Η BYD εγκαινίασε το μεγαλύτερο φορτηγό πλοίο στον κόσμο
Το Shenzhen μήκους 219 μέτρων, μπορεί να χωρέσει έως και 9.200 αυτοκίνητα και είναι το τέταρτο πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων της BYD μέχρι σήμερα. Η εταιρεία σχεδιάζει να έχει συνολικά οκτώ φορτηγά πλοία μέχρι τις αρχές του 2026, για να προωθήσει την παγκόσμια επέκτασή της.
Το Shenzhen είναι αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο roll-on-roll-off (RoRo) πλοίο στον κόσμο. Με μήκος 219 μέτρα, πλάτος 37,7 μέτρα και βύθισμα εννέα μέτρων, το Shenzhen, είναι επίσης το μεγαλύτερο στον στόλο των τεσσάρων πλοίων της BYD. Το πρώτο πλοίο, το Explorer No.1, είναι ελαφρώς πιο κοντό στα 199,9 μέτρα, αλλά ελαφρώς φαρδύτερο, ενώ αυτό το πλοίο είχε ήδη ελλιμενιστεί στη Γερμανία, από την άνοιξη του 2024.
Με χωρητικότητα έως και 9.200 οχημάτων, το Shenzhen, που πήρε το όνομά του από την πόλη καταγωγής της BYD, πρόκειται να ξεπεράσει το Höegh Aurora, τον μεγαλύτερο μεταφορέα αυτοκινήτων εν πλώ μέχρι σήμερα, κατά περίπου 100 οχήματα. Η εταιρεία ισχυρίζεται επίσης ότι είναι η «πιο φιλική προς το περιβάλλον εταιρεία μεταφοράς αυτοκινήτων στον κόσμο», κυρίως χάρη στην τεχνολογία διπλού καυσίμου της, η οποία της επιτρέπει να λειτουργεί με ντίζελ θαλάσσης και LNG.
Θα υπάρχουν επίσης μπαταρίες της BYD στο σκάφος, αλλά λίγες λεπτομέρειες έχουν δημοσιευτεί. Υπάρχουν εικασίες, ότι οι σταθερές μπαταρίες αποθήκευσης, θα τροφοδοτούν το πλοίο κατά τον ελλιμενισμό, ή σε ζώνες χαμηλών εκπομπών για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών.
Η BYD είναι γνωστή για την επιθυμία, του να ελέγχει όλους τους παράγοντες κατά μήκος της αλυσίδας εφοδιασμού. Η εταιρεία δεν κατασκευάζει μόνο αυτοκίνητα, κατασκευάζει και μπαταρίες. Για να προμηθεύσει τα πολυάριθμα εργοστάσια μπαταριών στην Κίνα με πρώτες ύλες, η BYD λειτουργεί επίσης ένα ορυχείο λιθίου.
Με δικό της στόλο πλοίων, η BYD θέλει να ελέγχει τις εξαγωγές των οχημάτων της και να μην περιορίζεται από την έλλειψη χωρητικότητας εμπορευμάτων. Ωστόσο, η εκμετάλλευση οκτώ μεγάλων πλοίων μεταφοράς, θεωρείται επικίνδυνη καθώς οι εξαγωγικές δραστηριότητες της BYD, δεν έχουν ακόμη αναπτυχθεί όπως αναμενόταν. Περίπου το 10% από τα 4,25 εκατομμύρια νέα BYD που πωλήθηκαν πέρυσι, πωλήθηκαν εκτός Κίνας.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.