Νέα και ειδήσεις της Ηλείας, Ηλειακά Νέα, Πύργος, Αμαλιάδα, Ζαχάρω, Κρέστενα, Ολύμπια, Ανδραβίδα, Γαστούνη, Πάτρα, Ήλιδα, Ηλεία Live News Ειδήσεις Νέα από Δυτική Ελλάδα.

giannikopoulos
mixalopoulos antallaktika merced
keapyrgou

Tέλος εποχής για το Honda e

Honda e

Το αμιγώς ηλεκτρικό όχημα πόλης της ιαπωνικής εταιρείας καινοτομούσε σε πολλούς τομείς, κατά τη συνήθη πρακτική της.

Η retro nouveau σχεδίασή του, οι κάμερες αντί για εξωτερικούς καθρέφτες, οι πολλές οθόνες στο ταμπλό, η πρακτικότητα και η ευρυχωρία του εσωτερικού του έδειχναν την κατασκευαστική φιλοσοφία των ανθρώπων της Honda.

Το ίδιο έκανε και η σχετικά μικρή αυτονομία κίνησής του. Τα στελέχη της εταιρείας ήταν σαφή: Βάσει έρευνάς τους (σημ.: πριν το 2020) είδαν ότι η μέση ημερήσια απόσταση που διανύει ένας ιδιοκτήτης ηλεκτροκίνητου οχήματος δεν ξεπερνούσε τα 25-30 χλμ.

Έτσι, αποφάσισαν να κατασκευάσουν το Honda e αντιστοίχως. Δηλαδή, με σχετικά μικρής χωρητικότητας μπαταρίες 35,5 kWh οι οποίες παρέχουν μέγιστη θεωρητική αυτονομία που φτάνει τα 210 χλμ. Το σκεπτικό τους ήταν ότι η απόσταση αυτή θα είναι επαρκής για τη φόρτιση των συσσωρευτών μία φορά εβδομαδιαίως, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνάς τους.

Βεβαίως, η πραγματικότητα ήταν διαφορετική. Σε συνδυασμό με τη σχετικά υψηλή τιμή αγοράς του, το Honda e δεν είχε την αναμενόμενη εμπορική πορεία που ανέμεναν στην ιαπωνική εταιρεία.

Έτσι, αποφάσισαν να σταματήσουν την παραγωγή του στα τέλη Ιανουαρίου 2024. Όπως ανακοινώθηκε, το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο μέχρι να εξαντληθεί το παραχθέν απόθεμα. Οι άνθρωποι της Honda υπολόγιζαν να πουλούν 10.000 μονάδες του μοντέλου ετησίως στην Ευρώπη.

Όμως, βάσει των στοιχείων της Dataforce, το 2021 πουλήθηκαν σε αυτή μόλις 3.436 μονάδες και το 2022 μόνο 2.110. Συνεπώς, η μετέπειτα πορεία του ήταν προδιαγεγραμμένη…

Πάντως, το Honda e εκπλήρωσε τον ρόλο του ως ένας πρωτοπόρος στην κατηγορία του, παρά το γεγονός ότι δεν ήταν εμπορικά επιτυχημένο.

Ροή Ειδήσεων

interactive kataskeui istoselidon pyrgos

happyday0324

This will close in 20 seconds