Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Πύργου: Επίσκεψη στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Πύργου
Την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025, εκπαιδευόμενοι και εκπαιδευτές του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Πύργου πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Πύργου.
Κατά την άφιξή μας, μας υποδέχθηκαν η Διευθύντρια της Βιβλιοθήκης κ. Σίψα και η αποσπασμένη εκπαιδευτικό κ. Καρμη. Ακολούθησε αναλυτική ενημέρωση από τις κ. Καρμη και κ. Σίψα σχετικά με την ιστορία της Βιβλιοθήκης, τον μεγάλο αριθμό βιβλίων και συγγραμμάτων που διαθέτει, καθώς και το πλούσιο αρχείο εφημερίδων. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στα σπάνια βιβλία που φιλοξενούνται στη συλλογή της Βιβλιοθήκης.
Επιπλέον, παρουσιάστηκαν οι δράσεις της Βιβλιοθήκης και η αυξημένη επισκεψιμότητα από σχολεία της περιοχής, ενώ οι εκπαιδευόμενοι παροτρύνθηκαν να εκδώσουν κάρτα μέλους, ώστε να έχουν τη δυνατότητα δανεισμού βιβλίων.
Στη συνέχεια ακολούθησε ξενάγηση στους χώρους της Βιβλιοθήκης. Οι εκπαιδευόμενοι είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά το αρχείο εφημερίδων και τον εντυπωσιακό όγκο του υλικού, γεγονός που τους προκάλεσε ιδιαίτερη εντύπωση, καθώς πολλοί δεν γνωρίζουν την ύπαρξή του.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την κ. Σίψα, την κ. Καρμη, καθώς και όλο το προσωπικό της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Πύργου για την υποδοχή και την εξαιρετική ξενάγηση. Ανανεώσαμε το ραντεβού μας μελλοντικά για νέες επισκέψεις.
Εγγραφές νέων εκπαιδευόμενων γίνονται καθημερινά απόγευμα στον χώρο του ΣΔΕ από 4:30μ.μ. έως 8:30μ.μ. Πληροφορίες στο τηλέφωνο: 26210-20.350 (απογευματινές ώρες από 4:30 μ.μ. έως 8:15 μ.μ) και στο email : [email protected]



Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.









Ακολούθησε τα Ηλειακά Νέα στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις









