Ο πρώτος συμμετείχε στο μεγαλύτερο μέρος του προγράμματος, ενώ ο δεύτερος προπονήθηκε κανονικά μαζί με τους υπόλοιπους τερματοφύλακες.
Οι παίκτες του Παναθηναϊκού ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με ασκήσεις τακτικής σε άμυνα και επίθεση και ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα με παιχνίδι σε περιορισμένο χώρο.
Η επόμενη προπόνηση είναι προγραμματισμένη για το απόγευμα της Τετάρτης.









Ακολούθησε τα Ηλειακά Νέα στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις









