
XAMO θα προκαλέσει το SUV της Xiaomi

Η Xiaomi ετοιμάζεται να λανσάρει το νέο SUV YU7, το οποίο αναμένεται να προκαλέσει «καύσωνα» στην αγορά των crossover. Με σχεδίαση που θυμίζει Ferrari Purosangue και Aston Martin DBX, το YU7 διαθέτει εντυπωσιακές διαστάσεις και τρεις εκδόσεις με διαφορετική αυτονομία και ισχύ.
Η βασική έκδοση προσφέρει 320 ίππους και αυτονομία 820 χλμ., ενώ η κορυφαία φτάνει τους 691 ίππους με επιδόσεις 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 3 δευτερόλεπτα. Οι τιμές αναμένονται γύρω από 33.340 ευρώ, προσφέροντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι του Tesla Model Y.
Πιο αναλυτικά:
Μετά την απίστευτη και ασταμάτητη επιτυχία του SU7, ήρθε η ώρα για την Xiaomi να μπει και στα SUV. Μια κίνηση που περίμεναν πολλοί αγοραστές και έτρεμαν πολλοί κατασκευαστές. Το νέο YU7 ετοιμάζεται να σπείρει πανικό στα crossover, ερχόμενο να λανσαριστεί μέσα στο κατακαλόκαιρο και να ανεβάσει τη θερμοκρασία, προκαλώντας εμπορικό καύσωνα.
Σχεδιαστικά το YU7 μοιάζει πολύ με το σεντάν μπροστά, ενώ και στο πλάι παρατηρούνται ομοιότητες, όμως συνολικά παρουσιάζεται ασύγκριτα πιο μυώδες. Το εκπαιδευμένο μάτι (και το όχι τόσο εκπαιδευμένο, βασικά) εντοπίζει κατευθείαν πως πηγή έμπνευσης για τη σιλουέτα, δεν είναι άλλη από τη Ferrari Purosangue. Από κοντά και η super premium διαρρύθμιση του πίσω μέρους, που θυμίζει έντονα την Aston Martin DBX. Δυο υπερ-SUV, δηλαδή, σε ένα κατά κάποιον -πολύ πειστικό- εμφανισιακό πακέτο. Οι διαστάσεις αναμενόμενα τοποθετούνται στο άνω άκρο της κατηγορίας, με μήκος 4.999 χλστ. (4.797 χλστ. το ανταγωνιστικό Tesla Model Y, για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης), πλάτος 1.996 χλστ., ύψος 1.600 χλστ. και μεταξόνιο 3.000 χλστ (2.890 χλστ. το Model Y).
Για το εσωτερικό η Xiaomi δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα φωτογραφίες (σε αντίθεση με το εξωτερικό, όπου ποζάρει και ο CEO της Xiaomi, Lei Jun), παρόλα αυτά το πιθανότερο είναι να υιοθετεί στοιχεία από το σεντάν SU7. Η μέγιστη αυτονομία φημολογούνταν στα 670, 750 και 800 χλμ. αντίστοιχα, πάντα στον κινεζικό κύκλο μέτρησης CLTC, ωστόσο σύμφωνα με έγγραφα πιστοποίησης που αλίευσε το Reuters, οι τελικοί αριθμοί διαφέρουν ελαφρώς. Η αυτονομία τελικώς τοποθετείται στα 675, 760 και 770 χλμ. αντιστοίχως, οπότε βλέπουμε πως κερδίζουν ελαφρώς οι δυο από τις τρεις εκδόσεις. Επαναλαμβάνουμε, στον επιεική κύκλο CLTC. Σε WLTP θα πρέπει να περιμένουμε σημαντική μείωση, αλλά όχι δραματική. Σύμφωνα με κινεζικά δημοσιεύματα τώρα, το YU7 θα προσφέρεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις.

Η βασική θα έχει μονό ηλεκτροκινητήρα 320 ίππων και μπαταρία 96,3 kWh, με αυτονομία 820 χλμ. και τελική 220 χλμ./ώρα. Η δεύτερη έκδοση θα είναι δικινητήρια και τετρακίνητη, συνολικής απόδοσης 496 ίππων, με μπαταρία 101,7 kWh και αυτονομία 760 χλμ., ενώ η τελική θα ανέρχεται σε 240 χλμ./ώρα. Τέλος, το κορυφαίο YU7 θα εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 691 ίππων (299 PS ο εμπρός και 392 PS ο πίσω), προσφέροντας φυσιολογικά καταιγιστικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα κοντά στα 3,0 δευτερόλεπτα, τελική 253 χλμ./ώρα) και αυτονομία 670 χλμ. Το βάρος, τέλος, κυμαίνεται από 2.315 ως 2.425 κιλά, πάντα σύμφωνα με τις πληροφορίες των Κινέζων.
Οι τελικές τιμές για το Xiaomi YU7 είναι άγνωστες προς το παρόν, αλλά κινεζικά δημοσιεύματα κάνουν λόγο για αρχικό κόστος στην περιοχή των περίπου 250.000 γουάν (33.340 ευρώ), κάτι που θα του επιτρέψει να μπει στην αγορά με σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του Model Y (από 263.500 γουάν/35.170 ευρώ). Από αυτονομία, πάντως, το περνάει (719 χλμ. το Extended Range στην Κίνα).
dedomeno
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.