…σαββατοκύριακο καλής δημοσιότητας…
Χαίρετε, σαββατοκύριακο καλής δημοσιότητας και ευχάριστων νέων για τη Θεσσαλονίκη και την κυβέρνηση ήταν αυτό που πέρασε, βέβαια είχαμε τα πρώτα έντονα χειμερινά φαινόμενα με τους πλημμυρισμένους δρόμους και τις καταστροφές σε πολλά μέρη της Ελλάδας, αλλά αυτά είναι μέσα στο πρόγραμμα, συμβαίνουν παντού, οπότε ας μην τα δραματοποιούμε. Τώρα, το ότι το Μετρό της Θεσσαλονίκης μετά από 18 χρόνια από τη σύμβαση κατασκευής του (φανταστείτε ότι το έργο εντάχθηκε για πρώτη φορά στον κρατικό προϋπολογισμό του 1976) το είδαμε μπροστά μας προχθές, είναι ένα θετικό γεγονός από μόνο του και όλα τα υπόλοιπα είναι λόγια. Ηταν πολύ κακή ιδέα γεμάτη μιζέρια η δημοσιογραφική απαξίωση του έργου από διάφορα μίντια, αλλά δικά τους είναι και ό,τι θέλουν γράφουν, άλλωστε κρίνονται από το κοινό τους. Δεν συνηθίζω να σχολιάζω -όπως αυτοί σχεδόν καθημερινά τι γράφουμε εμείς- αλλά βρίσκω πολύ πιο έξυπνη την προσέγγιση και του Καραμέρου και της Νοτοπούλου να δηλώνουν δημοσίως ότι επί ΣΥΡΙΖΑ έγινε… η μισή δουλειά για να τελειώσει το έργο του Μετρό. Εγώ ρώτησα τους αρμόδιους πόση δουλειά έγινε για το έργο αυτό από την κυβέρνηση 2015-19 και επειδή θέλω να είμαι ακριβής, θα σας παραθέσω παρακάτω ένα ενημερωτικό σημείωμα που μου έδωσε η αρμόδια κυβερνητική πηγή. Αλλά, αγαπητοί μου αναγνώστες, όπως ξέρετε τα έργα πιστώνονται σε όποιον τα παραδίδει τελειωμένα και όχι σε μουσαμάδες. Και επίσης η ΝΔ είναι κυβέρνηση από το 2019, οπότε αν ήταν σχεδόν ημιτελές όταν παρέλαβαν, θα το είχαν παραδώσει πολύ νωρίτερα. Τέλος πάντων, ας μην γκρινιάζουμε, όλα καλά, μακάρι του χρόνου να εγκαινιάσουν και τις επεκτάσεις του.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.