
Ρομποτική Ομάδα Δήμου Πύργου Py-Robo – Κατέκτησε την πρώτη θέση στο προολυμπιακό πρωτάθλημα ρομποτικήςκαι πάει Puerto Rico!
Τεράστια επιτυχία για την ομάδα ρομποτικής του Δήμου Πύργου Py-Robo – Κατέκτησε την πρώτη θέση στο προολυμπιακό πρωτάθλημα ρομποτικής, που διεξήχθη στην Αθήνα και πήρε την πρόκριση για την Ολυμπιάδα Ρομποτικής που θα διεξαχθεί στο Puerto Rico!
Η ομάδα ρομποτικής του Δήμου Πύργου Py-Robo κατέκτησε την πρώτη θέση στο προολυμπιακό πρωτάθλημα ρομποτικής, που διεξήχθη στην Αθήνα και πήρε την πρόκριση για την Ολυμπιάδα Ρομποτικής που θα διεξαχθεί στο Puerto Rico! Οι μαθητές που συμμετείχαν στον διαγωνισμό ήταν οι Άρης Κοντούλης, Μάκης Παρασκευόπουλος και Παναγιώτης Τριάντος.
Η ομάδα ρομποτικής του Δήμου ξεκίνησε φέτος με την πρωτοβουλία του Γραφείου εθελοντισμού και με πρωτεργάτη τον ακούραστο Αδαμόπουλο Παύλο που προσέφερε εθελοντικά τα μαθήματα στην προσπάθεια που έγινε με τα δωρεάν τμήματα ρομποτικής. Τα τμήματα αυτά λειτούργησαν με τη στήριξη της Δνσης Παιδείας και δια βίου Μάθησης του Δήμου Πύργου .


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.








Ακολούθησε τα Ηλειακά Νέα στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις









