Τα έργα οδικής ασφάλειας στην υφιστάμενη εθνική οδό Πατρών-Πύργου έχουν αποδώσει μιας και έχουν μειώσει τα ατυχήματα και τα θανατηφόρα τροχαία.
Η Εθνική Οδός και ο νέος αυτοκινητόδρομος
Τα έργα οδικής ασφάλειας στην υφιστάμενη εθνική οδό Πατρών-Πύργου έχουν αποδώσει μιας και έχουν μειώσει τα ατυχήματα και τα θανατηφόρα τροχαία. Ο δρόμος πλέον από την εικόνα της παλιάς εθνικής που είχε, έχει μετατραπεί σε έναν ημιαστικό άξονα ο οποίος συνδέει τις περιοχές από τις οποίες διέρχεται.
Η βελτίωση της οδικής ασφάλειας συνδέθηκε και με την λειτουργία αρκετών φαναριών που συμβάλλουν στην ομαλή διαχείριση της κυκλοφορίας. Ωστόσο το έργο στην Ε.Ο. δεν αποτελεί την ενδεδειγμένη λύση καθώς σήμερα κάποιος χρειάζεται να σταματήσει σε αρκετά φανάρια και σε πολλά σημεία να οδηγεί με χαμηλές ταχύτητες.
Λόγω και των έργων στο τμήμα Μιντιλόγλι-Κάτω Αχαϊα, ένας οδηγός μπορεί να κάνει το ταξίδι Πάτρα-Πύργος σε περίπου 75 λεπτά ενώ 90 λεπτά θα χρειαστεί για να φτάσει μέχρι την Αρχαία Ολυμπία. Η απόσταση Αθήνα-Πύργος αντίστοιχα απαιτεί πάνω από 3 ώρες και 30 λεπτά.
Με την λειτουργία του νέου αυτοκινητόδρομου, η απόσταση Πάτρα-Πύργος θα μειωθεί αισθητά σε κάτι περισσότερο από 35 λεπτά κερδίζοντας πάνω από 40 λεπτά απαιτητικής οδήγησης. Το σημαντικότερο όμως είναι πως θα κινείται σε κλειστό αυτοκινητόδρομο που διαθέτει δύο λωρίδες και ΛΕΑ ανά ρεύμα κυκλοφορίας και τα επίπεδα οδικής ασφάλειας θα είναι τα υψηλότερα που υπάρχουν και που ισχύουν στους αυτοκινητόδρομους της χώρας. Η απόσταση Αθήνα-Πύργος θα μπορεί να επιτυγχάνεται σε λιγότερο από 3 ώρες αλλάζοντας τα δεδομένα στις επιβατικές και εμπορευματικές οδικές μεταφορές της περιοχής.
Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι πρόκειται για περιοχή με ιδιαίτερα αυξημένη γεωργική ανάπτυξη και παραγωγή και ο δρόμος εκτιμάται πως θα μπορέσει να βελτιώσει σημαντικά την διακίνηση προϊόντων.
Παράλληλα η “ξεχασμένη” τουριστικά Ηλεία με τις ιδιαίτερου κάλλους παραλίες της θα είναι πολύ πιο εύκολα και με ασφάλεια προσβάσιμες και πολλοί πιστεύουν ότι θα μεγεθύνει το τουριστικό προϊόν που μπορεί να προσφέρει η περιοχή.
Το παράδειγμα της Μεσσηνίας με τον Μορέα και των Ιωαννίνων με την Ιόνια Οδό είναι εδώ και με την λειτουργία του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος πιστεύεται πως θα ευεργετήσει αντίστοιχα και την περιοχή της Ηλείας.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.