H 26χρονη Τσέχα τενίστρια είχε αρνηθεί να δώσει δείγμα σε απροειδοποίητο έλεγχο αντι-ντόπινγκ εκτός αγώνων στο σπίτι της, στις 3 Δεκεμβρίου 2025.
Η Βοντρούσοβα, η οποία είχε γίνει η πρώτη παίκτρια χωρίς κατάταξη που κέρδισε τον τίτλο του απλού του Wimbledon το 2023, ενώ ο αποκλεισμός της Βοντρούσοβα θα λήξει στις 21 Ιουνίου 2030, με ανάρτηση της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υπερασπίστηκε τον εαυτό της: «Ποτέ δεν σκέφτηκα ότι θα βρεθώ στη θέση να γράφω κάτι τέτοιο και ειλικρινά, δεν εύχομαι σε κανέναν να περάσει αυτά που πέρασα τους τελευταίους μήνες. Να ξυπνάω κάθε πρωί με τον φόβο και το συναίσθημα ότι χάνεις τον έλεγχο της ίδιας σου της ζωής, είναι δύσκολο να το περιγράψω. Ήταν μια απίστευτα εξαντλητική και επίπονη περίοδος, που με επηρέασε περισσότερο απ’ όσο φανταζόμουν» ανέφερε σχετικά και συμπλήρωσε: «Το τένις είναι όλη μου η ζωή, από τη στιγμή που έπιασα ρακέτα για πρώτη φορά. Μου τα έδωσε όλα και του τα έδωσα και εγώ όλα πίσω. Ποτέ δεν έκανα χρήση απαγορευμένων ουσιών, ποτέ δεν βγήκα θετική σε έλεγχο. Έκανα αμέτρητα τεστ σε όλη την καριέρα μου και πάντα έβγαινα στο γήπεδο να αγωνιστώ με καθαρή τη συνείδησή μου. Δεν ξέρω τι θα γίνει από δω και πέρα. Μου πήραν τη χαρά, την αυτοπεποίθηση και την αίσθηση ασφάλειας που είχα. Δεν ξέρω πόσο καιρό θα πάρει για να τα βρω ξανά».









Ακολούθησε τα Ηλειακά Νέα στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις









