
Πανελλήνιες 2025: Το Φροντιστήριo AΛΜΑ παρουσιάζει καθημερινά τις απαντήσεις

Σχόλιο στο μάθημα ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΑ.Λ.
Τα θέματα στο μάθημα Α.Ο.Δ. του ΕΠΑ.Λ. χαρακτηρίζονται σαφή και επικεντρωμένα στο 2ο και 3ο κεφάλαιο της ύλης. Οι σωστά προετοιμασμένοι μαθητές θα συγκεντρώσουν άριστες βαθμολογίες. Καλά αποτελέσματα καλό καλοκαίρι σε όλους!!!
Έφη Βαγγοπούλου
Φροντιστήριο
Σχόλιο Προγραμματισμός
Σήμερα οι μαθητές στο ΕΠΑ.Λ. της κατεύθυνσης ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ολοκλήρωσαν τις εξετάσεις τους με το μάθημα του προγραμματισμού. Τα θέματα κάλυπταν όλη την ύλη και υπήρχαν ερωτήματα όπως το Β1, Β2, Β3 που απαιτούσαν από τους υποψήφιους καλή προετοιμασία και διαχείριση της προσοχής του. Τα θέματα Γ και Δ είχαν σαφή διατύπωση και είχαν την αναμενόμενη δομή που οι μαθητές είχαν συνηθίσει από τα προηγούμενα χρόνια.
Καλά αποτελέσματα στους μαθητές που ολοκλήρωσαν σήμερα, καλή συνέχεια σε όσους συνεχίζουν και προσοχή στην συμπλήρωση του μηχανογραφικού. Καλό καλοκαίρι
Μακρή Σταυρούλα
Πληροφορικός
Σχολιασμός θεμάτων υγιεινής
Στο μάθημα της υγιεινής στο οποίο διαγωνίστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι του τομέα υγείας τα ερωτήματα αφορούσαν μεγάλο κομμάτι της ύλης, είχαν σαφή διατύπωση και ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας. Ίσως αυτό που χαρακτηρίζει τη φετινή χρονιά είναι η ποσότητα των θεμάτων και η έκταση των απαντήσεων που ήταν σαφώς μεγαλύτερη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Το ζητούμενο στο οποίο κάποιοι υποψήφιοι θα μπορούσαν να χάσουν μόρια ήταν το Γ3β ενώ και το ζητούμενο Δ2α απαιτούσε κριτική ικανότητα.
Ανδρεοπούλου Κωνσταντίνα – Βιολόγος
Φροντιστήριο Άλμα
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΑ.Λ.
ΘΕΜΑ Α
Α1. | α. Σωστό |
β. Λάθος | |
γ. Λάθος | |
δ. Σωστό | |
ε. Σωστό |
Α2. | δ |
γ |
ΘΕΜΑ Β
Β1. | α. | είναι ψύχραιμος |
έχει αυτοπεποίθηση | ||
είναι έντιμος | ||
β. | ||
ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΕΣ | 1) συγκρίνει καταστάσεις | |
Ταξινομεί αντικείμενα | ||
ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ | 1) δημιουργεί κατάλληλες προϋποθέσεις για αποτελεσματική συνεργασία | |
2) παρακινεί τους υφιστάμενους | ||
ΤΕΧΝΙΚΕΣ | Διαχειρίζεται τον χρόνοΓνωρίζει εξαιρετικά την χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών |
ΘΕΜΑ Γ
α. | Σχολ. Βιβλίο σελ 105-106 « Με το σχεδιασμό της παραγωγής εξετάζεται… ανταγωνιστικότητάς της» |
Σχολ. Βιβλίο σελ 107 «Αποθήκη είναι ο χώρος… έτοιμων προϊοντων» | |
β. | Σχολ. Βιβλίο σελ 107 « Ο έλεγχος διακρίνεται… και έτοιμων προϊόντων» |
ΘΕΜΑ Δ
Δ1. | Θα επιλέξουν των πρώτη λύση και θα αποφασίσουν υπό καθεστώς βεβαιότητας |
Δ2. | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 1ης ΛΥΣΗΣ = 0,5 |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ 2ης ΛΥΣΗΣ = 0,3 | |
Δ3. | ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1ης ΛΥΣΗΣ = 400 |
Δ4. | ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ 2ης ΛΥΣΗΣ = 40% |
Έφη Βαγγοπούλου
Φροντιστήριο
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ 2025
ΘΕΜΑ Α
Α1. α → Λάθος
β → Σωστό
γ → Σωστό
δ → Λάθος
ε → Λάθος
Α2. α → 8
β → 9
γ → 10
δ → 1
ε → 7
Α3. 1 → στ
2 → ε
3 → β
4 → α
5 → γ
ΘΕΜΑ Β
Β1. Σελ. 28 καρδιαγγειακά νοσήματα, καρκίνος, τροχαία ατυχήματα
Σελ. 29 πχ. Καθιστική ζωή, ατμοσφαιρική ρύπανση, καταναλωτισμός, αλκοολισμός
Β2. Σελ. 102 Δερματοπάθειες οφειλόμενες σε ερεθισμό π.χ απορρυπαντικά, διαλύτες και αλλεργικές δερματίτιδες π.χ επαφή με φυτά, παράγωγα ξύλου.
Β3. α) Σελ. 70 Θερμοκρασία 5-150C, κανονική σκληρότητα, αντίδραση ουδέτερη ως ελαφρά αλκαλική( pH 6,8-7,8), να μην περιέχει χημικές ουσίες ή να μην υπερβαίνουν κάποια αναλογία, να μην περιέχει αζωτούχες ενώσεις, να υπάρχουν χλωριούχα άλατα σε μικρές ποσότητες. (30 mg/lt)
Β4 Σελ.95 ύδρευση από κεντρικό υδραγωγείο, αποχέτευση σε στεγανούς βόθρους, τα απορρίμματα συλλέγονται σε ειδικά αυτοκίνητα και μεταφέρονται σε χώρους ταφής.
ΘΕΜΑ Γ
Γ1. Δευτεροβάθμια πρόληψη. Ορισμός δευτεροβάθμιας πρόληψης σελ.19
Γ2. α) Σελ. 74 αστικά στερεά απορρίμματα, βιομηχανικά στερεά απορρίμματα, παραπροϊόντα αγροτικών δραστηριοτήτων, μπάζα από κατεδάφιση κτιρίων και εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα.
β) Σελ. 74 << Η αποθήκευση….στεγανά>>.
Σελ. 74 παραγωγή, συλλογή, μεταφορά και επεξεργασία
Γ3. α) Σελ. 43 Στο 1/5 των περιπτώσεων.
β) Σελ.41 Στους άνδρες το 85% εμφανίζουν συμπτώματα και το ποσοστό στις γυναίκες είναι μικρότερο.
γ) Σελ.41 π.χ άγνοια, αποτυχία θεραπευτικής αγωγής, συχνή εναλλαγή ερωτικών συντρόφων, μετακίνηση πληθυσμών, άτομα που εκδίδονται και δεν ελέγχονται από το κράτος.
ΘΕΜΑ Δ
Δ1. α) Επιδημία
β) Επιδημιολογική μελέτη. Σελ.32 ημερομηνία εμφάνισης νόσου, τόπος, ηλικία και φύλο ασθενών.
γ) Σελ. 32 Μελέτη χρόνου επώασης και τρόπου μετάδοσης. Σκοπός είναι η εύρεση του αιτίου και της πηγής μόλυνσης.
δ) Σελ. 39 Να αναφερθούν 2 από τα μέτρα προφύλαξης π.χ ανοσοποίηση και απομόνωση του ασθενή.
Δ2. α) Η ταχύτητα ανόδου πρέπει να είναι 4 μέτρα το λεπτό και κάθε 2 μέτρα να σταματάει για 1 λεπτό. Θα χρειαστεί 15 λεπτά. ( Θα μπορούσε να μην υπολογιστεί το τελευταίο λεπτό με δεδομένο ότι έχει ήδη φτάσει στην επιφάνεια οπότε δε χρειάζεται η αναμονή του ενός λεπτού.)
β) Σελ.53 Νόσος των δυτών. << Παρουσιάζεται… ακόμα και τον θάνατο.>>
γ) Σελ. 53 << Όταν υπάρξουν διαταραχές …αποβολή του αζώτου.>>
Επιμέλεια απαντήσεων : Ανδρεοπούλου Κωνσταντίνα- Βιολόγος
Φροντιστήριο Άλμα
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΕΠΑ.Λ. ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΘEΜΑ Α
Α1. | Α2. |
α. Σωστό | 1. δ |
β. Σωστό | 2. γ |
γ. Λάθος | 3. β |
δ. Λάθος | 4. ε |
ε. Σωστό | 5. στ |
ΘEΜΑ Β
Β1. | Β2. |
α) def max_poso(self): | 1. “ “ |
Max_p = self.poliseis[0] | 2. char |
3. arxika | |
for i in self.poliseis: | 4. 0 |
if i > Max_p: | 5. arxika |
Max_p = i | |
return Max_p | |
B3. | |
β) politis1 = Politis(“Ιωάννα Κωνζηανηίνοσ”, [10000, 15000, 5000, 20000]) | 1. ΠΡΟΤΥΠΟ |
2. ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΠΑΛ | |
3. ΤΥΠΟ ΕΠΑ | |
4. ΕΠΑΛ | |
γ) print politis1.max_poso() | 5. ΠΕ |
ΘΕΜΑ Γ
# Γ3
def YPOLOGISMOS(pl_math):
cost = pl_math*4.0
return cost
plithos_olon = 0
sum_esoda = 0
for i in range(5): #gia kathe hmera
for j in range(4): #gia kathe sxoleio
onoma = raw_input(‘dvse to onoma toy sxoleioy:’)
typos = raw_input(‘dvse ton typo toy sxoleioy:’)
plithos_math = int( input(‘dvse to plithos mathiton:’))
while plithos_math < 20 or plithos_math > 50:
plithos_math = int( input(‘dvse pali to plithos mathiton:’)|)
kostos = YPOLOGISMOS(plithos_math)
print kostos
sum_esoda = sum_esoda + kostos
plithos_olon = plithos_olon + plithos_math
if j==1:
plithos_pepal = plithos_pepal + plithos_math
Print sum_esoda
pososto = (plithos_pepal*1.0/plithos_olon)*100 #ερωηημα Γ4.β print pososto
ΘΕΜΑ Δ
ANS = [‘a’,’ d’, ‘b’, ‘b’, ‘a’, ‘c’, ‘d’, ‘a’, ‘b’, ‘c’]
SB = []
KOD = []
for i in range(300):
kodikos = raw_input(‘Dvse kvdiko:’) KOD.append(kodikos)
bath = 0
for j in range(10):
apant = raw_iput(‘dvse thn apanthsh soy sthnrvthsh’)
if ANS[j] == apant:
bath +=5
SB.append(bath)
for i in range(300): #Δ2
if SB[i] > 30:
print KOD[i]
N=300
for i in range(N-1):
for j in range(N-1,i,-1):
if SB[j] > SB[j-1]:
SB[j],SB[j-1] = SB[j-1],SB[j]
KOD[j],KOD[j-1] = KOD[j-1],KOD[j]
f= open(‘lang.txt’,’w’)
for i in range(300):
f.write(KOD[i] + ” ” + str(SB[i]) + “\n”)
f.close()
Επιμέλεια απαντήσεων
Μακρή Σταυρούλα
Πληροφορικός
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.