
«Πουλ-μουρ» με αυτοκίνητο: Ποιες μάρκες οδηγούν οι νάρκισσοι οδηγοί;

Πολλοί περηφανεύονται και κάνουν «μόστρα» με τα αυτοκίνητά τους. Πώς επηρεάζει ο ναρκισσισμός τις επιλογές σε μάρκες;
Μια νέα έρευνα από το βρετανικό online-portal Scrap Car Comparison αποκαλύπτει ενδιαφέρουσες -και σε μερικές περιπτώσεις αναμενόμενες- συσχετίσεις ανάμεσα στη μάρκα αυτοκινήτου και το επίπεδο ναρκισσισμού των οδηγών.
Η έρευνα που διεξήχθη τον Μάρτιο του 2025 από την εταιρεία Censuswide, συμπεριέλαβε 2.002 οδηγούς από όλο το Ηνωμένο Βασίλειο και μέτρησε τις ναρκισσιστικές τους τάσεις με βάση ένα τεστ του Mind Diagnostics, με μέγιστο σκορ το 40.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι, οι οδηγοί BMW συγκέντρωσαν το υψηλότερο μέσο σκορ ναρκισσισμού (14,4), ακολουθούμενοι από τους οδηγούς Mercedes (12,3) και Honda (12,0).
Η Audi ισοβαθμεί με την Honda, ενώ πιο απροσδόκητες παρουσίες στην κορυφή της λίστας είναι οι Fiat, Toyota και Hyundai.
Στον αντίποδα, οι οδηγοί Volvo παρουσίασαν τον χαμηλότερο δείκτη ναρκισσισμού (7,1).
Εντυπωσιακά είναι τα ευρήματα και με βάση τον τύπο καυσίμου.
Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων εμφάνισαν σχεδόν ίδιο σκορ (14,2) με τους οδηγούς BMW, σε αντίθεση με τους οδηγούς βενζινοκίνητων, υβριδικών και πετρελαιοκίνητων οχημάτων που κυμάνθηκαν μεταξύ 9,8 και 10,2.
Η ανάλυση ανά πόλη δείχνει ότι οι κάτοικοι της πρωτεύουσας είναι οι πιο ναρκισσιστές (12,1), ενώ ακολουθούν οι κάτοικοι των μικρότερων πόλεων της επαρχίας.
Αν και η έρευνα έχει χιουμοριστικό χαρακτήρα, οι ειδικοί υπενθυμίζουν ότι ο ναρκισσισμός μπορεί να σχετίζεται με πιο επικίνδυνη συμπεριφορά στο τιμόνι.
newsauto
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.