Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος της Ολυμπίας Οδού
Oλυμπία Οδός: Ολοκληρώνεται η ασφαλτόστρωση στο κομμάτι Χανάκια – Πύργος
Αποτελεί μέρος του 3ου τμήματος (Γαστούνη-Πύργος) του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος που είναι το πιο προχωρημένο με στόχο το κατασκευαστικό του αντικείμενο να ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές του νέου έτους (2025).
Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος της Ολυμπίας Οδού. Ως γνωστό το έργο έχει «σπάσει» σε τρείς εργολαβίες με το τρίτο τμήμα του -από τη Γαστούνη μέχρι και τον Πύργο- που εκτελεί η ΤΕΡΝΑ τα έργα να είναι αρκετά προχωρημένα και να περιλαμβάνουν, κυρίως, τα ασφαλτικά.
Μάλιστα τις τελευταίες ημέρες ολοκληρώθηκε η ασφαλτόστρωση ενός πολύ μεγάλου μέρους του «κομματιού» Χανάκια – Πύργος όπως φαίνεται και στην αρχική φωτογραφία…
Σημειώνεται πως το Γαστούνη-Πύργος είναι το πιο προχωρημένο από τα τρία τμήματα του Πάτρα – Πύργος (Μιντιλόγλι – Κάτω Αχαγιά και Καραϊικα-Γαστούνη τα άλλα δυο) και στόχος είναι το κατασκευαστικό αντικείμενο του να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές του 2025.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι στο συγκεκριμένο τμήμα, στο τέλος του νέου αυτοκινητόδρομου, κοντά στον Πύργο κατασκευάζεται και το ΚΕΣ, το Κέντρο Ελέγχου και Συντήρησης του δρόμου από όπου η Ολυμπία Οδός θα επιτηρεί και θα εργάζεται σε καθημερινή βάση για την εύρυθμη λειτουργία του.
Θυμίζουμε ότι μέσα στο καλοκαίρι ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας είχε αναφέρει πως η πρόοδος έχει πλέον ξεπεράσει το 50% και βρίσκεται στο 52% (Iούλιος), ενώ στόχος στο τέλος του 2024 είναι το 75% για το σύνολο του Πάτρα-Πύργος…
Τεχνικά χαρακτηριστικά του δρόμου
Το έργο Πάτρα-Πύργος είναι σήμερα το μεγαλύτερο σε μήκος οδικό έργο της χώρας. Είναι τμήμα της Ολυμπίας Οδού και σε όλη του την έκταση θα διαθέτει 2 λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση. Κατά μήκος του δρόμου ανά κάποια χιλιόμετρα θα υπάρχει και χώρος με τουαλέτες και στάθμευση. Τα βασικά του χαρακτηριστικά είναι:
● 74,8 χλμ.
● 2 λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, με ενδιάμεση κεντρική διαχωριστική νησίδα.
● 8 κόμβοι
● 15 γέφυρες
● 64 άνω και κάτω διαβάσεις (27 άνω & 37 κάτω διαβάσεις)
● 150 οχετοί
● Τοίχοι αντιστήριξης μήκους 7.250 μ.
● 4 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών
● 2 Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών
● Τεχνική Βάση με εφεδρικό Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας (που περιλαμβάνει και εγκατάσταση της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων)
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.