Νέα και ειδήσεις της Ηλείας, Ηλειακά Νέα, Πύργος, Αμαλιάδα, Ζαχάρω, Κρέστενα, Ολύμπια, Ανδραβίδα, Γαστούνη, Πάτρα, Ήλιδα, Ηλεία Live News Ειδήσεις Νέα από Δυτική Ελλάδα.

mpantounasbb
24sportlong
agrotikanealong

Eγκατάσταση και λειτουργία σταθμών πλευρικών διοδίων

diodia

Πάτρα – Πύργος: «Πράσινο φως» για τα πλευρικά διόδια στον νέο αυτοκινητόδρομο – Που θα τοποθετηθούν

Τι θα περιλαμβάνουν, οι εργασίες που προβλέπονται και πώς θα λειτουργούν.

tselepistudio photo 1

Με απόφαση του Γενικού Διευθυντή Περιβαλλοντικής Πολιτικής του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κ. Δημόπουλου, εγκρίθηκε η Τεχνική Περιβαλλοντική Μελέτης για την εγκατάσταση και λειτουργία των Πλευρικών Διοδίων στους Α/Κ Κάτω Αχαΐας και Αμαλιάδας του υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομου της Πατρών – Πύργου, απόφαση που έρχεται να επιταχύνει τις διαδικασίες ολοκλήρωσης του οδικού άξονα.

Πρόκειται για συνοδό του έργου οδοποιίας ‘‘Οδικός άξονας Πάτρα – Πύργος’’ που αφορά στη εγκατάσταση και λειτουργία σταθμών πλευρικών διοδίων στο πλαίσιο λειτουργίας του προαναφερόμενου έργου. Συγκεκριμένα οι θέσεις που θα εγκατασταθούν τα πλευρικά διόδια είναι:

Α/Κ ΚΑΤΩ ΑΧΑΪΑΣ

Ο πλευρικός σταθμός διοδίων αναπτύσσεται στους κλάδους εισόδου-εξόδου του Α/Κ Κάτω Αχαΐας που βρίσκεται περί τη Χ.Θ. 17+850 του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος (ΓΕ 36), εντός της ζώνης απαλλοτρίωσης και του ορίου παραχώρησης του οδικού έργου.

investment red long banner

Η γεωγραφική θέση του πλευρικού σταθμού διοδίων είναι στη βορειοδυτική Πελοπόννησο και συγκεκριμένα στην περιοχή του οικισμού Κάτω Αχαΐα του Νομού Αχαΐας, ενώ διοικητικά υπάγεται στη Δ.Ε Μόρβης του Δήμου Δυτικής Αχαΐας της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου.

Α/Κ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ

Ο πλευρικός σταθμός διοδίων αναπτύσσεται στους κλάδους εισόδου-εξόδου του Α/Κ Αμαλιάδας που βρίσκεται περί τη Χ.Θ. 62+350 του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος (ΓΕ 40), εντός της ζώνης απαλλοτρίωσης και του ορίου παραχώρησης του οδικού έργου (βλ. εικόνα).

Η γεωγραφική θέση του πλευρικού σταθμού διοδίων είναι στη δυτική Πελοπόννησο και συγκεκριμένα στην περιοχή της Αμαλιάδας του Νομού Ηλείας, ενώ διοικητικά υπάγεται στη Δ.Ε Αμαλιάδας του Δήμου Ήλιδας της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου.

Oι εργασίες

Η οργάνωση και ανάπτυξη των εργασιών για την υλοποίηση των πλευρικών σταθμών διοδίων περιλαμβάνει τα εξής στάδια:

– Χωματουργικές εργασίες θεμελίωσης μεταλλικού στεγάστρου

– Κατασκευή δικτύου αγωγών αποχέτευσης ομβρίων

– Διαμόρφωση χώρων στάθμευσης, οδού πρόσβασης

– Κατασκευές τεχνικών έργων από σκυρόδεμα.

– Κατασκευή νησίδων κυκλοφορίας από οπλισμένο σκυρόδεμα.

– Διαμόρφωση επιφάνειας λωρίδων κυκλοφορίας και τοποθέτηση νέου άκαμπτου οδοστρώματος στην περιοχή παραπλεύρως των νησίδων.

– Τοποθέτηση του μεταλλικού στεγάστρου (μετά των υποστυλωμάτων του, αγκυρίων και κλωβών πάκτωσης) και των προκατασκευασμένων θαλαμίσκων των εισπρακτόρων (booths).

– Κατασκευή κτιρίου τεχνικής υποστήριξης.

– Εγκατάσταση ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού.

– Τοποθέτηση ηλεκτροφωτισμού.

– Τοποθέτηση οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης.

– Φυτεύσεις μετά από εκπόνηση ειδικής φυτοτεχνικής μελέτης.

Τα απαιτούμενα υλικά κατασκευής (π.χ. κατασκευή επιχωμάτων, παρασκευή σκυροδέματος, ασφαλτομίγματος κλπ.), θα εξασφαλιστούν από το κυρίως έργο.

Ο σχεδιασμός των Πλευρικών Σταθμών Διοδίων εντάσσεται στο γενικότερο αντικείμενο κατασκευής των Α/Κ Κάτω Αχαΐας και Α/Κ Αμαλιάδας και περιλαμβάνει τις απαραίτητες εργασίες οδοποιίας για τη διαμόρφωση χοάνης προς ανάπτυξη λωρίδων κυκλοφορίας μονής κατεύθυνσης με τις αντίστοιχες νησίδες, πάνω στις οποίες θα τοποθετηθούν οι θάλαμοι διοδίων με επιστέγασμα οριζόντιο στέγαστρο διαστάσεων κάτοψης 16.70mΧ17.80m περίπου, μεταλλικής φέρουσας κατασκευής, το οποίο εδράζεται σε τρεις σειρές υποστυλωμάτων, τοποθετημένα κατά μήκος των νησίδων. Επιπλέον περιλαμβάνεται χώροι στάθμευσης, οικίσκοι τεχνικής υποστήριξης, χώροι Η/Μ κλπ.

Η κατασκευή του σταθμού θα είναι ελαφρού τύπου με αφαιρετά (μη μόνιμα) στοιχεία, ενώ η στέγαση κατασκευάζεται από μεταλλικές δοκούς και τεγίδες, επί των οποίων τοποθετείται σύμμεικτη πλάκα οπλισμένου σκυροδέματος. Συγκεκριμένα: – οι νησίδες θα σχηματιστούν με μεταλλικά στηθαία ασφαλείας και θα υπάρχει υπερυψωμένο δάπεδο από σκυρόδεμα όπου θα τοποθετηθούν οι θαλαμίσκοι και θα κατασκευαστεί στέγαστρο. – οι φωτεινοί σηματοδότες θα τοποθετηθούν σε γέφυρα σήμανσης. – τo στέγαστρο των οικίσκων θα είναι με φέρων σκελετό από προκατασκευασμένα στοιχεία υποστυλωμάτων και δοκών οπλισμένου σκυροδέματος.

Η λειτουργία

Κατά τη λειτουργία, οι ανάγκες σε ηλεκτρική ενέργεια καλύπτονται από το υφιστάμενο δίκτυο ηλεκτροδότησης της ΔΕΔΔΗΕ, ενώ σε περίπτωση διακοπής της ηλεκτρικής παροχής από το οικείο δίκτυο θα υπάρχει κατάλληλο εφεδρικό ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος (ΕΗΖ) αυτόματης λειτουργίας συνεχούς ισχύος για την απρόσκοπτη ηλεκτροδότηση. Επιπλέον προβλέπεται η εγκατάσταση πλήρους Συστήματος Αδιάλειπτης Παροχής Ηλεκτρικής Ενέργειας (U.P.S) με ανορθωτή, συστοιχία μπαταριών νικελίου-καδμίου, με ικρίωμα τοποθέτησης για μπαταρίες νικελίου-καδμίου, στατικό μετατροπέα (static inverter) κλπ.

Στους πλευρικούς σταθμούς διοδίων θα δραστηριοποιούνται συνολικά 20 (10+10) εργαζόμενοι κατανεμημένοι σε τρεις βάρδιες, οπότε η μέση ημερήσια κατανάλωση πόσιμου νερού υπολογίζεται σε 1,5 m3 /ημέρα, που θα καλύπτεται με σύνδεση στο υφιστάμενο δίκτυο ύδρευσης των Δήμων Ήλιδας και Δυτικής Αχαΐας.

investment red long banner

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων

interactive kataskeui istoselidon pyrgos

GIANNIKOPOULOS ELAIOTRIBIO 2X5 copy(1)

This will close in 20 seconds