
Ευχαριστήρια επιστολή της Ιεράς Μητροπόλεως Ηλείας προς τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου
Η Ιερά Μητρόπολη Ηλείας και Ωλένης εκφράζει με επιστολή της προς τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης τις θερμές ευχαριστίες της για τη δωρεά ηλεκτρονικού εξοπλισμού προς τις υπηρεσίες της Μητροπόλεως.
Αξιότιμε κ. Υπουργέ, Χριστός Ανέστη.
Με την παρούσα επιστολή, επιθυμούμε να εκφράσουμε τις θερμές και εγκάρδιες ευχαριστίες μας για την ευγενική σας προσφορά προς την Ιερά Μητρόπολή μας.
Η θερμή υποδοχή σας τον Δεκέμβριο, έπειτα από προτροπή της φίλης σας Χρύσας Ζούπη, θα παραμείνει αξέχαστη.
Η ενέργειά σας αυτή με τη δωρεά laptop, εκτυπωτή και σταθερού υπολογιστή, αποδεικνύει την ευαισθησία σας απέναντι στις ανάγκες που εξυπηρετούν το ποίμνιό μας. Η προσφορά σας είναι πολύτιμη και θα εξυπηρετήσει τις γραμματειακές υπηρεσίες της Ιεράς Μητροπόλεως Ηλείας και Ωλένης, εις όφελος των πολιτών.
Ευχόμενοι όπως ο Θεός σας χαρίζει υγεία, δύναμη και καλή επιτυχία στα υψηλά σας καθήκοντα, διατελούμε,
Με άπειρες Πασχάλιες ευχές.
Ο Μητροπολίτης Ηλείας Αθανάσιος
(Δελτίο Τύπου)
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.








Ακολούθησε τα Ηλειακά Νέα στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις









