Νέα και ειδήσεις της Ηλείας, Ηλειακά Νέα, Πύργος, Αμαλιάδα, Ζαχάρω, Κρέστενα, Ολύμπια, Ανδραβίδα, Γαστούνη, Πάτρα, Ήλιδα, Ηλεία Live News Ειδήσεις Νέα από Δυτική Ελλάδα.

giannikopoulos
georgiou kritikos kreopoleio
NTOAS COOKIES 2X7 XMAS copy

Μιχάλης Κατρίνης: ”Χωρίς τρένο η Ηλεία – χωρίς αξιοπιστία η κυβέρνηση”.

381979 katrines
bolarisxmas24

Χωρίς τρένο η Ηλεία – χωρίς αξιοπιστία η κυβέρνηση

Μετά από τις πρόσφατες ανακοινώσεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χ. Σταϊκούρα στο υπουργικό συμβούλιο, σε σχέση με το στρατηγικό σχεδιασμό για το σιδηροδρομικό δίκτυο στην Ελλάδα, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής Μιχάλης Κατρίνης δήλωσε:

«Στο μακρινό μέλλον παραπέμπεται η λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ηλεία μετά από την παρουσίαση του στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης και επενδύσεων για το σιδηρόδρομο στην Ελλάδα από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών.

Δεν έχουν συμπληρωθεί ούτε 12 μήνες από τις προηγούμενες ανακοινώσεις που μιλούσαν για ενεργοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Πελοπόννησο, με πρώτη προτεραιότητα το έργο της κατασκευής του προαστιακού σιδηρόδρομου ‘’Πάτρα-Πύργος’’. Όπως αναφερόταν τότε στις ανακοινώσεις του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, δια στόματος του προέδρου του ΟΣΕ κ. Σ. Πατέρα, το έργο ‘’Πάτρα-Πύργος’’ ήταν σε φάση μελετητικής ωρίμανσης και βρισκόταν σε εξέλιξη η διασφάλιση της χρηματοδότησής του, με στόχο να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός το αμέσως επόμενο διάστημα.

Όλα αυτά βεβαίως το Φεβρουάριο του 2023, μέσα σε μια χρονιά προεκλογική, γιατί ο Ιανουάριος του 2024 επεφύλασσε άλλες δυσάρεστες ειδήσεις για τους πολίτες της Ηλείας. Το έργο του προαστιακού σιδηροδρόμου ‘’Πάτρα-Πύργος’’ με προϋπολογισμό 200 εκ. ευρώ απομακρύνεται για το πολύ μακρινό μέλλον και εντάσσεται πλέον στα έργα 20ετούς προγραμματισμού με ορίζοντα το 2044, όπως και τα υπόλοιπα έργα αναβάθμισης του ανενεργού σήμερα δικτύου της Πελοποννήσου με προϋπολογισμό 1,5 δισ. ευρώ, με τη χρηματοδότησή τους να είναι ‘’υπό διερεύνηση’’. Κι όλα αυτά μάλιστα, ενώ το υπάρχον ιστορικό δίκτυο έχει αφεθεί στην εγκατάλειψη, τη λεηλάτηση και την καταστροφή των υποδομών του, ακόμα και των κτηρίων που έχουν ανακηρυχθεί διατηρητέα μνημεία.

Το ερώτημα είναι ποιο ‘’μαγικό χέρι’’ είναι αυτό που συνεχώς αφαιρεί την Ηλεία από τις πρώτες θέσεις στον κατάλογο των προτεραιοτήτων  της κυβέρνησης και την υποβιβάζει μονίμως στις τελευταίες θέσεις, σε όλους τους τομείς που έχουν να κάνουν με την ανάπτυξη; Βλέπουμε συνεχώς να επαναλαμβάνεται το ίδιο έργο, όπως με την κατασκευή των αυτοκινητοδρόμων, το σχέδιο ανασυγκρότησης της Ηλείας και μια σειρά από άλλους τομείς που έχουν να κάνουν με την αναπτυξιακή προοπτική της περιοχής μας. Πάντοτε άλλες περιοχές και άλλες προτεραιότητες έρχονται να υποσκελίσουν την Ηλεία, μια περιοχή με τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης και συνεισφοράς στην ελληνική οικονομία.

Πλέον και στο θέμα του σιδηροδρόμου η ίδια η κυβέρνηση λέει κατά πρόσωπο και ξεκάθαρα στους πολίτες της Ηλείας να μην περιμένουν τίποτα κατά τη διάρκεια της δικής της θητείας τα επόμενα τρία χρόνια. Να περιμένουν από όποια κυβέρνηση θα βρίσκεται στην εξουσία μετά από 20 χρόνια!

Ως ΠΑΣΟΚ θα αντισταθούμε σε αυτή την πορεία απαξίωσης της Ηλείας που έχει δρομολογήσει η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, ενώνοντας τις δυνάμεις μας με τους πολίτες και τους φορείς της περιοχής μας. Ο εμπαιγμός και η εξαπάτηση θα πρέπει να λάβουν τέλος»

investment red long banner

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων

interactive kataskeui istoselidon pyrgos

GIANNIKOPOULOS ELAIOTRIBIO 2X5 copy(1)

This will close in 20 seconds