Νέα και ειδήσεις της Ηλείας, Ηλειακά Νέα, Πύργος, Αμαλιάδα, Ζαχάρω, Κρέστενα, Ολύμπια, Ανδραβίδα, Γαστούνη, Πάτρα, Ήλιδα, Ηλεία Live News Ειδήσεις Νέα από Δυτική Ελλάδα.

giannikopoulos
georgiou kritikos kreopoleio
NTOAS COOKIES 2X7 XMAS copy

Παραχώρηση του αεροδρομίου της Καλαμάτας για διάστημα 40 ετών

kalamata aerodromio
bolarisxmas24

Παραχώρηση Περιφερειακών Αεροδρομίων: Δρομολογείται η Καλαμάτα, στο πλάνο και ο Άραξος

Χάρη στις μεγάλες επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στην περιοχή και κυρίως λόγω της ανάπτυξης του τουριστικού πόλου Costa Navarino που ανήκει στον όμιλο Κωνσταντακόπουλου, η επιβατική κίνηση στον διεθνή αερολιμένα Καλαμάτας έχει αυξηθεί θεαματικά τα τελευταία χρόνια.

Η παραχώρηση του αεροδρομίου της Καλαμάτας για διάστημα 40 ετών έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τεσσάρων σχημάτων: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – GMR Airports, Μυτιληναίος – Corporation America Airports, Egis Airport – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Aeroports de la Cote d’ Azur και Fraport AG– Delta Airport Investments – ΠΗΛΕΑΣ (Όμιλος Κωνσταντακόπουλου).

Χάρη στις μεγάλες επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στην περιοχή και κυρίως λόγω της ανάπτυξης του τουριστικού πόλου Costa Navarino που ανήκει στον όμιλο Κωνσταντακόπουλου, η επιβατική κίνηση στον διεθνή αερολιμένα Καλαμάτας έχει αυξηθεί θεαματικά τα τελευταία χρόνια.

Συγκεκριμένα από το 2010, η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας έχει παρουσιάσει αύξηση κατά 250%.

Το 2022 ξεπέρασε τους 351.000 επιβάτες αν και το 2023 καταγράφηκε πτώση σε διψήφιο ποσοστό. Το διάστημα Ιανουάριος – Νοέμβριος το σύνολο των διακινηθέντων επιβατών εσωτερικού – εσωτερικού ανήλθε σε 296.732, ενώ το αντίστοιχο διάστημα του 2022 είχαν διακινηθεί 348.027 επιβάτες. Στόχος πλέον είναι μέχρι το 2030 το αεροδρόμιο να φτάσει τους 500.000 επιβάτες.

Στην περίπτωση παραχώρησης μέσω ενιαίου cluster με τα υπόλοιπα 22 περιφερειακά αεροδρόμια μεταξύ των οποίων και του Αράξου, αξιολογούνται διάφορα σενάρια προκειμένου να γίνει πιο ελκυστικό προς τους ιδιώτες επενδυτές, αφού δεν παρουσιάζουν όλα το ίδιο εμπορικό ενδιαφέρον.

Υπό αυτές τις συνθήκες λοιπόν εξετάζονται πολλές παράμετροι από τη δυνατότητα να επεκταθεί ο διάδρομος προσγείωσης και απογείωσης και εάν μπορεί να δεχθεί learjet μέχρι πιθανές άλλες χρήσεις. Στο επόμενο στάδιο, θα φτιαχτεί το business plan για κάθε αεροδρόμιο, ώστε στη συνέχεια να συνταχθεί το συνολικό business plan και να προκύψει το χρηματοδοτικό μοντέλο. Μέσα σε όλα αυτά, εξετάζεται επίσης και το ποσοστό της συμμετοχής του δημοσίου.

investment red long banner

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων

interactive kataskeui istoselidon pyrgos

This will close in 20 seconds