Νέα και ειδήσεις της Ηλείας, Ηλειακά Νέα, Πύργος, Αμαλιάδα, Ζαχάρω, Κρέστενα, Ολύμπια, Ανδραβίδα, Γαστούνη, Πάτρα, Ήλιδα, Ηλεία Live News Ειδήσεις Νέα από Δυτική Ελλάδα.

mixalopoulos antallakitka
giannikopoulos
kea gif output R2qE26

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΠΟΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΛΜΑ

almafrontistirio

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

Τα θέματα στο μάθημα της βιολογίας προσανατολισμού κρίνονται απαιτητικά και μεγαλύτερης δυσκολίας σε σχέση με την περσινή χρονιά. Απευθύνονταν σε μαθητές που όχι μόνο είχαν κάνει αρκετές επαναλήψεις αλλά και είχαν εμβαθύνει στο σύνολο της ύλης. Τα δύο πρώτα θέματα δε φάνηκαν να προβληματίζουν ιδιαίτερα αλλά αρκετοί υποψήφιοι συνάντησαν δυσκολίες σε ζητούμενα του τρίτου και τέταρτου θέματος.

                                  Ανδρεοπούλου Κωνσταντίνα- Βιολόγος

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

Για μια ακόμα φορά στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου τα θέματα ήταν για μυημένους στο μάθημα αυτό, εξαντλούσαν όλη την ύλη του Λυκείου μέχρι το 4ο θέμα. Το συγκεκριμένο θα μπορούσε να είναι θέμα διαγωνισμού μαθηματικής εταιρείας. Το υποερώτημα Δ4 ξέφευγε από τα πλαίσια της εκπαιδευτικής λογικής. Καλή συνέχεια και να θυμάστε ότι τα αποτελέσματα κρίνονται στο τέλος και των τεσσάρων μαθημάτων.

Φροντιστήριο «Άλμα»

Ομάδα Μαθηματικών

ΣΠΥΡΟΣ ΒΡΥΝΑΣ

ΣΠΥΡΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

ΜΑΓΔΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

Στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών Προσανατολισμού εξετάστηκαν οι υποψήφιοι των Ανθρωπιστικών Επιστημών. Στο διδαγμένο τους δόθηκε απόσπασμα από το έργο του Πλουτάρχου « Περὶ Ἀλεξάνδρου τύχης καὶ ἀρετῆς». Κλήθηκαν να απαντήσουν σε μία ερώτηση κλειστού τύπου με τη μορφή Σωστού ή Λάθους και μια ανάπτυξης εστιάζοντας στα χαρακτηριστικά που αποδίδει ο Πλούταρχος στον Αλέξανδρο. Για πρώτη χρονιά η ετυμολογική άσκηση είχε τη μορφή συμπλήρωσης κενών με ομόρριζα ενώ η εισαγωγή ήταν πολλαπλής επιλογής όπως και τα προηγούμενα χρόνια. Στο παράλληλο κείμενο, από τον Μάρκο Αυρήλιο, οι υποψήφιοι έπρεπε να εντοπίσουν ομοιότητες με το διδαγμένο. Όσον αφορά το αδίδακτο, που ήταν απόσπασμα από το έργο «Ἱστορίαι» του Θουκυδίδη, η μετάφραση και η νοηματική απαιτούσε καλή γνώση του λεξιλογίου. Οι γραμματικές παρατηρήσεις προϋπέθεταν άριστη γνώση της γραμματικής. Τέλος, αξιοσημείωτο ήταν ότι στις συντακτικές ασκήσεις ζητήθηκε ανάλυση μετοχής σε πρόταση.

ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

«ΑΛΜΑ»

Βόλλαρη Εξακουστή

Δάββου Σοφία

Λούπη Βασιλική

Μιχαηλίδη Αθηνά

Παναγιωτοπούλου Όλγα

Πανοπούλου Ιωάννα

Παπαδόπουλος Σάκης

Ροή Ειδήσεων

interactive kataskeui istoselidon pyrgos

thermo knauf

This will close in 20 seconds