Mια γλυκά χιουμοριστική καμπάνια για την δωρεά οργάνων
Η νέα καμπάνια της Ogilvy για το Ίδρυμα Ωνάση, μιλάει για το δύσκολο θέμα της δωρεάς οργάνων με έναν φρέσκο και αναπάντεχο τρόπο.
Ένας ροκάς που μισεί τα λαϊκά κι ένας λαϊκός τραγουδιστής μπορεί να είχαν πολλά να «χωρίσουν»… στην καμπάνια όμως, έχουν κάτι που τους ενώνει και που είναι το πιο σημαντικό: το δώρο της ζωής.
Δείχνοντας μία διασκεδαστική ιστορία με μία «ατυχή» σύμπτωση, περνάει με γλυκό αλλά και χιουμοριστικό τρόπο το μεγαλείο της δωρεάς οργάνων.
Μία ιστορία γεμάτη μουσική, αγάπη και συγκίνηση που όταν τη βλέπεις… «μάλλον θα χαμογελάσεις».
Την παραγωγή της ταινίας υπογράφει η Foss Productions, την πρωτότυπη μουσική επιμελήθηκε ο Γιάννης Αγγελόπουλος και τη σκηνοθεσία ο Μπάμπης Μακρίδης.
Μία καμπάνια του Ιδρύματος Ωνάση υπό την επιστημονική αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων και του Ωνασείου.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.