
Πύργος: «Πείραξε» τον μετρητή ρεύματος …
Στη σύλληψη ενός άνδρα προχώρησαν χθες το μεσημέρι στον Πύργο αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Πύργου, μετά από έλεγχο που έγινε παρουσία συνεργείου του ΔΕΔΔΗΕ.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, κατά τον έλεγχο διαπιστώθηκε ότι ο άνδρας είχε κόψει τον ουδέτερο αγωγό του μετρητή ηλεκτρικού ρεύματος.
Η παρέμβαση αυτή είχε ως αποτέλεσμα να μην καταγράφεται η ενέργεια που καταναλωνόταν.
Σε βάρος του συλληφθέντα σχηματίστηκε δικογραφία και οδηγήθηκε στις αρμόδιες αρχές.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.








Ακολούθησε τα Ηλειακά Νέα στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις









