Πάτρα–Πύργος το σύγχρονο «γεφύρι της Αρτας» ξεκόλλησε και επιτέλους προχωράει
Χθες σας λέγαμε για την πρόοδο του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργου. Είναι, κατά κάποιον τρόπο, ένα ιστορικό δημόσιο έργο, καθώς πάνω από δυο δεκαετίες παλεύουμε να γίνει, ενώ με αυτό έχει ασχοληθεί ο ένας μετά τον άλλον πρωτοκλασάτοι υπουργοί όλων των κυβερνήσεων.
Θυμίζω ότι προκηρύχθηκε το 2001, επί υπουργίας Λαλιώτη. Τελικά, προσφορές δόθηκαν το 2006 επί Σουφλιά και το 2008 υπογράφηκε η σύμβαση. Το 2010 οι τράπεζες σταμάτησαν τη χρηματοδότηση και το 2013 επί Χατζηδάκη βγήκε από τη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού. Το 2014, επί Χρυσοχοΐδη, δημοπρατήθηκε και πάλι και έπειτα από αλλεπάλληλες παρατάσεις, τελικά το 2015 -επί Σταθάκη- ακυρώθηκε ο διαγωνισμός. Στη συνέχεια επί Σπίρτζη έσπασε σε οκτώ εργολαβίες, για να ακολουθήσει ο Τοξότης του Καλογρίτσα, που όλοι ξέρουμε την κατάληξη. Το 2020, επί Καραμανλή, εντάχθηκε και πάλι στη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού και το 2022 τα 75 χιλιόμετρα ανατέθηκαν σε τρεις διαφορετικές εργολαβίες. Τώρα, επιτέλους, η κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου προχωρεί, με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ να έχει ήδη εκτελέσει το 48% του έργου που ανέλαβε. Ο νέος αυτοκινητόδρομος θα έχει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, λωρίδες έκτακτης ανάγκης, όπως και κεντρική νησίδα, με αμφίπλευρο στηθαίο. Επιτέλους, το σύγχρονο «γεφύρι της Αρτας» ξεκόλλησε και προχωράει καλά.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.