Νέα και ειδήσεις της Ηλείας, Ηλειακά Νέα, Πύργος, Αμαλιάδα, Ζαχάρω, Κρέστενα, Ολύμπια, Ανδραβίδα, Γαστούνη, Πάτρα, Ήλιδα, Ηλεία Live News Ειδήσεις Νέα από Δυτική Ελλάδα.

giannikopoulos
georgiou kritikos kreopoleio
NTOAS COOKIES 2X7 XMAS copy

“Ορισμός της επικινδυνότητας η 6η ημερήσια αναχώρηση για τη γραμμή Πόρος – Κυλλήνη”

levante ferries ploio limani killini zakythno ionio
bolarisxmas24

 Ανακοίνωση του εργατικού κέντρου με αφορμή τον τραυματισμό ναύτη στο λιμάνι της Κυλλήνης

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου του Λιμενικού, πριν δυο μέρες, τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε κατά τη διαδικασία φόρτωσης σε επιβατηγό-οχηματαγωγό (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίο στο λιμάνι της Κυλλήνης, πριν την εκτέλεση προγραμματισμένου δρομολογίου προς Πόρο Κεφαλονιάς. Συγκεκριμένα, ένας ελκυστήρας (τράκτορας) με οδηγό έναν 42χρονο ημεδαπό παρέσυρε έναν 26χρονο ημεδαπό πεζό, μέλος πληρώματος (ειδικότητας ναύτης).

Ο συνάδελφος, σύμφωνα με το ίδιο δελτίο, εξήλθε από το Γ.Ν. Πύργου μετά την παροχή των πρώτων βοηθειών. Το διόλου πρωτόγνωρο αυτό συμβάν έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά γεγονότων που βάζουν σε κίνδυνο τις ζωές των ναυτικών αλλά και των επιβατών. Η υπερεργασία, η εντατικοποίηση, το διαρκές στρες, το ανεπαρκές αριθμητικά προσωπικό σε συνδυασμό με τις διαδικασίες εξπρές στη φόρτωση – εκφόρτωση και τις αφιξοαναχωρήσεις των πλοίων, συμπληρώνονται με τους ανεπαρκείς ελέγχους από την πλευρά του ΥΕΝ και των αρμόδιων λιμενικών υπηρεσιών και έτσι δημιουργούνται οι προϋποθέσεις και οι κατάλληλες συνθήκες για την πρόκληση δυστυχημάτων – ατυχημάτων και το βαρύ τίμημα το πληρώνουν οι εργαζόμενοι! Ειδικά το δρομολόγιο Πόρος  Κυλλήνη, που αριθμεί 5 διαδοχικές αναχωρήσεις ημερησίως από κάθε λιμάνι και προστέθηκε εκτάκτως κι 6η αναχώρηση «για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού», ξεκινάει στις 4.45 και τελειώνει στη 1 μετά τα μεσάνυχτα (!), είναι ο ορισμός της επικινδυνότητας. Άραγε υπάρχει επαρκές πλήρωμα για να δουλεύει 24 ώρες το 24ωρο; Υπάρχει επαρκής χρόνος ανάπαυσης του προσωπικού μεταξύ των βαρδιών; Υπάρχει επαρκές προσωπικό (σύμφωνα με τις αληθινές ανάγκες και όχι την αύξηση της κερδοφορίας των εφοπλιστών) για να διασφαλιστεί ότι όλες οι διαδικασίες θα εκτελούνται με ασφάλεια, τόσο για το προσωπικό όσο και τους επιβαίνοντες; Τηρούνται κατά τη διαδικασία φόρτωσης και εκφόρτωσης όλα τα προβλεπόμενα; Τηρούνται κατά τη διαδικασία του πλου όλες οι σχετικές διατάξεις; Με αφορμή το περιστατικό τραυματισμού του συναδέλφου καλούμε όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες να γίνουν διεξοδικοί και σχολαστικοί έλεγχοι σε όλα τα καράβια της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Καλούμε τους συνάδελφους ναύτες να έρχονται σε επαφή με το Εργατικό Κέντρο Κεφαλονιάς ή/και Ζακύνθου και να μην ρισκάρουν την υγεία και τη ζωή τους, ούτε και των επιβατών, για να φουσκώνουν με φρενήρεις ρυθμούς οι τσέπες των εφοπλιστών. Πηγή: www.inkefalonia.gr

investment red long banner

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων

interactive kataskeui istoselidon pyrgos

GIANNIKOPOULOS ELAIOTRIBIO 2X5 copy(1)

This will close in 20 seconds