«1ο Patras Cruise» – «Ελκυστικός προορισμός για την κρουαζιέρα η Πάτρα»
Mε αφορμή την ημερίδα «1ο Patras Cruise», που διοργάνωσαν ο Σύλλογος Ναυτικών Πρακτόρων Λιμένος Πατρών με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και τον Οργανισμό Λιμένος Πατρών. Θέμα της ημερίδας ήταν η ανάδειξη της Πάτρας σε ελκυστικό προορισμό για την κρουαζιέρα.
«Ελκυστικός προορισμός για την κρουαζιέρα η Πάτρα»
Δηλώσεις από τον υφυπουργό Ναυτιλίας, Στέφανο Γκίκα, για τις προοπτικές αξιοποίησης από το ΤΑΙΠΕΔ.
«ΗΠάτρα έχει τα χαρακτηριστικά και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα για να αναδειχτεί σε εξαιρετικά ελκυστικό προορισμό για την κρουαζιέρα τόσο λόγω των δυνατοτήτων της πόλης, όσο και των αξιοθέατων της Αχαΐας και της ευρύτερης περιοχής» δήλωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στο λιμάνι της Πάτρας, με αφορμή την ημερίδα «1ο Patras Cruise», που διοργάνωσαν ο Σύλλογος Ναυτικών Πρακτόρων Λιμένος Πατρών με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και τον Οργανισμό Λιμένος Πατρών. Θέμα της ημερίδας ήταν η ανάδειξη της Πάτρας σε ελκυστικό προορισμό για την κρουαζιέρα.
Ο κ. Γκίκας χαρακτήρισε ιδιαίτερα σημαντική για την πορεία του λιμένα την προοπτική αξιοποίησής του, η οποία θα διενεργηθεί από το ΤΑΙΠΕΔ και θα περιλαμβάνει αφενός τη δημιουργία τερματικού σταθμού κρουαζιέρας, αφετέρου τη δημιουργία μαρίνας, ενώ όπως ανέφερε το Master Plan του λιμανιού έχει εγκριθεί από το υπουργείο Ναυτιλίας και βρίσκεται για υπογραφή στο υπουργείο Περιβάλλοντος, ώστε εν συνεχεία να υποβληθεί στο ΣτΕ για την έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος.
Τέλος, υπογράμμισε ότι το λιμάνι της Πάτρας έχει ιδιαίτερη βαρύτητα για το υπουργείο Ναυτιλίας καθότι ανήκει στο Κεντρικό Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών, στο πλαίσιο του διαδρόμου Orient / East – Med, και η περαιτέρω ανάπτυξή του θα προσφέρει πολλά οφέλη στην τοπική και εθνική οικονομία, ενώ έκανε γνωστό ότι συζητείται η παραχώρηση –σε ό,τι αφορά τη χρήση της κρουαζιέρας– των λιμένων Κατακόλου και Πατρών ως ενιαίου συνόλου, ώστε ο ένας λιμένας να επιχειρεί συμπληρωματικά και συνεργατικά με τον άλλο, χωρίς ανταγωνιστικό χαρακτήρα.
Γκίκας για κρουαζιέρα: Σχέδιο για παραχώρηση των λιμανιών Κατάκολου και Πατρών ως ενιαίο σύνολο
Το Master Plan του λιμένος της Πάτρας έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και βρίσκεται για υπογραφή στο Υπουργείο Περιβάλλοντος
Τo γεγονός ότι συζητείται η παραχώρηση – σε ό,τι αφορά τη χρήση της Κρουαζιέρας – των λιμανιών Κατάκολου και Πατρών, ως ενιαίο σύνολο, ώστε το ένα λιμάνι να επιχειρεί συμπληρωματικά και συνεργατικά με τον άλλο, χωρίς ανταγωνιστικό χαρακτήρα αποκάλυψε ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανος Γκίκας.
Μιλώντας στην Ημερίδα “1ο PatrasCruise”, που διοργάνωσαν ο Σύλλογος Ναυτικών Πρακτόρων Λιμένος Πατρών, με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και τον Οργανισμό Λιμένος Πατρών, χαρακτήρισε ιδιαίτερα σημαντική για την πορεία του λιμανιού, την προοπτική αξιοποίησής του, η οποία θα διενεργηθεί από το ΤΑΙΠΕΔ και θα περιλαμβάνει αφενός την δημιουργία τερματικού σταθμού Κρουαζιέρας, όπως και τη δημιουργία Μαρίνας.
Δράσεις που εντάσσονται στον ευρύτερο αναπτυξιακό σχεδιασμό της Κυβέρνησης για την αναβάθμιση σημαντικών Λιμενικών Υποδομών σε όλη την χώρα.
Ο Υφυπουργός ανέφερε ότι το Master Plan του λιμένος της Πάτρας έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και βρίσκεται για υπογραφή στο Υπουργείο Περιβάλλοντος, ώστε εν συνεχεία να υποβληθεί στο ΣτΕ για την έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος.
Στη συνέχεια υπογράμμισε ότι: «ο Λιμένας της Πάτρας για το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, έχει ιδιαίτερη βαρύτητα καθότι ανήκει στο Κεντρικό Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών, στο πλαίσιο του διαδρόμου Orient/East-Med, και η περαιτέρω ανάπτυξή του θα προσφέρει πολλά οφέλη στην τοπική και Εθνική οικονομία.».
Μιλώντας για τις δυνατότητες ανάπτυξης της Πάτρας διευκρίνισε ότι:
«Η Πάτρα έχει τα χαρακτηριστικά και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα για να αναδειχθεί σε εξαιρετικά ελκυστικό προορισμό για την Κρουαζιέρα, τόσο λόγω των δυνατοτήτων της πόλης, όσο και των αξιοθέατων της Αχαΐας και της ευρύτερης περιοχής.».
newmoney
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.