Νέα και ειδήσεις της Ηλείας, Ηλειακά Νέα, Πύργος, Αμαλιάδα, Ζαχάρω, Κρέστενα, Ολύμπια, Ανδραβίδα, Γαστούνη, Πάτρα, Ήλιδα, Ηλεία Live News Ειδήσεις Νέα από Δυτική Ελλάδα.

mpant antonoauto
auto moto news gr logo

Πανελλήνιες 2025: Το Φροντιστήριo AΛΜΑ παρουσιάζει καθημερινά τις απαντήσεις

almafrontistirio

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΏΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ

ΘΕΜΑ Α

Α1.ΣΩΣΤΟ
ΣΩΣΤΟ
ΛΑΘΟΣ
ΣΩΣΤΟ
ΛΑΘΟΣ
Α2.ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΑΝ ΤΟΡ<10 ΤΟΤΕ ΤΟΡΤΟΡ+1 Α[ΤΟΡ]ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΑΛΛΙΩΣ ΓΡΑΨΕ “ΣΤΟΙΒΑ ΓΕΜΑΤΗ…. ΥΠΕΡΧΕΙΛΙΣΗ“ ΤΕΛΟΣ_ΑΝ


Α3.Σχολικό βιβλίο συμπληρωματικό υλικό σελ. 42




Α4.Σχολικό βιβλίο σελ. 184 Απεριόριστη
Μερικός περιορισμένη
Περιορισμένη

Η γλώσσα υποστηρίζει περιορισμένη εμβέλεια

ΘΕΜΑ Β

ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
ΚΩΔΙΚΟΣ: ΤΙΤΛΟ: ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ:
ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΑΙ() ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΗ()
ΒΙΝΤΕΟ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ: ΓΛΩΣΣΑ: ΑΝΑΛΥΣΗ:
ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΑΙ()
ΗΧΟ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ: ΓΛΩΣΣΑ: ΑΝΑΛΥΣΗ:
ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΑΙ()

Β2.

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣΒ2

S0

I1

ΟΣΟ I<=20 EΠΑΝΑΛΑΒΕ

ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΕΜΦΑΝΙΣΕ “ΔΩΣΕ ΘΕΤΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ

ΔΙΑΒΑΣΕ Π[Ι]

ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ Π[Ι]>0

SS+Π[Ι]

ΙΙ+1

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ

Β3.ΛΟΓΙΚΗ
ΑΛΗΘΗΣ
J
I+J
0
ΨΕΥΔΗΣ
F

ΘΕΜΑ Γ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑ_Γ

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ΠΛΗΘΟΣ, Π2, ΜΑΧ1, ΜΑΧ2, ΠΡΟΣΠ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: ΕΠΙΔ, ΠΟΣ

ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ΟΝΜΑΧ1, ΟΝΜΑΧ2, ΟΝ,

ΛΟΓΙΚΕΣ: FLAG

ΑΡΧΗ

ΠΛΗΘΟΣ 0 ! πλήθος όλων των μαθητών

Π2 0 ! πλήθος μαθητών που προκρίνονται

MAX1 -1

MAX2 -1

ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ

ΟΣΟ ΟΝ<>’ΤΕΛΟΣ’ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ

ΠΛΗΘΟΣ ΠΛΗΘΟΣ+1

ΠΡΟΣΠ0 ! πλήθος προσπαθειών του μαθητή

FLAGΨΕΥΔΗΣ

ΟΣΟ ΠΡΟΣΠ<5 ΚΑΙ FLAG=ΨΕΥΔΗΣ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ

ΠΡΟΣΠΠΡΟΣΠ+1

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΔ

ΑΝ ΕΠΙΔ>10.30 ΤΟΤΕ

FLAGΑΛΗΘΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΓΡΑΨΕ ΟΝ

ΑΝ FLAG=ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ

ΓΡΑΨΕ ‘ΠΡΟΚΡΙΝΕΤΑΙ’

ΓΡΑΨΕ ΠΡΟΣΠ

Π2Π2+1

ΑΝ FLAG=ΑΛΗΘΗΣ ΤΟΤΕ

ΑΝ ΕΠΙΔ>ΜΑΧ1 ΤΟΤΕ

ΜΑΧ2ΜΑΧ1

ΜΑΧ1ΕΠΙΔ

ΟΝΜΑΧ2ΟΝΜΑΧ1

ΟΝΜΑΧ1ΕΠΙΔ

ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΕΠΙΔ>ΜΑΧ2 ΤΟΤΕ

ΜΑΧ2ΕΠΙΔ

ΟΝΜΑΧ2ΟΝ

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΑΛΛΙΩΣ

ΓΡΑΨΕ ‘ΔΕΝ ΠΡΟΚΡΙΝΕΤΑΙ’

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΓΡΑΨΕ ΟΝΜΑΧ1, ΟΝΜΑΧ2

ΠΟΣΠ2/ΠΛΗΘΟΣ*100

ΓΡΑΨΕ ΠΟΣ

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΘΕΜΑ Δ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑ_Δ

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

ΑΚΕΡΑΙΕΣ: i, j, Β[100], TEMP1

ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ΣΑ[30], ΟΝ[100], ΑΠ[100,30], TEMP2

ΑΡΧΗ

ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30

ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΑ[i]

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100

ΔΙΑΒΑΣΕ ΟΝ[i]

ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30

ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΠ[i,j]

ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΑΠ[i,j]=’A’ Ή ΑΠ[i,j]=’Β’ Ή ΑΠ[i,j]=’Γ’

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 100

B[i]ΒΑΘΜΟΣ(ΑΠ,ΣΑ,i)

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΓΙΑ i ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 100

ΓΙΑ j ΑΠΟ 100 ΜΕΧΡΙ i ΜΕ_ΒΗΜΑ -1

ΑΝ Β[j]>B[j-1] ΤΟΤΕ

TEMP1B[j]

B[j]B[j-1]

B[j-1]TEMP1

TEMP2ON[j]

ON(j]ON[j-1]

ON[j-1]TEMP2

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 10

ΓΡΑΨΕ ΟΝ[i]

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΓΙΑ i ΑΠΟ 11 ΜΕΧΡΙ 100

ΑΝ Β[i]=B[10] ΤΟΤΕ

ΓΡΑΨΕ ΟΝ[i]

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΒΑΘΜΟΣ(ΑΠ,ΣΑ,Ι):ΑΚΕΡΑΙΑ

ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ

ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ι, ΑΘΡ, j,

ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ:ΑΠ[100,30], ΣΑ[30],

ΑΡΧΗ

ΑΘΡ0

ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30

ΑΝ ΑΠ[ΓΡ,j]=ΣΑ[j] ΤΟΤΕ

ΑΘΡΑΘΡ+2

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΒΑΘΜΟΣΑΘΡ

ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ

Επιμέλεια απαντήσεων

Μακρή Σταυρούλα

Πληροφορικός

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΛΑΤΙΝΙΚΩΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

Α1. Μάθε τώρα τι έκανε αργότερα ο Νασικάς. Μετά από λίγες μέρες, όταν ο Έννιος είχε έρθει στο Νασικά και τον ζητούσε από την πόρτα, ο Νασικάς φώναξε δυνατά ότι δεν ήταν στο σπίτι, αν και ήταν στο σπίτι. Τότε ο Έννιος αγανακτισμένος, επειδή ο Νασικάς έλεγε ψέματα τόσο φανερά: «Τι (λες);» είπε «Εγώ δεν αναγνωρίζω τη φωνή σου;» Θέλεις να μάθεις τι απάντησε ο Νασικάς;

Ούτε η φτώχια ούτε η θλίψη/λύπη εμποδίζει τον σοφό, ούτε αυτά τα πράγματα, τα οποία βγάζουν από τον δρόμο τους άπειρους και τους γκρεμοτσακίζουν (σπρώχνουν/ρίχνουν με το κεφάλι στον γκρεμό όσους δεν έχουν πείρα). Εσύ νομίζεις ότι εκείνος καταβάλλεται από τις συμφορές; (Αντίθετα), τις χρησιμοποιεί! Ο Φειδίας δεν ήξερε να φτιάχνει αγάλματα μόνο από ελεφαντόδοτο∙ έκανε επίσης (κι) από χαλκό. Εάν έδινες σε εκείνον μάρμαρο, εάν (έδινες σε εκείνον) ευτελέστερο (ή πιο ταπεινό) υλικό, θα έκανε τέτοιο (άγαλμα), το όποιο θα μπορούσε να γίνει άριστο από εκείνο (το υλικό).

Β1.

  1. Σωστό
  2. Λάθος
  3. Σωστό
  4. Σωστό
  5. Λάθος

Β2.
1-δ
2-α
3-β
4-ε
5-ζ

Γ1.
diei
apertius- apertissime
vocum tuarum
impudenti
ego ipse
ebur
simulacrum
vilem- vilissimam
talia
melius
eorundem

Γ2α.
indignatus- indignans
mentiebatur- mentiens
utitur- utens

Γ2β.
acceptu
fac
veniendo
exclamemus
creditum
acturus es
putari
sci(v)isse
possit

Δ1α.
diebus: αφαιρετική του μέτρου ή της διαφοράς στο post
se: υποκείμενο στο ειδικό απαρέμφατο non esse (ταυτοπροσωπία, λατινισμός)
ancillae: έμμεσο αντικείμενο στο credidi
malis: απρόθετη αφαιρετική του ποιητικού αιτίου στο premi
ex aere: εμπρόθετος προσδιορισμός της ύλης στο faciebat

Δ1β.
Η δευτερεύουσα υποθετική πρόταση εισάγεται με τον υποθετικό σύνδεσμο si και εκφέρεται με υποτακτική υπερσυντελίκου, obtulisses (είναι η μία από τις δύο υποθέσεις του συνθέτου υποθετικού λόγου), με απόδοση την κύρια πρόταση με ρήμα το fecisset. Δηλώνει το β’ είδος, αντίθετο προς την πραγματικότητα στο παρελθόν.

Υπόθεση δυνατή ή πιθανή για το παρόν- μέλλον: si obferas/ offeras → faciat

Δ2α.
i. «Quid postea Nasica fecit?»
ii. «Ego domi non sum.»
iii. «Quid Nasica respondit?»

Δ2β.
Sapiens nec paupertate nec dolore prohibetur, nec eis/iis/is rebus, quibus imperiti avertuntur,

ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ «ΑΛΜΑ»
Βόλλαρη Εξακουστή
Δάββου Σοφία
Λούπη Βασιλική
Μιχαηλίδη Αθηνά
Παναγιωτοπούλου Όλγα
Πανοπούλου Ιωάννα
Παπαδόπουλος Σάκης


ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΛΑΤΙΝΙΚΩΝ

Τα θέματα των Λατινικών ήταν με σαφήνεια διατυπωμένα και κάλυπταν ευρύ φάσμα της εξεταστέας ύλης. Τα αποσπάσματα που δόθηκαν για μετάφραση προέρχονταν από τα κείμενα 24 και 39 του σχολικού εγχειριδίου. Η ερώτηση της εισαγωγής ήταν για άλλη μια χρονιά κλειστού τύπου και απαιτούσε λεπτομερή γνώση της. Η ετυμολογική άσκηση δεν έκρυβε κάποια ιδιαίτερη δυσκολία. Οι γραμματικές παρατηρήσεις παρουσίαζαν ποικιλία ως προς τους ζητούμενους τύπους, απαιτούσαν την προσοχή των μαθητών και κινήθηκαν στην παραδοσιακή πρακτική των εξετάσεων. Οι παρατηρήσεις του συντακτικού ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας και πιο απαιτητικές σε σχέση με πέρσι. Ειδικότερα, ζητήθηκε συντακτικός χαρακτηρισμός συγκεκριμένων λέξεων των κειμένων, αναγνώριση υποθετικού λόγου και μετατροπή του σε άλλο είδος, όπως και μετατροπή φράσεων από τον πλάγιο στον ευθύ λόγο. Τέλος, ιδιαίτερη προσοχή απαιτούσε η αλλαγή της σύνταξης από ενεργητική σε παθητική. Συνεπώς, οι καλά προετοιμασμένοι και συγκεντρωμένοι, κατά την ώρα της εξέτασης μαθητές, θα μπορούσαν να επιτύχουν υψηλές βαθμολογίες.

ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ «ΑΛΜΑ»
Βόλλαρη Εξακουστή
Δάββου Σοφία
Λούπη Βασιλική
Μιχαηλίδη Αθηνά
Παναγιωτοπούλου Όλγα
Πανοπούλου Ιωάννα
Παπαδόπουλος Σάκης


ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

Στο μάθημα της Χημείας Προσανατολισμού διαγωνίσθηκαν σήμερα οι υποψήφιοι των Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών και Επιστημών Υγείας και Ζωής. Τα θέματα κρίνονται διαβαθμισμένης δυσκολίας, απαιτητικότερα από τα θέματα της προηγούμενης χρονιάς και αφορούσαν σε ένα ευρύ φάσμα της διδαχθείσας ύλης. Οι υποψήφιοι έπρεπε να είναι καλά προετοιμασμένοι, κάνοντας ορθή χρήση του δοθέντος χρόνου και έχοντας κατανοήσει άρτια τη θεωρία ώστε να μπορέσουν να επιτύχουν υψηλές βαθμολογίες και να αντεπεξέλθουν στην εξέταση.

Ευχόμαστε καλή συνέχεια σε όλους τους υποψηφίους και καλά αποτελέσματα.

Φροντιστήριο «Άλμα»
Παπαδόπουλος Γιάννης
Χημικός


ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

Στο μάθημα της Πληροφορικής Προσανατολισμού εξετάστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι του 4ου Επιστημονικού Πεδίου. Τα θέματα κυμαίνονται στο ίδιο επίπεδο με την περσινή εξέταση και καλύπτουν και φέτος ένα ευρύ φάσμα της εξεταστέας ύλης. Ομολογουμένως, υπάρχουν κάποια σημεία που απαιτούσαν την προσοχή των υποψηφίων και ενδεχομένως θα δυσκολέψουν κάποιους μαθητές, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ένας καλά προετοιμασμένος υποψήφιος δε θα μπορέσει να επιτύχει μια υψηλή βαθμολογία.

Εύχομαι σε όλους τους μαθητές καλή συνέχεια και καλά αποτελέσματα.

Σταυρούλα Μακρή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

investment red long banner

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων

interactive kataskeui istoselidon pyrgos

bollarisfr25

This will close in 20 seconds