα αφορά οικογένειές με χαμηλά εισοδήματα, ενώ είναι πιθανό να ευνοηθούν πολύτεκνοι αλλά και οικογένειες με ΑΜΕΑ.

Η διάταξη όπως αναγράφεται στο Ετήσιο Σχέδιο Δράσης 2024 του υπουργείου Παιδείας:

«Όπως σημειώνεται στο σχέδιο δράσης του Υπουργείου για το 2024 (σελ.107, κεφ. 8.2, “Αθλητισμός στο σχολείο”), προβλέπεται πρόγραμμα ενίσχυσης της άθλησης των παιδιών, παρέχοντας την ευκαιρία σε πολλούς μαθητές της Α’ Γυμνασίου να εγγραφούν σε Αθλητικούς Συλλόγους της αρεσκείας τους ενισχύοντας τον αναπτυξιακό αθλητισμό. Με περίπου 100.000 μαθητές να απαρτίζουν τον πληθυσμό στον οποίο απευθύνεται το μέτρο, μόλις 35.000 θα δικαιούνται το ποσό των 300 ευρώ του voucher, οι οποίοι θα επιλεγούν κατά προτεραιότητα με βάση οικογενειακά και εισοδηματικά κριτήρια».

Σχολεία: Τέλος το κινητό – Νέος νόμος αλλάζει τα πάντα

Στις Βρυξέλλες, οι μαθητές θα ξεκινήσουν τη νέα τους σχολική χρονιά με διαφορετικούς κανόνες καθώς στο Διεθνές Σχολείο Bogaerts, απαγορεύεται το κινητό και καλούνται να βάζουν τα smartphones τους σε ένα ντουλάπι.

«Αν τους πιάσουμε με κινητό, το κατάσχουμε και τους το επιστρέφουμε στο τέλος της ημέρας», δηλώνει ο διευθυντής του σχολείου, David Bogaerts.

Σύμφωνα με το Politico, πρόκειται για μια πολιτική που σύντομα θα εφαρμόζεται από εκατοντάδες σχολεία στις Βρυξέλλες και τη νότια περιφέρεια της Βαλλωνίας στο Βέλγιο, αφού το καλοκαίρι η νέα κυβέρνηση της γαλλόφωνης κοινότητας ανακοίνωσε σχέδια για απαγόρευση των smartphone στα δημοτικά σχολεία και τα τρία πρώτα έτη της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Πολλά σχολεία, ωστόσο, δεν περιμένουν την οριστικοποίηση του σχεδίου για να προχωρήσουν σε δικές τους απαγορεύσεις.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα του ιστότοπου, πρόκειται για μια τάση που δεν αφορά μόνο στο Βέλγιο: Η Ολλανδία έχει απαγορεύσει τις κινητές συσκευές και οι υπουργοί Παιδείας στη Γαλλία και την Ιρλανδία δήλωσαν την περασμένη εβδομάδα ότι επίσης εξετάζουν αυτήν την πιθανότητα.

Η απαγόρευση των smartphone στην τάξη μοιάζει με εύκολη λύση εν μέσω αυξανόμενων ανησυχιών ότι τα κινητά και τα tablet οδηγούν σε απόσπαση της προσοχής και αποτελούν «εργαλεία» για διαδικτυακό εκφοβισμό.

Οι επιπτώσεις της υπερβολικής έκθεσης στην οθόνη στην ψυχική υγεία των παιδιών βρίσκεται πλέον πολύ ψηλά στην πολιτική ατζέντα, και αναφέρθηκαν από την πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν στην ανακοίνωση του προγράμματός της για την επόμενη θητεία της.

«Τα πρώτα και εφηβικά χρόνια είναι κρίσιμα για την ανάπτυξη του εγκεφάλου και της προσωπικότητας – και αποτελούν επίσης περιόδους κατά τις οποίες οι ανήλικοι είναι ευάλωτοι σε βλάβες από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τον υπερβολικό χρόνο μπροστά στην οθόνη», έγραψε η ίδια.

Τα σχολεία ένας από τους συνηθέστερους χώρους όπου εμφανίζεται αυτό το πρόβλημα, με τους εκπαιδευτικούς να εντοπίζουν πολλές εφαρμογές που έχουν τη δυνατότητα να αποσπάσουν την προσοχή των μαθητών από τη μάθηση. Ορισμένες είναι ιδιαίτερα γνωστές και δημοφιλείς, όπως το TikTok, το Snapchat αλλά και το TenTen, μια εφαρμογή που μετατρέπεται σε… walkie-talkie, επιτρέποντας τους μαθητές να συνομιλούν με φίλους τους σε άλλες τάξεις.

Εφαρμογές όπως οι προαναφερόμενες οδήγησαν τα σχολεία στην αναζήτηση τρόπων «να αποφύγουν καταχρήσεις που θα μπορούσαν να παρεμποδίσουν την ομαλή διεξαγωγή των μαθημάτων», ανέφερε σε δήλωσή της η Géraldine Kamps, εκπρόσωπος της γαλλόφωνης σχολικής ομοσπονδίας Wallonie-Bruxelles Enseignement (WBE). Η σχολική ομοσπονδία έχει πλέον καταλήξει στην απλή και ξεκάθαρη λύση της πλήρης απαγόρευσης των smartphones.

Υπενθυμίζεται ότι η απαγόρευση εμφανούς κατοχής και χρήσης κινητού στα σχολεία περιλαμβάνεται στις 11 αλλαγές που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια σύσκεψης υπό τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη με την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και έχουν στόχο τη βελτίωση της διδακτικής διαδικασίας και της σχολικής ζωής το προσεχές σχολικό έτος, το οποίο αρχίζει στις 11 Σεπτεμβρίου.

Σχολεία: Αναλυτικά όλες οι αλλαγές στα σχολεία για το 2024-2025

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για να χτυπήσει το πρώτο κουδούνι της νέας διδακτικής χρονιάς στις 11 Σεπτεμβρίου και μαζί του θα φέρει 11 μεγάλες αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της σχολικής εκπαίδευσης.

Οι 11 αλλαγές που θα βελτιώσουν τη διδακτική διαδικασία και τη σχολική ζωή το προσεχές σχολικό έτος, το οποίο αρχίζει στις 11 Σεπτεμβρίου, παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της σημερινής σύσκεψης υπό τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη με την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης ο Πρωθυπουργός ανέφερε: «Έχουμε σήμερα σύσκεψη με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για να συζητήσουμε τις σημαντικές αλλαγές στα σχολεία μας ενόψει της επόμενης εκπαιδευτικής χρονιάς. Αν έπρεπε να κάνω μία προσπάθεια να κατηγοριοποιήσω τις πολύ σημαντικές 11 αλλαγές, για τις οποίες ο Υπουργός και η Υφυπουργός θα έχουν την ευκαιρία να μιλήσουν πιο αναλυτικά τις επόμενες μέρες, θα τις χώριζα σε τρεις διακριτές κατηγορίες.

1. Aριθμός ρεκόρ σε διορισμούς νέων εκπαιδευτικών

Δέκα χιλιάδες διορισμοί εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων, θα ενισχύσουν αποφασιστικά το δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας των σχολείων. Οι διορισμοί μόνιμου διδακτικού προσωπικού τη φετινή χρονιά είναι σχεδόν ισάριθμοι με όσους έγιναν αθροιστικά το 2022 (8.254) και το 2023 (3.693). Αυτό, αλλάζει την αναλογία μεταξύ μόνιμων εκπαιδευτικών και αναπληρωτών, δείχνει τη στρατηγική βούληση της κυβέρνησης να επενδύσει στο ανθρώπινο δυναμικό και επιτρέπει στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, τη ραχοκοκαλιά της σχολικής κοινότητας, να ασκήσουν το λειτούργημά τους σε ένα περιβάλλον ασφάλειας. Στόχος του υπουργείου Παιδείας είναι να συνεχιστούν οι μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών με την ίδια ένταση και τα επόμενα χρόνια.

Μεγάλη έμφαση δίνεται και στους διορισμούς που αφορούν στην ειδική αγωγή και στην παράλληλη στήριξη. Το διδακτικό έτος 2024-2025 τετραπλασιάζονται (σε σχέση με το 2023) στην ειδική αγωγή οι διορισμοί στις ειδικότητες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ οκταπλάσιες είναι οι θέσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού σε όλες τις ειδικότητες, δεδομένου ότι την προηγούμενη χρονιά οι διορισμοί αφορούσαν αποκλειστικά ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς. Επιπλέον, με την υπό υλοποίηση στρατηγική του υπουργείου Παιδείας, με την εκκίνηση της σχολικής χρονιάς θα έχουν καλυφθεί σχεδόν στο σύνολό τους οι ανάγκες παράλληλης στήριξης για τις μαθήτριες και τους μαθητές των τάξεων νηπιαγωγείου, Α’ και Β’ δημοτικού.

2. Ψηφιακό φροντιστήριο

Η μεγάλη καινοτομία της φετινής σχολικής χρονιάς θα κάνει πρεμιέρα, πιλοτικά, στις 16 Σεπτεμβρίου και θα αφορά χιλιάδες μαθητές σε όλη τη χώρα. Κάθε υποψήφιος εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, μέσω των πανελλαδικών εξετάσεων, θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί ζωντανά απογευματινές παραδόσεις για το σύνολο της ύλης στα εξεταζόμενα μαθήματα, συμπεριλαμβανομένων των ειδικών μαθημάτων, όπως γραμμικό και αρχιτεκτονικό σχέδιο, γερμανικά και γαλλικά.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες θα έχουν τη δυνατότητα διαδραστικής συμμετοχής και εξατομικευμένης υποστήριξης από τους 98 εκπαιδευτικούς που έχουν αναλάβει την ενισχυτική διδασκαλία στα 45 μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά τον Ιούνιο στα γενικά και στα επαγγελματικά λύκεια. Επίσης, η διδασκαλία θα αφορά και 10 μαθήματα Ειδικής Αγωγής για τα Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια και Λύκεια.
Ακόμη, το Ψηφιακό Φροντιστήριο δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους μαθητές να παρακολουθούν το σύνολο της διδακτέας ύλης σε ηλεκτρονική μορφή. Ήδη, είναι διαθέσιμο το υλικό από τα μαθήματα Νεοελληνικής Γλώσσας και Μαθηματικών για όλες τις τάξεις του Γυμνασίου ενώ μέχρι το τέλος του 2025 θα έχουν αναρτηθεί 2.500 εύληπτα και ψηφιοποιημένα βίντεο για 49 συνολικά μαθήματα από την Ε’ Δημοτικού έως και την Γ’ Λυκείου.

3. Αυτόνομες τάξεις

Η Γαύδος (2024) και οι Αρκιοί (2025) γίνονται οι δυο πρώτες απομακρυσμένες περιοχές που αποκτούν σχολεία με φυσική παρουσία τριών εκπαιδευτικών, βασικών ειδικοτήτων, σε συνδυασμό με σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση για όλα τα υπόλοιπα μαθήματα. Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές, παραμένοντας στον τόπο διαμονής τους, αποκτούν πρόσβαση στην εκπαίδευση. Την ίδια ώρα, μέσω του ψηφιακού φροντιστηρίου, μπορούν να υποστηριχθούν και με ενισχυτική διδασκαλία.

4. Διαδραστικά συστήματα μάθησης

Από τους 36.264 διαδραστικούς πίνακες που θα εγκατασταθούν έως τις 31 Δεκεμβρίου 2024 σε όλες τις τάξεις από την Ε’ Δημοτικού έως και την Γ’ Λυκείου, οι 28.504 βρίσκονται ήδη στις σχολικές αίθουσες. Το ποσοστό ολοκλήρωσης του προγράμματος είναι 78.6%. Οι εκπαιδευτικοί αποκτούν νέα, διαδραστικά, συστήματα μάθησης . Οι μαθητές διευρύνουν τους ορίζοντές τους μέσα από ντοκιμαντέρ, βίντεο και προσομοιώσεις ενώ στη διάθεση της εκπαιδευτικής κοινότητας θα είναι πλέον και το αρχειακό υλικό άλλων φορέων, αναμεσά τους η ΕΡΤ, κορυφαία ιδρύματα και μουσεία.
Με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Γυμνάσια εξοπλίζονται με 177.112 νέα ρομποτικά συστήματα (Κιτ Ρομποτικής). Μέχρι σήμερα έχουν παραδοθεί 100.281, με ποσοστό ολοκλήρωσης 56,62%.

5. Εφαρμογή e-parents
To νέο ψηφιακό εργαλείο για γονείς και κηδεμόνες, τους ενημερώνει ήδη για τις βαθμολογίες των μαθητών και των μαθητριών όπως και για ανακοινώσεις και ειδοποιήσεις της σχολικής μονάδας. Μέσα στη χρονιά, η εφαρμογή θα διευρύνει τις δυνατότητές της με ενημέρωση για τις απουσίες των μαθητών, για την πρόοδο της διδαχθείσας ύλης αλλά και για τον προγραμματισμό των συναντήσεων μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών.

6. Πλατφόρμα Stop-bullying.gr
H πλατφόρμα ενάντια στην ενδοσχολική βία και τον εκφοβισμό που έκανε πρεμιέρα στα τέλη της προηγούμενης σχολικής χρονιάς έχει αποδείξει ήδη τη χρησιμότητα της. Μέχρι σήμερα έχουν δημιουργήσει προφίλ χρήστη 1.243 γονείς/κηδεμόνες και 185 μαθητές, ενώ έχουν ήδη υποβληθεί 285 και 43 αναφορές, αντίστοιχα. Τα ίδια τα σχολεία διαχειρίστηκαν την πλειονότητα των περιστατικών ενώ η τετραμελής ομάδα δράσης των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης παρενέβη σε 17 περιπτώσεις.
Οι εκπαιδευτικοί από την αρχή της φετινής χρονιάς έχουν πλέον όλα τα εργαλεία στα χέρια τους για την αντιμετώπιση του φαινομένου ενώ οι επιμορφώσεις δασκάλων, καθηγητών και των στελεχών εκπαίδευσης βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.

7. Νέος κανονισμός λειτουργίας σχολείων

Η Ελλάδα προστίθεται στη λίστα των ευρωπαϊκών χωρών που προχωρούν στην απαγόρευση της χρήσης κινητού τηλεφώνου στα σχολεία. Το μέτρο έχουν εφαρμόσει καθολικά η Πορτογαλία και η Ισπανία, με παραλλαγές εφαρμόζεται στη Γαλλία και τη Φινλανδία ενώ κοντά στη νομοθέτησή του βρίσκονται η Κύπρος και η Σουηδία.

Στη χώρα μας, με την εξαίρεση για λόγους υγείας, θα απαγορευτεί η εμφανής κατοχή και χρήση του κινητού καθ΄ όλη τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας ενώ η μη συμμόρφωση των μαθητών και μαθητριών θα επιφέρει την επιβολή του μέτρου της μονοήμερης αποβολής. Σε περίπτωση που ένας μαθητής ή μία μαθήτρια βιντεοσκοπεί /φωτογραφίζει/ μαγνητοφωνεί καθηγητές ή συμμαθητές του, χωρίς συναίνεση ή συγκατάθεση, η ποινή του θα είναι τριήμερη αποβολή ενώ με συγκατάθεση / συναίνεση θα αποβάλλεται για 1 έως 3 ημέρες. Αν η φωτογράφιση/βιντεοσκόπηση αφορά προσωπικά δεδομένα τρίτων προσώπων, τότε ο Σύλλογος Διδασκόντων υποχρεούται να εφαρμόσει το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος.

-Ο νέος κανονισμός λειτουργίας των σχολείων προβλέπει αυστηροποίηση των παιδαγωγικών και πειθαρχικών μέτρων. Ενδεικτικά, ο διευθυντής του σχολείου μπορεί να αποφασίσει έως και τριήμερη αποβολή, από μία ημέρα που ίσχυε έως σήμερα. Επίσης, ο Σύλλογος Διδασκόντων μπορεί να αποφασίσει έως πενθήμερη αποβολή από τρεις ημέρες που είχε έως τώρα τη δυνατότητα, ενώ στην ευχέρειά του είναι και η αλλαγή τμήματος ή σχολικού περιβάλλοντος καθώς και ο αποκλεισμός από δράσεις, πολιτιστικές ή αθλητικές εκδηλώσεις, εκπαιδευτικές εκδρομές και μετακινήσεις.

-Ταυτόχρονα, αλλάζει και το πλαίσιο των απουσιών. Επαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση όταν οι απουσίες, κατά τη διάρκεια της διδακτικής χρονιάς, δεν ξεπερνούν τις 50 ή όταν δεν ξεπερνούν τις 114 από τις οποίες, οι άνω των 50 είναι δικαιολογημένες. Η καθυστερημένη προσέλευση στην αίθουσα θεωρείται απουσία.

-Σε περιπτώσεις φθοράς/καταστροφής, μερικής ή ολικής, σχολικών κτιρίων, χώρων και υλικοτεχνικής υποδομής που αποδίδονται σε συγκεκριμένο μαθητή/μαθήτρια, η δαπάνη αποκατάστασης βαραίνει τον ίδιο (αν είναι ενήλικος) ή τους γονείς και κηδεμόνες του. Αφού πρώτα καθοριστεί το ποσό της δαπάνης αποκατάστασης οι γονείς / κηδεμόνες οφείλουν να καλύψουν το κόστος. Αν δεν συναινέσουν, η δαπάνη βεβαιώνεται και ακολουθεί η διαδικασία είσπραξής της.

8. Δράσεις ενεργού πολίτη
Η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα που εναρμονίζει το πρόγραμμα σπουδών της με τους 17 στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης του ΟΗΕ. Σκοπός είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες να εκπαιδευτούν στο ευ ζην, στη φροντίδα του περιβάλλοντος, στην κοινωνική ευθύνη και τη δημιουργική σκέψη. Μέσω των εργαστηρίων δεξιοτήτων, τα προγράμματα σπουδών εμπλουτίζονται με δράσεις για την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού, της προστασίας του περιβάλλοντος, της κοινωνικής ευθύνης και της βοήθειας στους συμπολίτες μας ενώ δίνεται έμφαση σε σχολικές ημέρες αφιερωμένες στη ζωοφιλία, τον αθλητισμό,την ψυχική υγεία και άλλα.

9 . Σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός
Μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ λυκείου θα έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν τις κλίσεις και τα ταλέντα τους. Οι μαθητές θα μπαίνουν με ένα προσωπικό κωδικό σε ηλεκτρονική εφαρμογή, όπου θα επιλέγουν εταιρία επαγγελματικού προσανατολισμού από μητρώο πιστοποιημένων εταιριών από τον ΕΟΠΠΕΠ. Η υπηρεσία περιλαμβάνει τη συμπλήρωση τυποποιημένου ερωτηματολογίου επαγγελματικού προσανατολισμού σε ψηφιακή μορφή και ατομική συνεδρία με εξιδεικευμένο σύμβουλο επαγγελματικού προσανατολισμού.

10 . Πιστοποιητικό πληροφορικής
Αναμορφώνεται το μάθημα της πληροφορικής στο γυμνάσιο, με επικαιροποίηση του περιεχομένου των σχολικών βιβλίων και με τον σχεδιασμό νέου πιστοποιητικού που βασίζεται σε τέσσερις άξονες: Βασικές αρχές computing, χειρισμό και ανάλυση δεδομένων, διαδίκτυο και δίκτυα, ηθικές/ κοινωνικές πτυχές. Τα νέα βιβλία πληροφορικής και για τις τρεις τάξεις του γυμνασίου θα είναι διαθέσιμα από φέτος σε ψηφιακή μορφή και σε έγχαρτη από το 2025-2026.

11. Λογοτεχνία
Το νέο, ανοιχτό, σχολείο περιλαμβάνει σειρά αλλαγών που στοχεύουν στη διεύρυνση των οριζόντων των μαθητών, στην κατανόηση των κειμένων και στην απομάκρυνση από την αποστήθιση, μέσω της ενίσχυσης της φιλαναγνωσίας.

Από τη φετινή διδακτική χρονιά εισάγεται η ανάγνωση ολόκληρων λογοτεχνικών έργων, αντί αποσπασματικών κειμένων όπως συνέβαινε έως σήμερα. Σε όλες τις τάξεις, από το νηπιαγωγείο έως και τη Γ’ λυκείου, θα διανεμηθούν από ένα έως τρία βιβλία (ανάλογα την τάξη), πάνω στα οποία οι μαθητές θα κάνουν εργασίες και συγκεκριμένες δραστηριότητες. Κορυφαίοι Έλληνες και ξένοι συγγραφείς θα βοηθήσουν τα παιδιά να αγαπήσουν το βιβλίο και να αναπτύξουν την κριτική τους ικανότητα και σκέψη. Οι εκπαιδευτικοί θα μυηθούν, μέσω ειδικής επιμόρφωσης, για τον τρόπο λειτουργίας της τάξης ενώ οι μαθητές θα λάβουν τα βιβλία τους μέσω της αποστολής σχολικών βιβλίων.

Στην ίδια κατεύθυνση, θα λειτουργήσει και το πολλαπλό βιβλίο, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε ψηφιακή μορφή από τον Απρίλιο του 2025 ενώ σε έντυπη από τον Σεπτέμβριο του 2026. Μέσω αυτού, εκπαιδευτικοί και μαθητές θα έχουν στη διάθεσή τους πολλαπλές πηγές μάθησης. Για το πολλαπλό βιβλίο εργάζονται 60 συγγραφικές ομάδες για 187 διδακτικά πακέτα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Τις 636 προτάσεις αξιολόγησαν 2.593 εν ενεργεία εκπαιδευτικοί, μέλη ΔΕΠ και άλλοι επιστήμονες, οι οποίοι ενέκριναν 590 από αυτές.

investment red long banner

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων

interactive kataskeui istoselidon pyrgos

This will close in 20 seconds