
Ιόνια Οδός: Κι όμως, δεν τραυματίστηκε κανένας σοβαρά…
Τροχαίο ατύχημα την Κυριακή (28/6) το μεσημέρι, στις 14.30, στην Ιόνια οδό λίγο πριν τη θέση Αβγό.
Tο ΙΧ αυτοκίνητο ύστερα από πρόσκρουση με προπορευόμενο όχημα, έχασε τον έλεγχο και ντελαπάρισε.
Στο όχημα επέβαιναν δύο άτομα που σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες τραυματίστηκαν ελαφρά και μεταφέρθηκαν προληπτικά στο Νοσοκομείο Χατζηκώστα.
Η κυκλοφορία στο σημείο δεν διακόπηκε. Τις ακριβείς συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το ατύχημα, διερευνά το αρμόδιο τμήμα Τροχαίας.
Η «Πελοπόννησος» και το pelop.gr σε ανοιχτή γραμμή με τον Πολίτη
Η φωνή σου έχει δύναμη – στείλε παράπονα, καταγγελίες ή ιδέες για τη γειτονιά σου.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.








Ακολούθησε τα Ηλειακά Νέα στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις









