Νέα και ειδήσεις της Ηλείας, Ηλειακά Νέα, Πύργος, Αμαλιάδα, Ζαχάρω, Κρέστενα, Ολύμπια, Ανδραβίδα, Γαστούνη, Πάτρα, Ήλιδα, Ηλεία Live News Ειδήσεις Νέα από Δυτική Ελλάδα.

giannikopoulos
keapyrgou
droggitis

Τέμπη_11′ σιωπής> Το Ιερό Δισκοπότηρο μίας δυστοπικής σύγκρουσης

temph dystixima=traina

Εγκατέλειψαν τον μηχανοδηγό Γιώργο Κουτσούμπα έρμαιο στο θάνατο που ερχόταν καταπάνω του

«Ο μηχανοδηγός σταμάτησε όταν αντιλήφθηκε ότι αλλάζει ξαφνικά γραμμή (από την άνοδο στην κάθοδο) και προφανέστατα σταμάτησε προκειμένου να ενημερώσει τον Σταθμάρχη Λάρισας και να λάβει σαφείς εντολές.»

Aυτό υποστηρίζουν στη μηνυτήρια αναφορά που κατέθεσαν στην Εισαγγελία Λάρισας η σύζυγος και οι τρεις κόρες του μηχανοδηγού της επιβατικής αμαξοστοιχίας Γιώργου Κουτσούμπα.

Δεκαπέντε μήνες ,από την εθνική τραγωδία στα Τέμπη, αναζητούν τα στοιχεία που ενισχύουν την θέση τους ότι ο μηχανοδηγός κατάλαβε ότι κινείται σε λάθος γραμμή.

Εντόπισαν επιπλέον και 11 λεπτά παρατεταμένης και περίεργης σιωπής – όπως την χαρακτηρίζουν από τη στιγμή που το τρένο αναχώρησε από τον σταθμό της Λάρισας.

«Το τρένο μετά τη Λάρισα σταμάτησε …»

Στη μηνυτήρια αναφορά που παρουσιάζει η εφημερίδα Πατρίς αποκαλύπτονται τα νέα στοιχεία με την οικογένεια του μηχανοδηγού να επικαλείται τις μαρτυρίες επιβατών του τρένου:

«Λίγη ώρα αφότου ξεκινήσαμε από τη Λάρισα, το τρένο σταμάτησε για κάποια λεπτά, χωρίς να υπάρχει στάση σ’ εκείνο το σημείο. Κοιταχτήκαμε και απορήσαμε, γιατί δεν καταλαβαίναμε τι γινόταν, αλλά μετά από λίγο ξεκινήσαμε ξανά.»

Τον ίδιο ισχυρισμό έχουν άλλοι δύο τουλάχιστον επιβάτες.

Η οικογένεια του μηχανοδηγού αναφέρει στην μηνυτήρια αναφορά:

• Τη χρονική στιγμή που φέρεται να έχει σταματήσει η αμαξοστοιχία, μεταξύ δηλαδή των πραγματικών ωρών 23:07:54 έως και 23:18:24, παρουσιάζεται ταυτόχρονα, απόλυτη «σιωπή» 11 ολόκληρων λεπτών στις συνομιλίες μέσω ραδιοτηλεφώνου.

• Ακολούθως, η αμαξοστοιχία 62 ξεκινά και πάλι και λίγα λεπτά αργότερα συγκρούεται μετωπικά με την εμπορική 63503.

• Καταθέτοντας στη Βουλή, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Τερεζάκης ανέφερε ότι τα δεδομένα από τα καταγραφικά του ΟΣΕ ελήφθησαν σε usb stick την ίδια ημέρα από «εξειδικευμένο και εντεταλμένο υπάλληλο της κατασκευάστριας εταιρείας, παρουσία Αστυνομίας, ανακριτικού υπαλλήλου και του ιδίου».

Πρόσθεσε, δε, ότι «η διαδικασία «καταγράφηκε και βιντεοσκοπήθηκε από τον ίδιο τον ανακριτικό υπάλληλο και παραδώσαμε αυτά τα στοιχεία κρατώντας ένα αντίγραφο εμείς σαν ΟΣΕ, ένα αντίγραφο παρέλαβε ο κύριος ανακριτής και ένα αντίγραφο πήρε η ΕΡΓΟΣΕ».

• Τα ψηφιακά αρχεία των συνομιλιών μέσω ασυρμάτου VHF της 28ης Φεβρουαρίου 2023 που έχουν ληφθεί από το καταγραφικό και ενυπάρχουν στη δικογραφία, αφορούν όλες τις συνομιλίες των εμπλεκομένων.
Δηλαδή, κάθε φορά που στην εμβέλεια του Σταθμαρχείου Λάρισας, ένας σταθμάρχης, ένας μηχανοδηγός, ένας κλειδούχος και κάθε άλλος εμπλεκόμενος πατάει το κουμπί για να μιλήσει στον ασύρματο, ανοίγει ένα νέο αρχείο που «κλείνει» μόλις τελειώσει η συνομιλία.

• Τα ψηφιακά αρχεία ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΦΩΝΟΥ (και η απομαγνητοφώνηση αυτών) καταγράφουν όλες τις συνομιλίες από ώρα 20:00 της 28ης/2/23 έως 03:10 της 1ης/3/2023 και περιλαμβάνουν συνολικά 143 συνομιλίες.

• Με ΜΟΝΑΔΙΚΗ εξαίρεση το επίμαχο χρονικό διάστημα της 11λεπτης σιωπής των ηχητικών, που λαμβάνει χώρα ακριβώς το χρονικό σημείο στο οποίο αναχωρεί η αμαξοστοιχία από τη Λάρισα, σταματάει στη «μέση του πουθενά» και εν συνεχεία ξεκινά πάλι για το θάνατο, ΟΛΕΣ οι λοιπές συνομιλίες λαμβάνουν χώρα ανά μερικά δευτερόλεπτα!!!

• Όπως φαίνεται και στην απομαγνητοφώνηση, το ανεξήγητο κενό των 11 λεπτών ξεκινά στις 22.56:54 μ.μ. (πραγματική ώρα, περίπου, 23:07:54 μ.μ.) δηλαδή δύο λεπτά αφότου η αμαξοστοιχία 62 αναχώρησε από τον σταθμό της Λάρισας.

Τα κλειδιά 118Α και 118Β που είχαν μείνει τοποθετημένα σε διαγώνιο θέση και έστειλαν μοιραία το τρένο στην γραμμή καθόδου, βρίσκονται σε απόσταση περί των 1.400 μέτρων από τον σταθμό.

• Συνεπώς, το κενό στα ηχητικά ξεκινά την ώρα που ο άτυχος μηχανοδηγός αντιλαμβάνεται πως γίνεται αιφνίδια αλλαγή τροχιάς και ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΤΗΝ ΑΜΑΞΟΣΤΟΙΧΙΑ. Έτσι «εμφανίζεται» να μην ρωτά τι έχει συμβεί και να μην ζητά επιβεβαίωση.

 Επί 11 ολόκληρα λεπτά, κανείς άλλος, δήθεν, δεν επικοινωνεί στον ασύρματο από τους ανθρώπους που εργάζονται μέσα στον σταθμό ή γύρω από αυτόν (Σταθμάρχες, κλειδούχοι, μηχανοδηγοί, μηχανοστάσιο, φύλακες στις ισόπεδες διαβάσεις κλπ), ενώ ΟΛΕΣ οι λοιπές συνομιλίες, πριν και μετά το δυστύχημα, σε όλα τα ηχητικά αρχεία Ραδιοτηλεφώνου, λαμβάνουν χώρα ανά μερικά δευτερόλεπτα!

• Η «σιωπή» στα ηχητικά «διακόπτεται» την ώρα που η μετωπική σύγκρουση έχει μόλις συμβεί.

• Η οικογένεια του μηχανοδηγού απευθυνόμενη στον Εισαγγελέα Λάρισας επισημαίνει:
«κάποιος ή κάποιοι» ενεργώντας κατ’ εντολή έτερων, επενέβησαν στο καταγραφικό αρχείο με τις συνομιλίες και διέγραψαν το ενδεκάλεπτο (11λεπτο) μεταξύ του χρονικού διαστήματος από «22:56:54» μ.μ. (πραγματική ώρα 23:07:54 μ.μ.) έως και «23:07:24» μ.μ. (πραγματική ώρα 23:18:24 περίπου) για λόγους που οι ίδιοι γνωρίζουν και οι οποίοι πρέπει να αποτελέσουν αντικείμενο διερεύνησης».

«Έπεται συνέχεια …»
Ο δικηγόρος της οικογένειας Βασίλης Ζησιμάτος δήλωσε στην εφημερίδα Πατρίς:

«Επί ένα ολόκληρο έτος η οικογένεια του άτυχου μηχανοδηγού που εκπροσωπώ, υπέμενε καρτερικά τις ύβρεις και τη συκοφαντία κατά του αγαπημένου τους προσώπου, που χάθηκε τόσο άδικα μαζί με τόσες άλλες αθώες ψυχές. Υπήρξαν συγκεκριμένοι «κύκλοι» που προσπαθούσαν να επιρρίψουν ευθύνες και στον νεκρό μηχανοδηγό. Δυστυχώς για αυτούς, δεν τα κατάφεραν. Τα αποδεικτικά στοιχεία που εμπεριέχονται στην ποινική δικογραφία και οι μαρτυρίες των ίδιων των επιβαινόντων στην μοιραία αμαξοστοιχία καταδεικνύουν με απόλυτο τρόπο ότι ενήργησε συμφώνως με τον κανονισμό ασφαλείας. Λίγο μετά την αποχώρησή της από τη Λάρισα σταμάτησε την αμαξοστοιχία, όταν κατάλαβε την αλλαγή πορείας της και επικοινώνησε με τον σταθμό Λάρισας ενημερώνοντας και ζητώντας νέες οδηγίεςΩστόσο, την ίδια χρονική στιγμή, στο ραδιοτηλέφωνο «απουσιάζουν» 11 ολόκληρα λεπτά συνομιλιών, όταν και πριν και μετά, όλες οι συνομιλίες λαμβάνουν χώρα ανά δευτερόλεπτα! Με την Μηνυτήρια Αναφορά μας λοιπόν, παρουσιάζοντας όλα τα αποδεικτικά στοιχεία, ζητάμε από τον Εισαγγελέα αλλά και τον εμπειρότατο Ειδικό Εφέτη Ανακριτή, ο οποίος έχει ήδη εντοπίσει την περίεργη αυτή «σιωπή», να ερευνήσουν το ποιος και κατ’ εντολή ποιων επενέβη στο καταγραφικό του ΟΣΕ και αλλοίωσε κρίσιμα για την αλήθεια αποδεικτικά στοιχεία. Αυτοί που ενήργησαν κατά τον άνω τρόπο, δολίως, μεθοδευμένα και με απόλυτα οργανωμένο σχέδιο, θα ταυτοποιηθούν και θα οδηγηθούν στη Δικαιοσύνη. Ένα μόνο υπόσχομαι σε αυτούς, ως νομικός παραστάτης της οικογένειας: Έπεται συνέχεια».

kourdistoportokali,patris

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων

interactive kataskeui istoselidon pyrgos

olumpionodeio24

This will close in 20 seconds