Νέα και ειδήσεις της Ηλείας, Ηλειακά Νέα, Πύργος, Αμαλιάδα, Ζαχάρω, Κρέστενα, Ολύμπια, Ανδραβίδα, Γαστούνη, Πάτρα, Ήλιδα, Ηλεία Live News Ειδήσεις Νέα από Δυτική Ελλάδα.

mpant antonoauto
auto moto news gr logo

Πανελλήνιες 2025: Το Φροντιστήριo AΛΜΑ παρουσιάζει καθημερινά τις απαντήσεις

αλμακαλιεπτι25

Σχόλιο στο μάθημα ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΑ.Λ.

Τα θέματα στο μάθημα Α.Ο.Δ. του ΕΠΑ.Λ. χαρακτηρίζονται σαφή και επικεντρωμένα στο 2ο και 3ο κεφάλαιο της ύλης. Οι σωστά προετοιμασμένοι μαθητές θα συγκεντρώσουν άριστες βαθμολογίες. Καλά αποτελέσματα καλό καλοκαίρι σε όλους!!!

Έφη Βαγγοπούλου

Φροντιστήριο

Σχόλιο Προγραμματισμός

Σήμερα οι μαθητές στο ΕΠΑ.Λ. της κατεύθυνσης ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ολοκλήρωσαν τις εξετάσεις τους με το μάθημα του προγραμματισμού. Τα θέματα κάλυπταν όλη την ύλη και υπήρχαν ερωτήματα όπως το Β1, Β2, Β3 που απαιτούσαν από τους υποψήφιους καλή προετοιμασία και διαχείριση της προσοχής του. Τα θέματα Γ και Δ είχαν σαφή διατύπωση και είχαν την αναμενόμενη δομή που οι μαθητές είχαν συνηθίσει από τα προηγούμενα χρόνια.

Καλά αποτελέσματα στους μαθητές που ολοκλήρωσαν σήμερα, καλή συνέχεια σε όσους συνεχίζουν και προσοχή στην συμπλήρωση του μηχανογραφικού. Καλό καλοκαίρι

Μακρή Σταυρούλα

Πληροφορικός

                               Σχολιασμός θεμάτων υγιεινής

 Στο μάθημα της υγιεινής στο οποίο διαγωνίστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι του τομέα υγείας τα ερωτήματα αφορούσαν μεγάλο κομμάτι της ύλης, είχαν σαφή διατύπωση και ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας. Ίσως αυτό που χαρακτηρίζει τη φετινή χρονιά είναι η ποσότητα των θεμάτων και η έκταση των απαντήσεων που ήταν σαφώς μεγαλύτερη σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Το ζητούμενο στο οποίο κάποιοι υποψήφιοι θα μπορούσαν να χάσουν μόρια ήταν το Γ3β ενώ και το ζητούμενο Δ2α  απαιτούσε κριτική ικανότητα.

                         Ανδρεοπούλου Κωνσταντίνα – Βιολόγος

                                     Φροντιστήριο Άλμα

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΑ.Λ.

ΘΕΜΑ Α

Α1.α. Σωστό
 β. Λάθος
 γ. Λάθος
 δ. Σωστό
 ε. Σωστό
Α2.δ
 γ

ΘΕΜΑ Β

Β1.α.είναι ψύχραιμος
 έχει αυτοπεποίθηση
  είναι έντιμος
 β. 
 ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΕΣ    1) συγκρίνει καταστάσεις
 Ταξινομεί αντικείμενα
 ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ1) δημιουργεί κατάλληλες προϋποθέσεις  για αποτελεσματική συνεργασία
 2) παρακινεί τους υφιστάμενους
 ΤΕΧΝΙΚΕΣΔιαχειρίζεται τον χρόνοΓνωρίζει εξαιρετικά την χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών

ΘΕΜΑ Γ

α.Σχολ. Βιβλίο σελ 105-106 « Με το σχεδιασμό της παραγωγής εξετάζεται… ανταγωνιστικότητάς της»
 Σχολ. Βιβλίο σελ 107 «Αποθήκη είναι ο χώρος… έτοιμων προϊοντων»
β.Σχολ. Βιβλίο σελ 107 « Ο έλεγχος διακρίνεται… και έτοιμων προϊόντων»
  

ΘΕΜΑ Δ

Δ1.Θα επιλέξουν των πρώτη λύση και θα αποφασίσουν υπό καθεστώς βεβαιότητας
Δ2.ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 1ης ΛΥΣΗΣ = 0,5
 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ 2ης ΛΥΣΗΣ = 0,3
Δ3.ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1ης ΛΥΣΗΣ = 400
Δ4.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ 2ης ΛΥΣΗΣ = 40%

Έφη Βαγγοπούλου

Φροντιστήριο

                                      ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ 2025

ΘΕΜΑ Α

Α1.  α → Λάθος

       β  → Σωστό

       γ  → Σωστό

       δ → Λάθος

       ε → Λάθος

Α2.  α → 8

       β  → 9

       γ  → 10

       δ → 1

       ε → 7

Α3.  1 → στ

        2 → ε

        3 → β

        4 → α

        5 → γ

ΘΕΜΑ Β

Β1. Σελ. 28 καρδιαγγειακά νοσήματα, καρκίνος, τροχαία ατυχήματα

Σελ. 29 πχ. Καθιστική ζωή, ατμοσφαιρική ρύπανση, καταναλωτισμός, αλκοολισμός

Β2.  Σελ. 102 Δερματοπάθειες οφειλόμενες σε ερεθισμό π.χ απορρυπαντικά, διαλύτες και αλλεργικές δερματίτιδες π.χ επαφή με φυτά, παράγωγα ξύλου.

Β3. α) Σελ. 70 Θερμοκρασία 5-150C, κανονική σκληρότητα, αντίδραση ουδέτερη ως ελαφρά αλκαλική( pH 6,8-7,8), να μην περιέχει χημικές ουσίες ή να μην υπερβαίνουν κάποια αναλογία, να μην περιέχει αζωτούχες ενώσεις, να υπάρχουν χλωριούχα άλατα σε μικρές ποσότητες. (30 mg/lt)

Β4 Σελ.95 ύδρευση από κεντρικό υδραγωγείο, αποχέτευση σε στεγανούς βόθρους, τα απορρίμματα συλλέγονται σε ειδικά αυτοκίνητα και μεταφέρονται σε χώρους ταφής.

ΘΕΜΑ Γ

Γ1. Δευτεροβάθμια πρόληψη. Ορισμός δευτεροβάθμιας πρόληψης σελ.19

Γ2. α)  Σελ. 74 αστικά στερεά απορρίμματα, βιομηχανικά στερεά απορρίμματα, παραπροϊόντα αγροτικών δραστηριοτήτων, μπάζα από κατεδάφιση κτιρίων και εγκαταλελειμμένα  αυτοκίνητα.

β) Σελ. 74 << Η αποθήκευση….στεγανά>>.

Σελ. 74 παραγωγή, συλλογή, μεταφορά και επεξεργασία

Γ3. α) Σελ. 43 Στο 1/5 των περιπτώσεων.

β) Σελ.41 Στους άνδρες το 85% εμφανίζουν συμπτώματα και το ποσοστό στις γυναίκες είναι μικρότερο.

γ) Σελ.41 π.χ άγνοια, αποτυχία θεραπευτικής αγωγής, συχνή εναλλαγή ερωτικών συντρόφων, μετακίνηση πληθυσμών, άτομα που εκδίδονται και δεν ελέγχονται από το κράτος.

ΘΕΜΑ Δ

Δ1. α) Επιδημία

β) Επιδημιολογική μελέτη. Σελ.32 ημερομηνία εμφάνισης νόσου, τόπος, ηλικία και φύλο ασθενών.

γ) Σελ. 32 Μελέτη χρόνου επώασης και τρόπου μετάδοσης. Σκοπός είναι η εύρεση του αιτίου και της πηγής μόλυνσης.

δ) Σελ. 39 Να αναφερθούν 2 από τα μέτρα προφύλαξης π.χ ανοσοποίηση και απομόνωση του ασθενή.

Δ2. α) Η ταχύτητα ανόδου πρέπει να είναι 4 μέτρα το λεπτό και κάθε 2 μέτρα να σταματάει για 1 λεπτό. Θα χρειαστεί 15 λεπτά. ( Θα μπορούσε να μην υπολογιστεί το τελευταίο λεπτό με δεδομένο ότι έχει ήδη φτάσει στην επιφάνεια οπότε δε χρειάζεται η αναμονή του ενός λεπτού.)

β)  Σελ.53 Νόσος των δυτών. <<  Παρουσιάζεται… ακόμα και τον θάνατο.>>

γ) Σελ. 53 << Όταν υπάρξουν διαταραχές …αποβολή του αζώτου.>>

   Επιμέλεια απαντήσεων : Ανδρεοπούλου Κωνσταντίνα- Βιολόγος

                                                         Φροντιστήριο Άλμα

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

ΕΠΑ.Λ. ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

ΘEΜΑ Α

Α1.Α2.
α. Σωστό1. δ
β.  Σωστό2. γ
γ. Λάθος3. β
δ. Λάθος4. ε
ε. Σωστό5. στ

ΘEΜΑ Β

Β1.Β2.
α) def max_poso(self):1. “ “
           Max_p = self.poliseis[0]2. char
 3. arxika
                           for i in self.poliseis:4. 0
                                           if i > Max_p:5. arxika
                               Max_p = i 
             return Max_p 
 B3.
β)        politis1 = Politis(“Ιωάννα Κωνζηανηίνοσ”, [10000, 15000, 5000, 20000])1. ΠΡΟΤΥΠΟ
 2. ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΠΑΛ
 3. ΤΥΠΟ ΕΠΑ
 4. ΕΠΑΛ
γ)        print politis1.max_poso()5. ΠΕ
  

ΘΕΜΑ Γ

# Γ3

def YPOLOGISMOS(pl_math):

cost = pl_math*4.0

return cost

plithos_olon = 0

sum_esoda = 0

for i in range(5): #gia kathe hmera

for j in range(4): #gia kathe sxoleio

onoma = raw_input(‘dvse to onoma toy sxoleioy:’)

typos = raw_input(‘dvse ton typo toy sxoleioy:’)

plithos_math = int( input(‘dvse to plithos mathiton:’))

while plithos_math < 20 or plithos_math > 50:

plithos_math = int( input(‘dvse pali to plithos mathiton:’)|)

kostos = YPOLOGISMOS(plithos_math)

print  kostos

sum_esoda = sum_esoda + kostos

plithos_olon = plithos_olon + plithos_math  

if     j==1:

plithos_pepal = plithos_pepal + plithos_math

Print  sum_esoda

pososto = (plithos_pepal*1.0/plithos_olon)*100 #ερωηημα Γ4.β print pososto

ΘΕΜΑ Δ

ANS = [‘a’,’ d’, ‘b’, ‘b’, ‘a’, ‘c’, ‘d’, ‘a’, ‘b’, ‘c’]

SB = []

KOD = []

for i in range(300):

kodikos = raw_input(‘Dvse kvdiko:’) KOD.append(kodikos)

bath = 0

for j in range(10): 

apant = raw_iput(‘dvse thn apanthsh soy sthnrvthsh’)

if ANS[j] == apant:

bath +=5

SB.append(bath)

for i in range(300): #Δ2

if SB[i] > 30:

print KOD[i]

N=300

for i in range(N-1):

for j in range(N-1,i,-1):

if SB[j] > SB[j-1]:

SB[j],SB[j-1] = SB[j-1],SB[j]

KOD[j],KOD[j-1] = KOD[j-1],KOD[j]

f= open(‘lang.txt’,’w’)

for i in range(300):

f.write(KOD[i] + ” ” + str(SB[i]) + “\n”)

f.close()

Επιμέλεια απαντήσεων

Μακρή Σταυρούλα

Πληροφορικός

investment red long banner

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων

interactive kataskeui istoselidon pyrgos

stamoulis anakainisi

This will close in 20 seconds