
Στις 10 Σεπτεμβρίου η έναρξη της Snappi από την Τράπεζα Πειραιώς

-Αμέσως μετά τα εγκαίνια της ΔΕΘ και συγκεκριμένα για τις 10 Σεπτεμβρίου προσανατολίζεται η έναρξη της neobank της Τράπεζας της Πειραιώς, της Snappi.
Οι προετοιμασίες είναι εντατικές καθώς η neobank στοχεύει σε πελατολόγιο 100.000 μέχρι το τέλος του έτους. Οι στόχοι της είναι φιλόδοξοι και προσβλέπουν σε επέκταση σε τρεις διαφορετικές χώρες μέχρι το 2029.
Η τράπεζα, παρά τον σκληρό ανταγωνισμό που θα αντιμετωπίσει στην ελληνική αγορά, εκτιμά πως φθάσει σε break even έως το 2027, έτος κατά το οποίο θα έχει 1 εκατ. πελάτες, που οραματίζεται να διπλασιάσει τον επόμενο χρόνο.
Με τρόπο απολύτως tailor made η Snappi θα επιδιώξει να ενταχθεί στην τραπεζική πίστη των ιδιωτών απευθυνόμενη στους Millenials, σε όσους δηλαδή είναι γεννημένοι από το 1981–1996 και στους Gen Z, όσους δηλαδή είναι γεννημένοι από το 1997–2012.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.