Κλιμάκιο της μελετητικής ομάδας στο ιστορικό κτίριο
Ξεκινά η σύνταξη της μελέτης για την αποκατάσταση- επισκευή του ιστορικού Δημοτικού Σχολείου της Ανδραβίδας
Κλιμάκιο της μελετητικής ομάδας, που έχει αναλάβει τη σύνταξη μελέτης για την αποκατάσταση- επισκευή του ιστορικού Δημοτικού Σχολείου της Ανδραβίδας, επισκέφθηκε σήμερα το κτίριο, μαζί με το Δήμαρχο Ανδραβίδας-Κυλλήνης Γιάννη Λέντζα.
Παρόντες στη συνάντηση ήταν επίσης ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Πολεοδομίας Διονύσης Κεκάτος, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών Γιάννης Βαρβαρέσος, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κυλλήνης Κωνσταντίνος Χαντζής, ο Πρόεδρος της Δημοτικής κοινότητας της Ανδραβίδας Δρακόπουλος Παναγιώτης και ο Πρόεδρος της Α/θμιας σχολικής επιτροπής Γυφτοχρήστος Γιάννης.
Η συντονισμένη προσπάθεια και η διαρκής διεκδίκηση της Δημοτικής Αρχής έχουν αποδώσει καρπούς, καθώς η χρηματοδότηση για την εκπόνηση της μελέτης από την ΚΤΥΠ έχει εξασφαλιστεί και πλέον θα πραγματοποιηθούν τα εξής: «Σύνταξη Τοπογραφικού διαγράμματος, Αρχιτεκτονική αποτύπωση, Έλεγχος υλικών, Γεωτεχνική έρευνα και εκπόνησης μελέτης Στατικής επάρκειας-επεμβάσεων Δημοτικού Σχολείου Ανδραβίδας».
Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για το παλιό, ιστορικό κτίριο του Δημοτικού Σχολείου της Ανδραβίδας, το οποίο έχει υποστεί σημαντικές ζημιές από το σεισμό του 2019 και ως εκ τούτου είχε κριθεί ακατάλληλο προς χρήση. Γι’ αυτό άλλωστε και το Δημοτικό Σχολείο μετεγκαταστάθηκε σε άλλο χώρο. Μία λύση προσωρινή, καθώς από την πρώτη στιγμή ο στόχος ήταν να επισκευαστεί και να καταστεί και πάλι λειτουργικό το παλιό ιστορικό σχολικό κτίριο. Κάτι που αποτελεί δέσμευση του Δημάρχου Ανδραβίδας-Κυλλήνης. Δέσμευση η οποία γίνεται πραγματικότητα.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.