Θα αγοράζατε αυτοκίνητο από το Ίντερνετ;
Αν και η πώληση αυτοκινήτων μέσω διαδικτύου δεν είναι κάτι καινούργιο, φαίνεται ότι μπαίνει σε μία εντελώς διαφορετική φάση, ιδίως σε χώρες όπως οι ΗΠΑ όπου οι αγορές από το Ίντερνετ κατέχουν μεγάλο μέρος του εμπορίου γενικώς.
Η Hyundai συνεργάστηκε με την Amazon για να φέρει μία μεγάλη αλλαγή στην αγορά αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, επιτρέποντας στους πελάτες να αγοράζουν νέα οχήματα online.
Η υπηρεσία είναι πλέον πλήρως λειτουργική, προσφέροντας στους οδηγούς σε 48 πόλεις τη δυνατότητα να περιηγηθούν, να προσαρμόσουν, να χρηματοδοτήσουν και να προγραμματίσουν την παραλαβή ενός Hyundai απευθείας στην ιστοσελίδα της Amazon.
Ενώ η Hyundai είναι η μόνη μάρκα που είναι διαθέσιμη επί του παρόντος, η Amazon σχεδιάζει να προσθέσει περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες το επόμενο έτος.
Η διαδικασία εξαλείφει την παραδοσιακή εμπειρία της αντιπροσωπείας, προσφέροντας μια απλούστερη, χωρίς παζάρια διαδικασία αγοράς.
Οι αγοραστές μπορούν να αποφύγουν το άγχος που συχνά συνδέεται με τις πωλήσεις αυτοκινήτων, ολοκληρώνοντας τη συναλλαγή εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικά.
Η προσέγγιση αυτή είναι παρόμοια με το μοντέλο direct-to-consumer της Tesla, αν και η Amazon ενεργεί ως μεσάζων αντί να παρακάμπτει εντελώς τους αντιπροσώπους.
Μόλις παραγγείλουν ένα αυτοκίνητο, οι πελάτες πρέπει να επισκεφθούν μια αντιπροσωπεία της Hyundai για να παραλάβουν το όχημά τους.
Δύο τύποι ραντεβού είναι διαθέσιμοι: μια 75λεπτη συνάντηση με έναν σύμβουλο της Amazon για πλήρη περιήγηση στο όχημα και δοκιμαστική οδήγηση ή μια μικρότερη παραλαβή διάρκειας 45 λεπτών χωρίς την οδήγηση.
Υποστηρίζονται οι ανταλλαγές, ενώ αργότερα αναμένεται να προστεθούν και επιλογές χρηματοδοτικής μίσθωσης.
Παρά την ευκολία, το σύστημα αυτό δεν αντικαθιστά πλήρως τις αντιπροσωπείες, εξασφαλίζοντας τη συμμόρφωση με τους νόμους σε ορισμένα κράτη που περιορίζουν τις απευθείας πωλήσεις.
Το πρόγραμμα θα επεκταθεί σε περισσότερες τοποθεσίες και μάρκες με την πάροδο του χρόνου.
Αυτή η καινοτόμος συνεργασία έχει ως στόχο να κάνει την αγορά αυτοκινήτων πιο προσιτή και φιλική προς τον χρήστη, αλλά εγείρει το ερώτημα: θα αγκαλιάσουν οι καταναλωτές αυτό το διαδικτυακό μοντέλο ή εξακολουθούν να εκτιμούν τον παραδοσιακό τρόπο;
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.