Τεχνητή νοημοσύνη και στον ΟΤΕ
Μιλώντας για επενδύσεις, η Deutsche Telekom (Telekom) βασική μέτοχος του ΟΤΕ, σχεδιάζει την ανάπτυξη της έως το 2027, μέσω της συστηματικής χρήσης της Τεχνητής Νοημοσύνης και των οικονομιών κλίμακας σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται. «Ξεκινάμε το επόμενο στάδιο», ανέφερε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Telekom, Tim Höttges, παρουσιάζοντας τους νέους χρηματοοικονομικούς στόχους, με αφορμή την Ημέρα Κεφαλαιαγορών (Capital Markets Day) στη Βόννη.
«Τα τελευταία χρόνια, η στρατηγική μας μάς οδήγησε στην πρώτη θέση στην Ευρώπη. Πετύχαμε ή και ξεπεράσαμε σχεδόν όλους τους στόχους μας, με αποτέλεσμα η αξία μας σήμερα να είναι μεγαλύτερη από εκείνη όλων των τηλεπικοινωνιακών παρόχων συνολικά στην ήπειρο όπου δραστηριοποιούμαστε. Θα αξιοποιήσουμε αυτή τη θέση στο μέλλον, για παράδειγμα, με πιο εντατική χρήση της τεχνητής νοημοσύνης» σημείωσε ο ίδιος.
Δύο αναφορές είχε σε δραστηριότητες που αφορούν τον ΟΤΕ η Dominique Leroy (Board Member Europe της Τ) στην παρουσίαση της για την πορεία των εταιριών της Τ στην Ευρώπη. Η πρώτη ήταν για την εφαρμογή ψηφιακών συναλλαγών Payzy που υλοποιήθηκε και παρεχεται από το ΟΤΕ. Σημειώνεται ότι στην Ελλάδα διάθεσή του έχει προχωρήσει και πλέον λανσάρεται και από άλλες εταιρίες του γερμανικού Ομίλου.
Η δεύτερη αφορά το mAIgov, έργο του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης που υλοποίησε ο ΟΤΕ με υπεργολάβους τις Accenture UBITECH, η οποία έκανε την υλοποίηση και τεχνολογικό πάροχο την Microsoft με την τεχνολογία Azure Open AI. Το mAigov είναι ο πρώτος Ψηφιακός Βοηθός βασισμένος στην Τεχνητή Νοημοσύνη και ο στόχος του είναι να διευκολύνει τον πολίτη στην διάδραση του με τον Δημόσιο Τομέα.
Ο γερμανικός Όμιλος αναφέρεται συχνά όπως και χθες στην αξία του brand Telekom η οποία έχει αυξηθεί κατά 84% σε σύγκριση με το 2020. Η Brand Finance την χαρακτηρίζει ως την μάρκα του κλάδου με την υψηλότερη αξία παγκοσμίως. Συνολικά, το brand «T» βρίσκεται στην πρώτη θέση του πίνακα κατάταξης στην Ευρώπη και στην ένατη θέση σε όλον τον κόσμο.
Στην Ελλάδα, όπως παρατηρείται τελευταία, το λογότυπο του γερμανικού Ομίλου βρίσκεται πλέον σε όλες τις αναφορές του ΟΤΕ (διαφημίσεις, κείμενα κ.λ.π.). Θα μπορούσε να επικρατήσει αυτό και στην ελληνική αγορά; Η απάντηση είναι nein. Μέχρι στιγμής τουλάχιστον έχει επικρατήσει η άποψη πως το brand ΟΤΕ – Cosmote δεν θα πρέπει να αντικατασταθεί από το «T». Το τι θα γίνει το επόμενο διάστημα μένει να το δούμε.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.